Tsja... niet als je je eigen verjaardagsfeestje viert...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En je was nog wel gestopt met drinken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Zo werd ik zaterdag wakker in een bed wat niet het mijne was en ik wist niet meer hoe ik er gekomen was.
Gelukkig was het goed en wel bekend volk.
Goed excuus.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Tsja... niet als je je eigen verjaardagsfeestje viert...
Was ook niet verbaasd.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet raar opkijken als je in een vreemd bed wakker wordt.
Het zit al in glas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
was 't maar alvast zomerquote:Op maandag 16 februari 2009 11:11 schreef Marc63 het volgende:
Het is al erg genoeg dat we nog ruim een maand op de lente moeten wachten, maar dan gaat Ekdom ook nog eens een zomerplaat draaien...
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zit al in glas.Zo is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |