Ze bedoelen natuurlijk: de kans is groot dat je naast inspirerende mensen (zoals ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef DutchTrain het volgende:
Inspirerende mensen dus. Daarom moet je met KLM vliegen.
Hopelijk nog veel leuke programma's van Llink op tv.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Hik het volgende:
[..]
Wij zijn thuis allebei lid van Llink en ik heb zelfs leden geworven op mijn werk.
Heb ik nu gewonnen?
Ik gok dat je meteen in slaap valt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Hik het volgende:
Ze bedoelen natuurlijk: de kans is groot dat je naast inspirerende mensen (zoals ik) komt te zitten tijdens je vlucht van 15 uur. Heerlijk toch?
![]()
Bij Lufthansa wel. Maar het ligt ook aan of je vlucht binnen Europa is en of de tijden die je aangeeft plaatselijke tijden zijn. Bovendien staat het op je ticket wat je krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef HomoSaabiens het volgende:
Zomaar eens een vraag over airlines. Welke maatschappijen delen eigenlijk nog 'gratis' eten uit? Ik weet dat onder andere de SAS en Iberia dit op korte vluchten niet meer doen. Hoe zit dat bij Lufthansa? In april vlieg ik daarmee; zou je bij een vlucht van 16.35-20.10 bijvoorbeeld nog een warme snack krijgen?
Nog even terugkomend op deze commercial, ik heb die afgelopen week met verbazing zitten bekijken. Niet dat ik hem niet mooi vind, hij is wel OK (matigjes...) maar ik zie het zeker niet als een reden om met KLM te gaan vliegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef DutchTrain het volgende:
Deze reclame bedoelde ik:
Inspirerende mensen dus. Daarom moet je met KLM vliegen.
Toen mijn vriendin voor het eerst in Nederland was en mijn ouders ontmoette, waren ze als varken verkleed en mijn broer had een prinsenpak aan en was vroeg in de middag al behoorlijk aangeschoten. Maakt een vreemde induk (maar ik had haar uiteraard gewaarschuwd voor dit fenomeen).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:39 schreef DutchTrain het volgende:
Maar goed, het is een leuk volksfeest, waarvan menig reiziger zou zeggen dat het een unieke ervaring is om er bij te zijn
Dat vertelde ik laatst ook al. Ticket ¤ 31, de rest ¤ 135. Ook voor een vlucht naar Manchester.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef DutchTrain het volgende:
Gisteren een ticket geboekt bij BMI Baby, die binnenkort ook naar Manchester gaan vliegen vanaf Amsterdam. Iedereen die ooit nog klaagt over de zogenaamde verborgen kost van Ryanair, mag eens proberen een ticket te boeken bij BMI Baby... als je een tas meeneemt, een stoel reserveert en met creditcard betaalt, ben je bijna 80 euro meer kwijt dan de ticketprijs die je als eerste ziet
Ik dacht dat je toen Jet2.com bedoelde.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat vertelde ik laatst ook al. Ticket ¤ 31, de rest ¤ 135. Ook voor een vlucht naar Manchester.
Was er niet een of andere EU regel die dit verbied? Of is het op de een of andere manier wel mogelijk om voor 31¤ te vliegen?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat vertelde ik laatst ook al. Ticket ¤ 31, de rest ¤ 135. Ook voor een vlucht naar Manchester.
Ze maakten geen reclame voor die prijs. Dat was de 'kale' ticketprijs. Daar kwamen dus nog de belastingen, stoelreserveringen, creditcardkosten en zo bij.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Fogel het volgende:
Was er niet een of andere EU regel die dit verbied? Of is het op de een of andere manier wel mogelijk om voor 31¤ te vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |