Pagina 5 van het vorige topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CTRL F op 'nachtploeg' levert niks op
Present!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Wie missen we nog van de nachtploeg? Ado?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef JonKeL het volgende:
Die zal wel aan het batsen zijn
Inderdaad, dat is nog veul te vroegquote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef Nouk84 het volgende:
Nachtploeg? Het is net 5 minuten nacht
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
Boven maakt niet uit, mits verzorgd. Beneden, hoe minder, hoe beter. Haar dus.
Ojee, wat is dat nu weer?quote:
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch dingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god...
Ben je blond of loop je altijd naakt over straat?
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch ding
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben trouwens nu al bang voor de dagcijfers... Het zou goed richting 200 kunnen gaan
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
De Amazone is wel heel groot he?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch is het niet logisch, in de winter is alles kaal, boompjes zonder bladeren etc, waarom dan daar een oerwoud? Klinkt tegen natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.quote:
Streepje, driehoekje, pijltje, olifantje, weet ik het! Alles kanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ja want als dame heb je maar 2 opties kaal of een overgroeide foef
Kaal of eruit!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Oooo. Nee, ik hoef die nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
De top 3 zweeft doorgaans rond te 200 of zo...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400
En het is al een nieuwe dag
ow ik vind de mutsmuts leukerquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...
Zoals het hoort.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjes
Ja maar stel, die griet die dan een mutsmuts gaat dragen is zelf ook nog een muts. Dan word het een muts mutsmuts.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ik vind de mutsmuts leuker
En aangezien ik de doelgroep ben....
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjes
de mmm!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar stel, die griet die dan een mutsmuts gaat dragen is zelf ook nog een muts. Dan word het een muts mutsmuts.
lol, meet je dat ook na?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjes
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Ludootje het volgende:
Het haar is sowieso niet het belangrijkste... Als het maar een beetje hygiënisch is
Ik inspecteer het van zéér dichtbijquote:
Schoonspoelen en doorsmeren dusquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Ludootje het volgende:
Het haar is sowieso niet het belangrijkste... Als het maar een beetje hygiënisch is
Komt die oude Geo-driehoek toch nog van pas!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik inspecteer het van zéér dichtbij
Nee, lineaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt die oude Geo-driehoek toch nog van pas!
Wacht met jou ga ik zaken doenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mmm!
Hardstikke handig om slogans voor te verzinnen en zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
*noteertquote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjes
Ja maarquote:
Kut of Poesjequote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Wat is trouwens een mooie benaming voor een vagina?
Kut - gewoon lekker duidelijk en geen poespas
Flamoes - ligt zo lekker in de mond ()
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Mosselquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
neukgleufquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
grotquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
http://www.zohelptpoezie.be/2005/01/11/oh-kut-jules-deelder/quote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Natte scheurquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Nee we zijn gewoon even mannen onderlingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, wat een taal!
Staan jullie droog ofzo?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon even mannen onderling
Mja, ik voel mij meteen buiten gesloten.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon even mannen onderling
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uitquote:Op maandag 16 februari 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar
Ik bedoel; als je het dan een keer iets minder bijhoudt, dan weet ik de grens
[..]
Kut of Poesje
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bijquote:
quote:
Die zijn wel weer heel ordinairquote:
Vrouwen onderonsje doen?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik voel mij meteen buiten gesloten.
En dat klopt niet omdatquote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uit![]()
[..]
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bij
[..]
[..]
Die zijn wel weer heel ordinair
Ik wilde eigenlijk gaan slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrouwen onderonsje doen?
Nee, niet op die manier heren
Sorryquote:
Breng jij je oerwoudneukgleufmossel maar naar bed toe jaquote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef rhubarbje het volgende:
Soms duid ik mijn vagina (vjeejee of hoe oprah het ook noemt, dat is er nog een voor de lijst) zo vulgair mogelijk aan om mn vriendje op de kast te krijgen haha die heeft dan echt zoiets van nou nou de taal die jij af en toe uit slaat
En nu ga ik maar slapen
Want dat associeer je met kleine meisjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:56 schreef Ludootje het volgende:
Overigens vind ik kutje nog geiler klinken dan kut
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Breng jij je oerwoudneukgleufmossel maar naar bed toe ja
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik had even over het woordje mooi heen gelezen.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uit![]()
[..]
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bij
[..]
[..]
Die zijn wel weer heel ordinair
Osdorp possequote:
Nee, dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Want dat associeer je met kleine meisjes?
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neukenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef rhubarbje het volgende:
Soms duid ik mijn vagina (vjeejee of hoe oprah het ook noemt, dat is er nog een voor de lijst) zo vulgair mogelijk aan om mn vriendje op de kast te krijgen haha die heeft dan echt zoiets van nou nou de taal die jij af en toe uit slaat
En nu ga ik maar slapen
Oh echt?!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neuken
Omdat je eigenlijk een mannenstem verwacht?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neuken
Hey je hebt smaakquote:
nou, af en toe zie je ze "flaporen" hebben en alles buiten boord hebben hangen...quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Zo groot is zo'n ding sowieso toch niet? Een verkleinwoordje kan dan heel toepasselijk zijn*
*Uiteraard NIET wanneer het een man betreft!
je verward me nu met iemand anders hierquote:Op maandag 16 februari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Omdat je eigenlijk een mannenstem verwacht?
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij haddenquote:
ik schrik dan wel ff ja....quote:
Was toch ook een garpje!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verward me nu met iemand anders hier
Mja iddquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ludootje het volgende:
Is trouwens wel erg geil, als een vrouw in je oor hijgt en fluistert als je aan't flikflooien bent
Haha. Goed zoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schrik dan wel ff ja....
en dan krijgt ze haar zin
De rooie demoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij hadden
Ik heb nog bandjes van voor ik zelf een label hadquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij hadden
kloptquote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ArTiC niets tegen mij, bij mijn weten
Wat heb jij voor label?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog bandjes van voor ik zelf een label had
Slaap lekker, lieverd!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Morgen heb ik een hele "fijne" presentatie
Gelukkig mag ik uitslapen![]()
Slaap ze autoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Morgen heb ik een hele "fijne" presentatie
Gelukkig mag ik uitslapen![]()
wowquote:
kijk je uit voor een ban?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |