Pagina 5 van het vorige topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
CTRL F op 'nachtploeg' levert niks op
Present!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Wie missen we nog van de nachtploeg? Ado?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:05 schreef JonKeL het volgende:
Die zal wel aan het batsen zijn
Inderdaad, dat is nog veul te vroegquote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef Nouk84 het volgende:
Nachtploeg? Het is net 5 minuten nacht
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
Boven maakt niet uit, mits verzorgd. Beneden, hoe minder, hoe beter. Haar dus.
Ojee, wat is dat nu weer?quote:
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch dingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god...
Ben je blond of loop je altijd naakt over straat?
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ben blond maar ik snap heus wel dat het niets toevoegd het is een esthetisch ding
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben trouwens nu al bang voor de dagcijfers... Het zou goed richting 200 kunnen gaan
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus als we je nu in de winter de broek richting de enkels trekken, moeten we via het grote woud op zoek naar de Amazone??
De Amazone is wel heel groot he?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch is het niet logisch, in de winter is alles kaal, boompjes zonder bladeren etc, waarom dan daar een oerwoud? Klinkt tegen natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.quote:
Streepje, driehoekje, pijltje, olifantje, weet ik het! Alles kanquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ja want als dame heb je maar 2 opties kaal of een overgroeide foef
Kaal of eruit!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Oooo. Nee, ik hoef die nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
De top 3 zweeft doorgaans rond te 200 of zo...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rustig maar, meeste heeft toch rond de 400
En het is al een nieuwe dag
ow ik vind de mutsmuts leukerquote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe ik het precies moet gaan zien weet ik niet, maar ik denk dat het een nieuwe rage word in de winter om clitschoenen te breien voor mensen zoals rhubarbje. Je hebt allemaal een muts, sjaal en handschoenen in de winter. Dan kan de clitorus niet achterblijven toch? En om het nou mutsmuts te noemen is ook weer zo dubbel op. Dus ik noem het een ® clitschoen.
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, bij driehoekjes denk (vind) ik al een oerwoud...
Zoals het hoort.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjes
Ja maar stel, die griet die dan een mutsmuts gaat dragen is zelf ook nog een muts. Dan word het een muts mutsmuts.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ik vind de mutsmuts leuker
En aangezien ik de doelgroep ben....
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjesquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat ook alleen maar voor helemaal glad, zonder stoppeltjes
de mmm!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar stel, die griet die dan een mutsmuts gaat dragen is zelf ook nog een muts. Dan word het een muts mutsmuts.
lol, meet je dat ook na?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjes
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Ludootje het volgende:
Het haar is sowieso niet het belangrijkste... Als het maar een beetje hygiënisch is
Ik inspecteer het van zéér dichtbijquote:
Schoonspoelen en doorsmeren dusquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Ludootje het volgende:
Het haar is sowieso niet het belangrijkste... Als het maar een beetje hygiënisch is
Komt die oude Geo-driehoek toch nog van pas!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik inspecteer het van zéér dichtbij
Nee, lineaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt die oude Geo-driehoek toch nog van pas!
Wacht met jou ga ik zaken doenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mmm!
Hardstikke handig om slogans voor te verzinnen en zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
*noteertquote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of een dun gemillimeterd streepje vanaf de clit, 15mm breed en 3mm dik richting de navel, strak en netjes
Ja maarquote:
Kut of Poesjequote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Wat is trouwens een mooie benaming voor een vagina?
Kut - gewoon lekker duidelijk en geen poespas
Flamoes - ligt zo lekker in de mond ()
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Mosselquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
neukgleufquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
grotquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
http://www.zohelptpoezie.be/2005/01/11/oh-kut-jules-deelder/quote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Natte scheurquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Nee we zijn gewoon even mannen onderlingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, wat een taal!
Staan jullie droog ofzo?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon even mannen onderling
Mja, ik voel mij meteen buiten gesloten.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon even mannen onderling
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uitquote:Op maandag 16 februari 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar
Ik bedoel; als je het dan een keer iets minder bijhoudt, dan weet ik de grens
[..]
Kut of Poesje
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bijquote:
quote:
Die zijn wel weer heel ordinairquote:
Vrouwen onderonsje doen?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik voel mij meteen buiten gesloten.
En dat klopt niet omdatquote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uit![]()
[..]
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bij
[..]
[..]
Die zijn wel weer heel ordinair
Ik wilde eigenlijk gaan slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrouwen onderonsje doen?
Nee, niet op die manier heren
Sorryquote:
Breng jij je oerwoudneukgleufmossel maar naar bed toe jaquote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef rhubarbje het volgende:
Soms duid ik mijn vagina (vjeejee of hoe oprah het ook noemt, dat is er nog een voor de lijst) zo vulgair mogelijk aan om mn vriendje op de kast te krijgen haha die heeft dan echt zoiets van nou nou de taal die jij af en toe uit slaat
En nu ga ik maar slapen
Want dat associeer je met kleine meisjes?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:56 schreef Ludootje het volgende:
Overigens vind ik kutje nog geiler klinken dan kut
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Breng jij je oerwoudneukgleufmossel maar naar bed toe ja
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef Ludootje het volgende:
Doos - beetje vulgair
Poes - zie flamoes
...
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik had even over het woordje mooi heen gelezen.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur dus ook naar uit![]()
[..]
Daar heb ik meteen weer die associatie met vis bij
[..]
[..]
Die zijn wel weer heel ordinair
Osdorp possequote:
Nee, dat niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:58 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Want dat associeer je met kleine meisjes?
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neukenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:57 schreef rhubarbje het volgende:
Soms duid ik mijn vagina (vjeejee of hoe oprah het ook noemt, dat is er nog een voor de lijst) zo vulgair mogelijk aan om mn vriendje op de kast te krijgen haha die heeft dan echt zoiets van nou nou de taal die jij af en toe uit slaat
En nu ga ik maar slapen
Oh echt?!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neuken
Omdat je eigenlijk een mannenstem verwacht?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vind het ook nog altijd een beetje raar als een vrouw in mijn oor fluistert dat ze wil neuken
Hey je hebt smaakquote:
nou, af en toe zie je ze "flaporen" hebben en alles buiten boord hebben hangen...quote:Op maandag 16 februari 2009 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Zo groot is zo'n ding sowieso toch niet? Een verkleinwoordje kan dan heel toepasselijk zijn*
*Uiteraard NIET wanneer het een man betreft!
je verward me nu met iemand anders hierquote:Op maandag 16 februari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Omdat je eigenlijk een mannenstem verwacht?
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij haddenquote:
ik schrik dan wel ff ja....quote:
Was toch ook een garpje!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verward me nu met iemand anders hier
Mja iddquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ludootje het volgende:
Is trouwens wel erg geil, als een vrouw in je oor hijgt en fluistert als je aan't flikflooien bent
Haha. Goed zoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schrik dan wel ff ja....
en dan krijgt ze haar zin
De rooie demoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij hadden
Ik heb nog bandjes van voor ik zelf een label hadquote:Op maandag 16 februari 2009 01:02 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog bandjes van voor ze een platenmaatschappij hadden
kloptquote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ArTiC niets tegen mij, bij mijn weten
Wat heb jij voor label?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog bandjes van voor ik zelf een label had
Slaap lekker, lieverd!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Morgen heb ik een hele "fijne" presentatie
Gelukkig mag ik uitslapen![]()
Slaap ze autoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
wowquote:
kijk je uit voor een ban?quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
suc6 en trustquote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Van die vierkante cd's?!?!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog bandjes van voor ik zelf een label had
Ja zover was ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen eigen label, maar een platenlabel.
slaap lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
misschienquote:
Dankjequote:
Ik zou lekker gaan slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
suc6 en trust
* Thrar twijfelt ook of ie zal gaan slapen
Dankje!quote:
Jij ook alvast! En morgen komen de vrouwendingen aan bodquote:
Zijn achternaam is Mojo! Of Bolland of zoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja zover was ik ookwat voor muziek?
Presentatie over synoniemen van de flamoes?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga naar bed!
Pas maar op, voor je het weet!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ArTiC niets tegen mij, bij mijn weten
Nein... Over subliminale waarnemingquote:Op maandag 16 februari 2009 01:07 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Presentatie over synoniemen van de flamoes?![]()
Truste
Hij is heul oud dus zijn artiestennaam is vast Vader Abrahamquote:Op maandag 16 februari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zijn achternaam is Mojo! Of Bolland of zo
Oeh, had een docent bij ons ook eens gedaan, en dan er een sheet tussen stoppen met zijn naam + "is een toffe peer!', geniaalquote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nein... Over subliminale waarneming![]()
Oja Auto, ook jij een fijne nachtrust toegewenst.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
Oja Techno; jij ook lekker slapen hè
Bij mij gaat het om het volgende:quote:Op maandag 16 februari 2009 01:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, had een docent bij ons ook eens gedaan, en dan er een sheet tussen stoppen met zijn naam + "is een toffe peer!', geniaal
Ik dacht meer aan poes plaatjes tussen het 8 uur journaal stoppenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, had een docent bij ons ook eens gedaan, en dan er een sheet tussen stoppen met zijn naam + "is een toffe peer!', geniaal
Hehe. Nu kan ik pas gaan!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Oja Auto, ook jij een fijne nachtrust toegewenst.
daten?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef Ludootje het volgende:
Ik mag ArTiC eigenlijk best wel, voor zover ik hem hier op Fok! zie dan
Ga maar slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik simcity nog ga opstarten, maar dan ken ik mezelf en wordt het weer 4 uur
Maat van me heeft ook eigen label, sinds 2 jaar. Een aantal stylen maar begint tegenwoordig wat bekender te wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
White labels (kost alleen maar geld), techno.
4 uur is een prima tijd om te gaan slapen.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik simcity nog ga opstarten, maar dan ken ik mezelf en wordt het weer 4 uur
Ook leuk. Bij ons ging het uiteraard om marketing toepassingenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om het volgende:
Je laat twee groepen een taalvaardigheidstest doen. De ene groep krijgt woorden/synoniemen van het stereotypen "bejaarden" te zien en de andere groep normale. Na afloop doe je een "snelheidsmeting" en de mensen met de bejaarden woorden, die lopen langzamer
Of blote vrouwen in Disneyfilms... (waargebeurd!)quote:Op maandag 16 februari 2009 01:11 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan poes plaatjes tussen het 8 uur journaal stoppen
Lol disney filmsquote:Op maandag 16 februari 2009 01:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook leuk. Bij ons ging het uiteraard om marketing toepassingen
[..]
Of blote vrouwen in Disneyfilms... (waargebeurd!)
En die naakte vrouw zit dus in De Reddertjesquote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol disney filmsDie gasten zijn freaky. In de kleine zeemeermin komt er een dildo voor. In sneeuwwitje staat er een dwerg met een stijve
pics or it didn't happen!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol disney filmsDie gasten zijn freaky. In de kleine zeemeermin komt er een dildo voor. In sneeuwwitje staat er een dwerg met een stijve
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zo worden die kindjes voorbereid op de echte wereldquote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En die duitse adelaar in the lion king, En ik weet even niet meer welke beesten het waren, volgens mij hyena's, die marcheren precies hetzelfde als de moffen.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En die naakte vrouw zit dus in De Reddertjes
Vandaag de dag doe ik niet veel meer, maar hier is een wat ouder mixje.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:12 schreef JonKeL het volgende:
Maat van me heeft ook eigen label, sinds 2 jaar. Een aantal stylen maar begint tegenwoordig wat bekender te worden
Uhu. Ik had op school een keuzevak dat ging over invloed van de media. En daar kwamen ook dit soort geintjes in voor. Dat word nog best veel gedaan. En je ziet het ook niet als je gewoon zit te kijken. Je moet echt beeldje voor beeldje bekijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF!!!
En je weet zeker dat je naar Sneeuwwitje keek en niet naar Sneeuwclitje?
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga er ook vandoor...!
have fun vannacht!
Ciao!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:18 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga er ook vandoor...!
have fun vannacht!
Best chillquote:Op maandag 16 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaag de dag doe ik niet veel meer, maar hier is een wat ouder mixje.
Hmzz, ik heb alle disney films en heb ff gekeken, maar volgens mij is het dan maar 1 frame, want ik zie het niet. Zal hem morgen eens in Pinnacle openen...quote:Op maandag 16 februari 2009 01:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/disney/films/rescuers.asp
Die dwerg heeft een stijve als hij achter het altaar staat.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, ik heb alle disney films en heb ff gekeken, maar volgens mij is het dan maar 1 frame, want ik zie het niet. Zal hem morgen eens in Pinnacle openen...![]()
En nu echt weg!
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die dwerg heeft een stijve als hij achter het altaar staat.
En plaatje van dildo heb ik al gevonden.
[ afbeelding ]
Relaxed mixjequote:Op maandag 16 februari 2009 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaag de dag doe ik niet veel meer, maar hier is een wat ouder mixje.
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:39 schreef Nouk84 het volgende:
Damn it, ik kan niet slapen... En de wekker gaat zo vroeg!
*schopt*quote:Op maandag 16 februari 2009 01:39 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Ik lig in bedquote:Op maandag 16 februari 2009 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*schopt*
En nu snel terug je bed in
Melk drinken.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik heb NU al hoofdpijn van de wijn..
ik zal maar niks zeggenquote:
's maandags vrij nemenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:39 schreef Nouk84 het volgende:
Goed idee! Maar dat heb ik natuurlijk niet in huis..quote:
meer drinkenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Twee paracetamolletjes en een halve liter waterquote:Op maandag 16 februari 2009 01:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je miste ons gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 01:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dit soort dingen lekker om te luisteren als ik aan het werk ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... je moet wel van het genre houden natuurlijk.
Ga ik zo maar doen dan..quote:Op maandag 16 februari 2009 01:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan water![]()
Heb je zoveel wijn op dan?
Of op een festivalletje in het zonnetje met een drankje (of meer...) en je zonnebrilletje op je keum uit je naad staan te gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 01:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen lekker om te luisteren als ik aan het werk ben.
Het is allemaal lekkere tribal en hardgroove technoquote:Op maandag 16 februari 2009 01:44 schreef JonKeL het volgende:
Ik vind dit soort dingen lekker om te luisteren als ik aan het werk ben.
ik heb een gezonde hekel aan computermuziekquote:Op maandag 16 februari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... je moet wel van het genre houden natuurlijk.
Paracetamolquote:Op maandag 16 februari 2009 01:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Twee paracetamolletjes en een halve liter water
Niet teveel anders word je wakker omdat je naar de wc moetquote:Op maandag 16 februari 2009 01:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ParacetamolIbuprofen
![]()
Neem zo wat water...
Ohw dat valt wel meequote:Op maandag 16 februari 2009 01:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga ik zo maar doen dan..
De fles moest leeg, 4 glaasjes ofzo
Ibuprofen is echt een olifanten middel. Ik was op vakantie in tsjechie en ik had last van mijn rug door een ongeluk met een kano. Ik werd 's ochtends wakker met pijn en we zouden uitje gaan doen. Toen hadden ze het idee om mij ibuprofen te geven. Nou dat uitje is mij voorbij geschoten want ik lag gewoon gevloerd door de ibuprofen.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ParacetamolIbuprofen
![]()
Neem zo wat water...
Mijns inziens maakt dat dat niets uit. Heh, zelfs Mozart en Bach zouden computers gebruikt hebben als die in hun tijd al bestonden. Uiteindelijk gaat het alleen maar om de emotie, en het gevoel.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:46 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een gezonde hekel aan computermuziek
Aangezien ik over 5 uur weer op moet, denk ik dat dat wel mee zal vallen..quote:Op maandag 16 februari 2009 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel anders word je wakker omdat je naar de wc moet
Ook lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 01:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of op een festivalletje in het zonnetje met een drankje (of meer...) en je zonnebrilletje op je keum uit je naad staan te gaan
Ik kwam er afgelopen Lief Festival achter dat ik minimal ook erg relaxt vind als de sfeer goed isquote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ook lekkerMaar om echt los te gaan heb ik het liever nog wat sneller en harder
.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef Ludootje het volgende:
Waarom kan ik wel allemaal obscure liedjes van Bart Peeters vinden, maar She Goes Nana niet?
Valt mee inderdaad.. Het hakt er alleen altijd zo in...quote:Op maandag 16 februari 2009 01:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ohw dat valt wel mee![]()
[..]
Ibuprofen is echt een olifanten middel. Ik was op vakantie in tsjechie en ik had last van mijn rug door een ongeluk met een kano. Ik werd 's ochtends wakker met pijn en we zouden uitje gaan doen. Toen hadden ze het idee om mij ibuprofen te geven. Nou dat uitje is mij voorbij geschoten want ik lag gewoon gevloerd door de ibuprofen.
Als ik dat inneem val ik in slaap
Dan moet je even doorspoelen naar +/- 28:00quote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef JonKeL het volgende:
Maar ik wil een goeie kwaliteit voor om te downenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
.
http://www.music-videos.nl/play/0000662/Radios-SheGoesNana die?
dat is dus precies wat je ik mis in die muziek, emotie/gevoel zit in een muzikant die een instrument bespeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 01:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijns inziens maakt dat dat niets uit. Heh, zelfs Mozart en Bach zouden computers gebruikt hebben als die in hun tijd al bestonden. Uiteindelijk gaat het alleen maar om de emotie, en het gevoel.
Zoals?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
wil ik weten waarom je dat nummer wil hebben?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef Ludootje het volgende:
Waarom kan ik wel allemaal obscure liedjes van Bart Peeters vinden, maar She Goes Nana niet?
Mijn muzieksmaak is heel breed. Ik kan naar de Vier Jaargetijden van Vivaldi luisteren, daarna Toto opzetten om vervolgens The Killers aan te zetten en af te sluiten met Monique Smit meebrullen, om maar iets te noemenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil ik weten waarom je dat nummer wil hebben?
Bij twijfel, altijd ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:54 schreef ArTiC het volgende:
nog een glas whisky of niet..... *twijfel*
en dan ook net op het moment dat ik me afvraag begint dit nummer te spelen...quote:
Toch wel een Ierse Whiskey, he?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan ook net op het moment dat ik me afvraag begint dit nummer te spelen...
heb dus nog maar eens ingeschonken
Dat heb ik niet. En ik hou van klassiek tot rock, van 60's/70's tot disco, van salsa tot reggae, enz.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:52 schreef ArTiC het volgende:
dat is dus precies wat je ik mis in die muziek, emotie/gevoel zit in een muzikant die een instrument bespeeld
Daar komt ie vanzelf welquote:Op maandag 16 februari 2009 01:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je even doorspoelen naar +/- 28:00
Hardcore, hardstyle, hardtechno. Dan heb ik het meestal echt naar me zin, als ze geen bagger draaien.quote:
Dat echt superharde hoeft van mij nu ook weer niet echt.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:
Hardcore, hardstyle, hardtechno. Dan heb ik het meestal echt naar me zin, als ze geen bagger draaien.
Schotsquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hardcore, hardstyle, hardtechno. Dan heb ik het meestal echt naar me zin, als ze geen bagger draaien.
oeh...ik wil ook naar Schotlandquote:Op maandag 16 februari 2009 02:00 schreef Ludootje het volgende:
Doet me denken aan mijn jaarlijkse trip naar Schotland
Ik ga elk jaar minimaal 1x... Lekker makkelijk, heb d'r ook familie zittenquote:
leipe pokoe draaide hem ook net maar toen kwam me buurman langs dat ik de radio wat zachter moest zetten maar dat kan helemaal niet want ik heb geen radio dus toen ging de buurman weer wegquote:
quote:
waar ergens?quote:Op maandag 16 februari 2009 02:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar minimaal 1x... Lekker makkelijk, heb d'r ook familie zitten
Schotse vrouwen*zucht*...
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:06 schreef S95Sedan het volgende:
Zie het alweer, voorgeprogrameerde rommel.
Wow, da's een aparte versie!quote:
Oh god, nog zo een. Hier ook eentje in huisquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god, nog zo een. Hier ook eentje in huis
DJ Rush is de hardste techno die ik zo'n beetje trek.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:11 schreef JonKeL het volgende:
Dacht niet dat ik hier medestanders had
Verder is mijn muziekstijl net zo breed als die van Ludootje, hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 02:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dacht niet dat ik hier medestanders had
nn Technoquote:Op maandag 16 februari 2009 02:13 schreef Techno het volgende:
[..]
DJ Rush is de hardste techno die ik zo'n beetje trek.
Anyways, welterusten allemaal, ik geef het op voor vannacht.
Muziekquote:Op maandag 16 februari 2009 02:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verder is mijn muziekstijl net zo breed als die van Ludootje, haha
quote:
Rush is ook okéquote:Op maandag 16 februari 2009 02:13 schreef Techno het volgende:
[..]
DJ Rush is de hardste techno die ik zo'n beetje trek.
Anyways, welterusten allemaal, ik geef het op voor vannacht.
Mijne ook! Vroeger was het alleen maar stampen en dreunen bij mij. Tegenwoordig van alles. Maar ik weet nog wel wat ik het leukst vindquote:Op maandag 16 februari 2009 02:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verder is mijn muziekstijl net zo breed als die van Ludootje, haha
Alleen metal/rock in playlist hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Rush is ook oké
Truste!
[..]
Mijne ook! Vroeger was het alleen maar stampen en dreunen bij mij. Tegenwoordig van alles. Maar ik weet nog wel wat ik het leukst vind![]()
Maar andere dingen waar ik van houd zijn:
Jimi Hendrix, Faithless, Moby, Fatboy Slim, Phil Collins en nog heel veel andere meuk![]()
Als ik muziek luister in winamp dan staat ook alles wat ik heb in mijn afspeellijst. Het ene moment ben je volop aan het stuiteren en het volgende moment bevind je je ergens in de jaren 60
Ik heb nog een hele hoop oude happy hardcore/dance uit de nineties!quote:Op maandag 16 februari 2009 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen metal/rock in playlist hier.
als ik dit hoor moet ik nog steeds denken aan de keer dat ik in de kroeg stond, dit nummer begon en een kerel keihard begon te jankenquote:
Dat nummer zouden ze best op mijn begrafenis mogen draaienquote:Op maandag 16 februari 2009 02:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik dit hoor moet ik nog steeds denken aan de keer dat ik in de kroeg stond, dit nummer begon en een kerel keihard begon te janken![]()
dat bleek achteraf ook de reden dat ie in tranen uitbarsttequote:Op maandag 16 februari 2009 02:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat nummer zouden ze best op mijn begrafenis mogen draaien
Dus, wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op maandag 16 februari 2009 02:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik dit hoor moet ik nog steeds denken aan de keer dat ik in de kroeg stond, dit nummer begon en een kerel keihard begon te janken![]()
Geweldig om mee door de kamer te dansen op een willekeurige zaterdagavondquote:Op maandag 16 februari 2009 02:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele hoop oude happy hardcore/dance uit de nineties!
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 02:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geweldig om mee door de kamer te dansen op een willekeurige zaterdagavond
Om maar een voorbeeld te noemenquote:
Dat heb ik er ook wel tussen staanquote:Op maandag 16 februari 2009 02:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen metal/rock in playlist hier.
Alleen rock, metal is niet echt mijn dingquote:Op maandag 16 februari 2009 02:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook wel tussen staan
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Om maar een voorbeeld te noemen
quote:
wist je dat echt niet?quote:
Zegt degene met alleen metal/rock in zijn playlist....quote:
Oeh, en Paul Elstak, en Dune, en Culture Beat, en 2 Brothers on the 4th Floor en 4 Tune Fairytales en Mr. President en en en...!quote:
Ik word altijd blij als ik dat soort dingen ga luisterenquote:
Captain Jack!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 02:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, en Paul Elstak, en Dune, en Culture Beat, en 2 Brothers on the 4th Floor en 4 Tune Fairytales en Mr. President en en en...!
Komt iemand daarvan niet uit A'dam? Dikke Dennis?quote:Op maandag 16 februari 2009 02:32 schreef ArTiC het volgende:
omdat echt goede muziek uit Eindhoven komt
Ik ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 02:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik word altijd blij als ik dat soort dingen ga luisteren
quote:
Dikke Dennis doet af en toe een nummer mee (schoppen aas), is eerder een mascotte dan een bandlidquote:Op maandag 16 februari 2009 02:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt iemand daarvan niet uit A'dam? Dikke Dennis?
Niet computer gegenereerde troepquote:Op maandag 16 februari 2009 02:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zegt degene met alleen metal/rock in zijn playlist....
quote:
Aahh..quote:Op maandag 16 februari 2009 02:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dikke Dennis doet af en toe een nummer mee (schoppen aas), is eerder een mascotte dan een bandlid
PPS komt gewoon uit Eindhoven![]()
net als the Spades etc
Culture beatquote:Op maandag 16 februari 2009 02:39 schreef Ludootje het volgende:
Deze heb ik ook goede herinneringen aan, die goeie oude nineties
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Even dit nog trouwens: 13-jarige vader misschien niet de vader
Dat is toch triest... een zootje kinderen die allemaal vader kunnen zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Even dit nog trouwens: 13-jarige vader misschien niet de vader
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:44 schreef Ludootje het volgende:
En ik kom net deze weer tegen, al jaaaaren niet meer gehoord!
Hahaa, nou slaap lekker nog even snelquote:Op maandag 16 februari 2009 02:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nou na dit nieuwsbericht () hou ik het voor gezien.. Ik moet echt nog een paar uurtjes slapen voordat ik ga werken....
nn Noukquote:Op maandag 16 februari 2009 02:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nou na dit nieuwsbericht () hou ik het voor gezien.. Ik moet echt nog een paar uurtjes slapen voordat ik ga werken....
Relaxed nummer he. Kwam ik paar maanden terug ook tegen in mijn verzameling. Ik was inmiddels alleen alweer vergeten hoe die heette. Bedanktquote:Op maandag 16 februari 2009 02:44 schreef Ludootje het volgende:
En ik kom net deze weer tegen, al jaaaaren niet meer gehoord!
Komt goed, hoop ik...quote:Op maandag 16 februari 2009 02:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hahaa, nou slaap lekker nog even snel![]()
Ik zal wel paar uurtjes voor jou mee pakken morgen ochtend/middag
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:48 schreef JonKeL het volgende:
Dankje jij ook! En morgen ga je gewoon in dromenland sporten![]()
watje
Ik heb pas over 2 weken vakantie.. Van school dan, van werk niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 02:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, lang leve het HBO
Succesquote:
Ik werk als projectcoördinator voor een trainingsbureau..quote:Op maandag 16 februari 2009 02:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
SuccesWat voor werk doe je?
Ownee die vraag heb ik niet gesteld. Ga maar naar bed, je moet zo op
quote:
Oke. Moet je daar ook wat voor doen, of kan je anderen opdrachten gevenquote:Op maandag 16 februari 2009 02:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik werk als projectcoördinator voor een trainingsbureau..
Slaap lekker ArTiCquote:
Helaas ben ik verantwoordelijk voor mijn eigen projecten..quote:Op maandag 16 februari 2009 02:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke. Moet je daar ook wat voor doen, of kan je anderen opdrachten geven
slaap lekker Noukquote:
Oke, er moet gewerkt worden dusquote:Op maandag 16 februari 2009 02:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Helaas ben ik verantwoordelijk voor mijn eigen projecten..
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, er moet gewerkt worden dus![]()
Nou hup naar bed! Truste
Owja, vergeten. Ik kan niet computeren en in bed liggen tegelijk. Als iemand achter computer zit. is diegene automatisch niet in bed voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 03:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lag al..Oké, nu moet ik echt de zoveelste poging gaan wagen..
Bye!
Truste!quote:
Beterschap madam!quote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen, ik vind kwart over 3 best laat voor een zondagnacht
En ik ben ziek
Gelukkig gisteren nog niet
Dank je, voel me echt beroerd.quote:
Wasn't me!quote:Op maandag 16 februari 2009 07:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je, voel me echt beroerd.
Ik heb mijn telefoon atijd in bed liggen en dan zet ik de toetsenblokkering uit omdat dat gemakkelijker is met mn wekker uitzetten smorgens, maar nu ben ik denk ik op mn telefoon gaan liggen ofzo, want ik heb dus om half 5 iemand gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |