Ah, er speelt hier iemand om de knikkersquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als iemand een nieuwe opgave wil plaatsen? Ik kan er zo 1,2,3 geen verzinnen
Wat een rare foto: ik heb voor het eerst bij dit spel het idee dat ik tegen een verticale muur aankijk en niet een luchtfoto zie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef TwanTwan het volgende:
OK. Dan doe ik er een.
Wat en waar?
[ afbeelding ]
Ik zie daar geen muur in hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een rare foto: ik heb voor het eerst bij dit spel het idee dat ik tegen een verticale muur aankijk en niet een luchtfoto zie.
quote:
... dat is natuurlijk helemaal goed!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zat eerst Emmen te denken. Ik was dicht in de buurt: Odoorn, de Hervormde Kerk
uiteraard helemaal goedquote:
Bedankt voor je oplettendheidquote:
helemaal goedquote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Yeux het volgende:
Busstation Uden
[ afbeelding ]
Plaats:
Uden
Opdrachtgever:
Gemeente Uden
Architect:
BAS Architectuur te Veghel
Fase:
Opgeleverd 1999
Klopt!quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zandvoort aan Zee, centrale gebouw Centerparcs/Sunparks
helemaal goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Yeux het volgende:
Oude raadhuis Hillegersberg, Rotterdam, hoek C.N.A. Looslaan / Straatweg
CDA wil Toondermuseum in oude raadhuis
22 februari 2009
Als het aan het Rotterdamse CDA ligt, wordt het oude raadhuis in de Rotterdamse wijk Hillegersberg ingericht als Marten Toondermuseum. De in Rotterdam geboren striptekenaar Toonder is de geestelijk vader van onder meer Tom Poes en Olivier B. Bommel.
Het oude deelgemeentekantoor van deelgemeente Hillegersberg/Schiebroek heeft momenteel geen publieke functie. De villa op de hoek van de Straatweg en de C.N.A. Looslaan wordt tijdelijk beheerd door kunstenares Karin de Visser.
Volgens het CDA kan het oude raadhuis in de toekomst behalve als museum ook worden gebruikt als trouwlocatie.
Striptekenaar Toonder overleed in de zomer van 2005 in Laren.
Wow, je bent goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zorgcentrum De Zonnekamp en de Zonneflat te Zelhem
O gelukkig, Ik dacht al dat ik dit spelletje niet zo handig aanpakte, maar dat valt mee dus...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toevalstreffer hoor. Ik had aan de foto te zien het idee dat het Overijssel of Gelderland moest zijn en ben gewoon de grote plaatsen bijlangs gegaan. Olst, Wijhe, Deventer, Gorssel, Zutphen, Brummen, Dieren, Rheden, Velp, Duiven, Zevenaar, Doetinchem en toen Zelhem
Voor hetzelfde geld was ik in Noord Brabant begonnen ofzo
Idd, ik snap niet hoe men aan de antwoorden komt, dus dit topic is overbodig voor mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:14 schreef TwanTwan het volgende:
Niet normaal dit tempo.![]()
Ik stel voor dat we de TT veranderen in:
"Google Earth Quiz Editie Nederland voor gevorderden:![]()
Kijk, dit kan ik waarderen. Dat levert mij ideeën op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zocht op Google Afbeeldingen het volgende: geel kunstwerk kruispunt
et voilaEindhoven dus
Daarna was het nog even binnen Eindhoven speuren naar de straatnamen en aan de hand daarvan naar de naam van het kunstwerk en de makers
Het is niet altijd Google Maps/Earth Nederland naspeuren hoor
en weer helemaal goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bowling kunstwerk in Eindhoven
kruispunt John F. Kennedylaan, Fellenoord en Prof. Dr. Dorgelolaan
[ afbeelding ]
Het duurde even, maar toch gevonden:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef redunzl het volgende:
volgende,
wat valt er op deze rotonde te zien?
(en de lokatie uiteraard)
helemaal goed!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef Yeux het volgende:
[..]
Het duurde even, maar toch gevonden:
Dat is een kunstwerk op een rotonde aan de Brugstraat in Wanssum, Meerlo, Limburg.
FILMPJE
INFO
Het is, zoals je ziet, gebaseerd op de beelden op Paaseiland (de moai).
[ afbeelding ]
wanssum hoort er eigenlijk wel bij :quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had nog zo gezocht op www.rotondekunst.nl
Idem.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had nog zo gezocht op www.rotondekunst.nl
Klopt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef redunzl het volgende:
Petrus en Pauluskerk in Maassluis.
[ afbeelding ]
http://www.royalhaskoning(...)ubliek/Maassluis.php
thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |