Die LImburgers hebben wel een punt, als je door Oeteldonk (Den Bosch) loopt met carnaval zijn de meest agressieve lui de"toeristen" uit steden als Utrecht, Amsterdam etc. Je kunt het ook zien aan de krantenberichten. Het merendeel van de politieberichten gaat over mensen van boven de rivierenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:39 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens mijn Limburgse collega's - die het al sinds begin november over niets anders kunnen hebben dan carnaval - kunnen Hollanders ook helemaal niet carnavallen.![]()
Maar goed, het is een leuk volksfeest, waarvan menig reiziger zou zeggen dat het een unieke ervaring is om er bij te zijn
Warm sowieso niet. Teveel werk. Tussen Frankfurt en Amsterdam kreeg ik een pistoletje salami en een bakkie koffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef HomoSaabiens het volgende:
Zomaar eens een vraag over airlines. Welke maatschappijen delen eigenlijk nog 'gratis' eten uit? Ik weet dat onder andere de SAS en Iberia dit op korte vluchten niet meer doen. Hoe zit dat bij Lufthansa? In april vlieg ik daarmee; zou je bij een vlucht van 16.35-20.10 bijvoorbeeld nog een warme snack krijgen?
In dat geval zal je wel zo'n opgewarmd broodje met druipende kaas krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:48 schreef k_man het volgende:
Ja, da's een vlucht van minder dan een uur. HS had het over een vlucht van bijna 5 uur. Dat scheelt nogal.
Wel verdacht...quote:
Misschien iets om in TRU te posten. "Vertek Nederlandse dame oorzaak van anarchy in Mexico". "het vliegtuig waarmee ze vertok was uitgerust met nieuwe meer geavanceerde chemtrial apparatuur". Ofzoquote:
Hik heeft daar ook last van, toch? Ik alleen als ik ergens ga wonenquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:01 schreef DutchTrain het volgende:
Als ik ergens in een vreemd land kom is er altijd een staatsgreep of een grote demonstratie om de huidige machtshebber / regering af te zetten. Is me nu al overkomen in Letland, Zuid Afrika, Roemenië, Maleisië en Kroatië
Ja, of als ik net vertrokken ben...quote:Op woensdag 25 februari 2009 04:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hik heeft daar ook last van, toch? Ik alleen als ik ergens ga wonen
Je klinkt als een ervaringsdeskundige.quote:
Shit man, heavy! Ik reed daar 3 jaar, 2 maanden en 6 dagen geleden ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
In relatie tot de posts hierboven... ik reed dus ca 5 minuten voor de geplande landing daar over de A9... :-/
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Shit man, heavy! Ik reed daar 3 jaar, 2 maanden en 6 dagen geleden ook
Wat leef je toch on the edge DT.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
In relatie tot de posts hierboven... ik reed dus ca 5 minuten voor de geplande landing daar over de A9... :-/
Ja, leuk he, al dat soort opmerkingen. Ik hoor ze nu al vanaf 11.00 vanochtend aan een stuk doorquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef flipsen het volgende:
Shit man, heavy! Ik reed daar 3 jaar, 2 maanden en 6 dagen geleden ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |