Ik heb alleen Facebook, Hyves en LinkedIn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen Facebook, geen Hyves, geen LinkedIn, geen Doppler en ik doe niet aan Twitter. Zo.
juist, precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hyves voor vrienden, LinkedIn voor werk en FOK! voor travel. Meer is niet nodig.
Zelfs met minder lukt het.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Hyves voor vrienden, LinkedIn voor werk en FOK! voor travel. Meer is niet nodig.
pff, je hebt niet eens XINGquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Hik het volgende:
Ik heb Hyves, Twitter, LinkedIn, Facebook, Hi5, Friendster, Fok, Dopplr, shareyourplanet, JongOS, Travelbuddy en Volkskrantreizen. Het is een wonder dat ik nog aan een leven toekom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 en 30 maart zijn werkdagen, da's niet handig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Fogel het volgende:
26 maart ben ik in ieder geval enkele uren (lang genoeg om naar Amsterdam of evt Utrecht te komen) in Nederland wegens transit.
Volgende week weet ik of ik ook 30 maart en 4 april moet vliegen, dan kan ik ook weer een halve dag extra inplannen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef Liejannuh het volgende:
Lees je nog wel eens een boek Hik?
En gebruik je het ook allemaal actief?
Hmm, ik zal jullie vanavond eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef Hik het volgende:
Kijk, want als je op Facebook zit weet je tenminste ook welke schone flipsen heeft weten te strikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |