Zag 't ook. Mooi hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ane Brun bij Paul de Leeuw. Errrug aangename verrassing dat zij daar is. Heb haar paar jaar geleden 'ontdekt' via Noorderslag @ 3FM en daarna nog een keer in - let op Hans - de Oosterpoort gezien. Prachtige muziek
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nothing Left To Lose vind ik wel erg te gek !
Volgens mij is dat ook een erg leuke damequote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ane Brun bij Paul de Leeuw. Errrug aangename verrassing dat zij daar is. Heb haar paar jaar geleden 'ontdekt' via Noorderslag @ 3FM en daarna nog een keer in - let op Hans - de Oosterpoort gezien. Prachtige muziek
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alsjeblieft zegquote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ben mn eigen zeoes aan t luisteren![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alsjeblieft zeg![]()
![]()
Ga ik zeker nog een keer checkenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]maar ik vind Echoes,Silence, Patience & Grace nog beter
![]()
Daar moet je blij mee zijnquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een erg leuke dame. De Oosterpoort te Grunn, de muziektempel van Nederland
. Kom er elke dag langs en bedenk me dan wat voor een grote namen daar hebben gestaan. Alain Clark, Leaf, Kane en natuurlijk Krezip !
die "liedjes"zijn echt zo ontzettend erg he. Wer bisto? zingen ze. Waar denken ze? op de plee natuurlijk, je krijgt spontaan de slingerschijt van die muziekquote:
Krezip is zeker wel tof jaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef Timo20 het volgende:
Daar moet je blij mee zijn
Krezip is dan wel weer tof![]()
![]()
quote:
jij misschienquote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die "liedjes"zijn echt zo ontzettend erg he. Wer bisto? zingen ze. Waar denken ze? op de plee natuurlijk, je krijgt spontaan de slingerschijt van die muziek
idd tijd om van baan te wisselenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Zat net ff te zoeken. Is alweer 6 jaar geleden dat ik haar @ 3FM hoorde, terug rijdend van de nieuwjaarsreceptie in Venlo van m'n toenmalige werkgever. Tering, wat een tijd geleden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die "liedjes"zijn echt zo ontzettend erg he. Wer bisto? zingen ze. Waar denken ze? op de plee natuurlijk, je krijgt spontaan de slingerschijt van die muziek
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
idd tijd om van baan te wisselen
Slingerschijtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij dit soort platen heb ik wat stevigers nodig.. Vodka should do the trickquote:Op zondag 15 februari 2009 22:19 schreef borisz het volgende:
Bier
Ik ga gewoon wat uit m'n eigen collectie draaien. 00's of nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe zelf nog maar even een '00 draaien
Saybia - Brilliant Sky
Vodafonequote:Op zondag 15 februari 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij dit soort platen heb ik wat stevigers nodig.. Voda should do the trick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |