Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef m1155 het volgende:
[..]
Five Fifteen gaat 4 weken duren en helaas heb ik geen geduld dus de Perfect 10 besteld
10" speakersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef m1155 het volgende:
[..]
Five Fifteen gaat 4 weken duren en helaas heb ik geen geduld dus de Perfect 10 besteld
Geluid is niet helemaal super (beeld overigens ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf!
We want more! (filmpjes, filmpjes en samples in actie)
Ziet er tof uit!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Geluid is niet helemaal super (beeld overigens ook niet), maar gaat om het idee zullen we maar zeggen
Dat je vindt dat ik een toffe bas heb gekocht?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:00 schreef KaMo het volgende:
Tof tof tof!
Dus...
Ik ben vergeten wat ik wilde zeggen
Niet noemenswaardigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ziet er tof uit!
Heb je al eens op de epiphone verspeeld?
Maar ik wilde weten hoe het te vergelijken valtquote:Op zondag 1 maart 2009 10:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig
Het blijft na een paar dagen nog steeds een geweldig dingHet geluid dat er uit komt is zo diep en warm, heerlijk. Ook merk ik wel het verschil met m'n eerste bas, de Ibanez SRX350. Prima ding is dat overigens ook, maar het lijkt of de Gibson met je meewerkt. Is trouwens ook echt een licht ding
Dat snap ik, maar kan ik je dus niet vertellenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maar ik wilde weten hoe het te vergelijken valt
k ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:41 schreef Agiath het volgende:
Vorige week voor het eerst mijn snaren gekookt in sodaGewoon om te kijken of het nou echt werkte
En het werkt, ze blinken nu weer en klinken nieuw, maar voor hoelang, dat is maar de vraag
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef m1155 het volgende:
De Perfect Ten versterker vandaag ontvangen. Zwaar genoeg, op zijn harst krijg ik zeker klachten van de aangrenzende kantoren dus binnenkort maar eens meenemen naar m'n weekeind verblijf...
Die eerste bedoel ik jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Brammie1 het volgende:
bedoel je deze http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0326800505 ? Vind 'm er wel tof uitzienben zelf ook erg te spreken over m'n Squier Precision! Ik heb deze: http://www.squierguitars.(...)hp?partno=0301070506
Thunderbird vind ik persoonlijk één van de lelijkste basgitaren ooit, maar das mijn mening
Precision, maar je moet kijken wat het fijnst speelt/klinktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die eerste bedoel ik ja. Thunderbird vind ik zelf echt prachtig, met een vet geluid. Alleen speelt het iets minder fijn dan mijn huidige Ibanez.
Jammer genoeg is er nergens meer een T-Bird Alpine White te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Precision, maar je moet kijken wat het fijnst speelt/klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |