Het is sowieso een kut-TTquote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is sowieso een kut-TT
Geen JB-TT iig
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:quote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij harst/epileert/brandt ipv scheert?
met van die schattige rode wangetjes en twinkeloogjes omdat je een doerakstreek geleverd hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd t meestal wel netjes, ik keek volgens mij ook zo:toen ik hem invoerde
Niet gaan werken is de oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:01 schreef AirwiN het volgende:
Prima TT voor mensen die op het werk zitten!
wat ben jij ook een slet ook he!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!![]()
Ff snel hoi zeggen om te laten zien dat ik echt nog leef... ga me aankleden en dan met birgit op pad (staat onder de douche
)
papapadada.... I am lovin' itquote:Op maandag 16 februari 2009 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij ook een slet ook he!
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
zag dat je best wel vliefd bent, je hebt zelfs een gedicht ingestuurdquote:Op maandag 16 februari 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
papapadada.... I am lovin' it
Tja jij wilt me niet dus....quote:Op maandag 16 februari 2009 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, en wanneer ga je weer eens een man proeven?
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tja jij wilt me niet dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |