Dat dacht ik even ook, maar schrapte dit van mogelijkheden omdat het dan een wel erg bescheten pretpak is met maar 1 attractie. Daarna dacht ik aan een crossbaan maar vergelijkbare crossbanen zien toch anders uit vanuit de lucht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:28 schreef Kees22 het volgende:
Mijn associatie: een soort van achtbaan of een hulpconstructie voor een attractie van een pretpark?
Ik zeg maar wat.
Soms heb ik geen flauw idee, vaak herken ik de bouwstijl typerend voor een streek. Kleur van de daken en de kleur van de grond/bodem en bebossing zijn ook vaak een aanwijzing.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Meike26 het volgende:
Kunnen jullie mij tips geven hoe jullie zoeken? Ik wil graag mee doen, maar heb het idee dat jullie te slim voor mij zijn
aan de resolutie valt ook eea af te leiden, er is een beperkt aantal grote steden met een hoge resolutie zoalsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef Maizena het volgende:
[..]
Soms heb ik geen flauw idee, vaak herken ik de bouwstijl typerend voor een streek. Kleur van de daken en de kleur van de grond/bodem en bebossing zijn ook vaak een aanwijzing.
De schaduw verteld vaak waar je moet zijn. Die leer je vanzelf herkennen.
Vaak zijn details van de foto te googelen, bv. kerk of ander soort gebouw.
Op een gegeven moment ga je vanzelf (ook door de kleuren) landen herkennen.
Architectuur of vreemde dingen/bijzondere structuren komen ook vaak voor.
Bij Wikimapia kan je ook zoeken met de meest uiteen lopende zoektermen.
Hoop dat dit helpt...
Succes...
Ik ben mijn "gesorteerde plaatsen per kleur" lijst kwijtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Maizena het volgende:
http://www.kasteleninoverijssel.nl/pages/voorst.htm
Ik herkende Zwolle aan de lichte kleur.
En bij het zien van de afbeelding moest meteen aan iets archeologisch denken.
Ga gewoon rondkijken per plaats en zoem dan in...je gaat het vanzelf herkennen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ben mijn "gesorteerde plaatsen per kleur" lijst kwijt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |