Hij loopt bij jullie rond, identificeer hem zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, regel jij even een meet met RYB en ons?![]()
ik pwn mezelfquote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef IrishBastard het volgende:
Wordt ie nu ook al afgekort?
Overigens zou ie een fijne vervanging zijn voor een rondje kickfit
kom anders even helpen, zo'n geil wijf als jij kan hij natuurlijk niet ontlopen zonder zich even in al zijn charme voor te stellenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij loopt bij jullie rond, identificeer hem zou ik zeggen.
fijn dat je zelf ook even aangeeft dat 't dus niet zo makkelijk is.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo zijn al die nerds daar dus dan weet ik nog niet wie het is.
Zou je dat wel doen eamon, heb je me szomers nooit bezig gezien op het grasveld van het Hgebouw ... capoeira you know, flexibel als mezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens zou ie een fijne vervanging zijn voor een rondje kickfit
Vanzelfsprekend ... ik zou zeggen Yashaa wat heb je toch een mooie ogen. After that it is over ...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom anders even helpen, zo'n geil wijf als jij kan hij natuurlijk niet ontlopen zonder zich even in al zijn charme voor te stellen
argh!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wanneer
Ja zoiets.. relaxed iddquote:Op maandag 16 februari 2009 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das hoerigNu heb je maar een uur internet ofzo?
Ook goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
we doen toch gewoon in vakantie?is makkelijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |