Juist die avond en nacht zijn natuurlijk funest omdat je lichaam weer moet dealen met het feit dat het rustige ritme ineens op z'n kop gezet wordt. Maar goed, niks meer aan te doenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lol, you fail
[..]
Klopt natuurlijk
Maarja ik had me al maanden ingeschreven voor dat feest, wilde er zo graag werken..ging er met z'n vrienden heen, en ze logeerden daarna allemaal bij mij.. Wilde graag een keer zien wat voor feesten zij nou zo leuk vinden, zonder er zelf geld voor te moeten dokken
En ik heb do/vr/za/zo op bed/bank gelegen, alleen zaterdagavond niet. Dus rust op zich gepakt.. maar blijkbaar nog niet genoeg
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe mijn mama zei net trouwens dat ze er best moeite mee had gehad dat ik vant weekend niet thuis was gekomen.. Het was mijn goed recht enzo maar ze moest er wel ontzettend aanwennen
En dat terwijl ik ze wel gewoon nog even gezien heb
Dat wordt wat volgend jaar
Ah johquote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
. Mijn moeder begon een tijdje geleden wel te klagen toen ze me al anderhalve maand niet gesproken had, maar verder valt het gelukkig mee
.
Daar zou ik me ook zielig om voelen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef LastRequest het volgende:
Mijn ouders en zusjes zijn op wintersport
En m'n vriendje gaat er vanavond ook naar toe met de trein
En ja ik voel me hier ontzettend zielig over
En jij gaat niet ivm je stage? Dat suckt.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef LastRequest het volgende:
Mijn ouders en zusjes zijn op wintersport
En m'n vriendje gaat er vanavond ook naar toe met de trein
En ja ik voel me hier ontzettend zielig over
Dankuquote:Op maandag 16 februari 2009 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook zielig om voelen hoor
Jep, dat zuigt nogal.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij gaat niet ivm je stage? Dat suckt.
WTFquote:Op maandag 16 februari 2009 12:38 schreef IrishBastard het volgende:
Wordt je dus daar niet eens in de wacht gezet, nee, je luistert gewoon 4 minuten naar een telefoon die over gaatDaarna krijg je werkelijk de mínst geinteresseerde persoon aan de lijn, die ik OOIT gesproken heb
Al met al was haar conclusie dat het inderdaad gedeeld wordt door 261 dagen, en als je het eerste half jaar af en toe een dagje gewerkt hebt, heb je verder pech
Daarbij wordt het pas na 4 weken uitgekeerd (wat dan niet zo heel verwonderlijk is, vrij normaal zelfs). Wordt leuk dus, met 40 euro, en een week tot stufi
Motiveert wel om snel aan het werk te gaan iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |