Pagina 5 van het vorige topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CTRL F op 'nachtploeg' levert niks op
Present!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Wie missen we nog van de nachtploeg? Ado?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef JonKeL het volgende:
Die zal wel aan het batsen zijn
Inderdaad, dat is nog veul te vroegquote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef Nouk84 het volgende:
Nachtploeg? Het is net 5 minuten nacht
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
Boven maakt niet uit, mits verzorgd. Beneden, hoe minder, hoe beter. Haar dus.
Ojee, wat is dat nu weer?quote:
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch dingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god...
Ben je blond of loop je altijd naakt over straat?
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch ding
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben trouwens nu al bang voor de dagcijfers... Het zou goed richting 200 kunnen gaan
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
De Amazone is wel heel groot he?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch is het niet logisch, in de winter is alles kaal, boompjes zonder bladeren etc, waarom dan daar een oerwoud? Klinkt tegen natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.quote:
Streepje, driehoekje, pijltje, olifantje, weet ik het! Alles kanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ja want als dame heb je maar 2 opties kaal of een overgroeide foef
Kaal of eruit!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Oooo. Nee, ik hoef die nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
De top 3 zweeft doorgaans rond te 200 of zo...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400
En het is al een nieuwe dag
ow ik vind de mutsmuts leukerquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |