Jij kent m?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kerel, STFU met je onnodige, niet grappige commentaren overal op.
jij mag nog wel komen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn donderdagavond entertainment, wat doen jullie
dus IB is je niet echt veel waard?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan je wel meenemen naar dat supertoffe feest.. De biertjes zijn toch goedkoop dus ik trakteer wel
Toe maarquote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was het maar zo, had ik meteen z'n idiote comments over tikken uitdelen even verzilverd
Nee, anders gaat ie lopen mauwen dat ik dat niet mag doen omdat hij er niet van houdt als mensen dingen voor hem betalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus IB is je niet echt veel waard?
zouden gewoon een grote Nijmegen orgie moeten doen, overal liefde, hippiemuziek enzoquote:
*noteert*quote:Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, anders gaat ie lopen mauwen dat ik dat niet mag doen omdat hij er niet van houdt als mensen dingen voor hem betalen.
Hahaha ... ah dat is waarom je zo over vriendelijk naar me lachte ... moet zeggen het was niet echt keihard, het was meer zon flirt glimlach.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik zou 'm keihard in z'n waarschijnlijk niet om aan te ziene harses uitlachen
ik denk dat ik eerder dequote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Hahaha ... ah dat is waarom je zo over vriendelijk naar me lachte ... moet zeggen het was niet echt keihard, het was meer zon flirt glimlach.
He eamon in de lift van de RU ...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was het maar zo, had ik meteen z'n idiote comments over tikken uitdelen even verzilverd
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan jullie even ergens anders met elkaar lopen ouwehoeren aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |