Doe mij dan maar het oude spul voor een vriendenprijsje van de hand :pquote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Agiath het volgende:
Het bassistentopic: Waar iedereen nieuw spul koopt
Heb je ook een dvdtje of iets om een beetje de techniek aan te leren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Whooz het volgende:
M'n basgitaarsetje net binnengekomen. Zeer snelle service van Feedback![]()
Ik moet wel zeggen dat de snaren wel erg rammelen, komt dat juist door mijn amateuristische geplingel of doordat de snaren niet goed strak zijn?
EDIT: had m'n vingers niet goed achter bij de fret gezet.
Krijg ik morgen met m'n gitaarhaak. Zit wel beetje op internet te kijken naar basgitaarfilmpjes en andere tips en tricksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je ook een dvdtje of iets om een beetje de techniek aan te leren.
Want ik spreek uit ervaring, foute techniek afleren is 10x moeilijker dan in 1 keer goede techniek aanleren
Definieer clean. Heeft Geddy Lee een clean geluid volgens jou, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
Effecten op een basgitaar zijn imo not done. De sound moet gewoon clean zijn mensen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Agiath het volgende:
Effecten op een basgitaar zijn imo not done. De sound moet gewoon clean zijn mensen![]()
quote:
Ja dat versta ik nog onder clean, tuurlijk is er van alles mee gedaan maar dat geluid kan je nog zonder teveel poespas uit je bas halenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Definieer clean. Heeft Geddy Lee een clean geluid volgens jou, bijvoorbeeld?.
Het is een beetje overstuurd he. Ik vind het wel lekker. Hij heeft de sound waar ik naar op zoek ben. Ik gebruik EXL-snaren van D'Addario, maar overweeg over te stappen op ProSteels. Volledig van staal en dus extra bright. Lijkt me heerlijk ronkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
oke oke soms klinkt het goed
[..]
Ja dat versta ik nog onder clean, tuurlijk is er van alles mee gedaan maar dat geluid kan je nog zonder teveel poespas uit je bas halen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Daantke het volgende:
Ik ga mijn akoestische weer verkopen denk ik:') iig voor de zomer
Stalen snaren b.v. de Rotosounds klinken geweldig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is een beetje overstuurd he. Ik vind het wel lekker. Hij heeft de sound waar ik naar op zoek ben. Ik gebruik EXL-snaren van D'Addario, maar overweeg over te stappen op ProSteels. Volledig van staal en dus extra bright. Lijkt me heerlijk ronken.En gister lees ik net dat Geddy ook stalen snaren gebruikt (maar van Rotosound).
En nog een leuke...door Geddy kan ik de Jazzbas een beeeetje pruimen tegenwoordig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |