Wat is er mis met je dierenvriendjequote:Op zondag 15 februari 2009 22:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel is in principe al vanaf gisterochtend 9.30 wakker, en begint flinke hoofdpijn te krijgen, en vraagt zich af waarom ze nog niet in bed ligt.
Misschien omdat het dan snel morgen is, en ik één van m'n lieve rattenventen in ga laten slapen![]()
Ik neem een borrel mensen, proost.
Fuck what I said.quote:Op maandag 16 februari 2009 06:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel natuurlijk deze week, aangezien 't best een hit is geweest...
Morgequote:Op maandag 16 februari 2009 08:08 schreef TIM-846 het volgende:Mogguh!
Oef wat is het weer zwaar vandaag
.. Gelukkig werk ik woensdag t/m vrijdag thuis
Dan ben je pas een lucky bastardquote:Op maandag 16 februari 2009 08:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Morge
Lucky bastard!
Ik moet nog 5 dagjes naar school, en dan is 'et 1 week vakantie voor mij
Ik vond tandarts vroeger ook een hell, maar sinds ik naar de ortho moet, is de tandarts een peulenschil voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 08:16 schreef Sirolf het volgende:
Voor mij ook een kort dagje, maar dan om een wat mindere reden: vanmiddag naar de tandarts.
Giel draait trouwens opvallend veel muziek vandaag!
Eerst RHCP en nu dit ver-schrik-ke-lij-ke Snikkelbekquote:Op maandag 16 februari 2009 08:16 schreef Sirolf het volgende:
Giel draait trouwens opvallend veel muziek vandaag!
Ze had ook helemaal niet door dat ze op de radio te horen was volgens mij...quote:Op maandag 16 februari 2009 08:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vond tandarts vroeger ook een hell, maar sinds ik naar de ortho moet, is de tandarts een peulenschil voor mij![]()
Giel: Oui, ik ben van Trois FM![]()
.
Vrouw: Oh, nou ik ben voor de democratie
Ik hoef gelukkig geen flouridetroep meerquote:Op maandag 16 februari 2009 08:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze had ook helemaal niet door dat ze op de radio te horen was volgens mij...
Och, zo erg vind ik 't ook niet, vooral omdat ik bijna nooit iets heb, dus ik sta meestal binnen 5 minuten weer buiten.
Haha. Dat hoeft toch niet meer vanaf je 18e ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig geen flouridetroep meer
16dequote:Op maandag 16 februari 2009 08:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Dat hoeft toch niet meer vanaf je 18e ofzo?
Durf het niet te zeggen, heb vrijdag geen radio aangehad, en zag op de 3FM site nog steeds staan dat Shake it MH was.. Dus dat leek me al niet logisch.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha!
Volgens mij is er wegens die Zero Request geen MH.. toch?
Ja.quote:
Zie hier het nut van een agendaquote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef TIM-846 het volgende:
Oef. Trek net per ongeluk mijn agenda open, zie ik dat ik om 10u een afspraak heb staan in de stad.. Was 'm anders zeker vergeten
Dat ja. Alles behalve op kantoor zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb zin om wat anders te doen. Iets, vrij zijn, kleren kopen, naar de zon te rijden.. whatever.
Dat heb ik ook. Gelukkig mag ik zo weer even de straat opquote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ja. Alles behalve op kantoor zijn.
Ik ga maar eens de fiets op! Tot vanmiddagquote:Op maandag 16 februari 2009 09:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zie hier het nut van een agenda.
Klopt, deze week geen MH.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha!
Volgens mij is er wegens die Zero Request geen MH.. toch?
Nah. Dan De Vliegende Panters.quote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of heb je liever Simon - Vakkenvuller?
Da's vast minder erg geweest dan dat ik om dat tijdstip voor een spiegel zou zijn gaan staanquote:Op maandag 16 februari 2009 09:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Had je mijn reactie moeten zien vanochtend om 6u toen ik in de spiegel keek.
quote:
Volgens mij is Hans ziekquote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef Jimbo het volgende:
zie ik nou een hele pagina zonder -hans- of MAW ?
Beterschapquote:
Zelfde niveau als: I want you to notice when I'm not around.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deed ik überhaupt maar es iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |