Dat heb je alvast gepland ofzo ?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef Braddie het volgende:
Zo, Das best veel.... ik ben pas sinds vorige maand begonnen en geef gemiddeld 100euro per maand uit aan vinyl.
Ik ben in 1986 begonnen met kopen van vinyl. Ben daar tot pak em beet 1,5 - 2 jaar geleden mee door gegaan en sindsdien ben ik zo'n beetje gestopt met kopen. Was ook zeg maar het moment dat ik stopte met het actief draaien.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef Braddie het volgende:
Zo, Das best veel.... ik ben pas sinds vorige maand begonnen en geef gemiddeld 100euro per maand uit aan vinyl.
Vinyl is gewoon veel echter en warmer, Dat getik en gekraak tussen de songs door is juist een van de gave aspecten van Vinyl, al hebben de meeste van mijn lp`s daar geen tot weinig last van(alleen bij pauzes).quote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ik mix het liefst met vinyl en koop nog regelmatig lp's voor mijn verzameling. Blues van Jimi Hendrix is echt zo'n plaat die zo veel meer tot z'n recht komt. Cd's zijn leuk voor erbij maar er gaat niets boven vinyl.
Voor degene die het geld hebben: http://www.highfidelitydi(...).php?productid=18087
Ik wil nog wel een keer een lijst maken met wat ik aan cd's en lp's hier heb liggen maar vooralsnog ben ik daar te lui voor.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een stuk of 40 85 LP's staan. Geen zin om de titels te typen, maar zit van alles tussen. Zie ook Vinyl (7)
Ik ook, al is het natuurlijk wel verstandig om er mee te beginnen nu de collectie nog vrij bescheiden is.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer een lijst maken met wat ik aan cd's en lp's hier heb liggen maar vooralsnog ben ik daar te lui voor.
Mja, qua vinyl valt het ook wel mee. Maar die lijst voor cd's ga ik wel een keer maken wanneer ik een grote schoonmaak hou ofzo, dan zet ik ze gelijk op volgorde.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook, al is het natuurlijk wel verstandig om er mee te beginnen nu de collectie nog vrij bescheiden is.
Dat is ook een leuk klusje ja. Ik heb het een tijdje terug gelukkig gedaan, inmiddels is de collectie hard aan het groeien (cd's dus, vinyl gaat wat minder snel). Een lijst van cd's ben ik eens aan begonnen, maar dat is altijd maar tijdelijk en dan vergeet ik het bij te houden.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, qua vinyl valt het ook wel mee. Maar die lijst voor cd's ga ik wel een keer maken wanneer ik een grote schoonmaak hou ofzo, dan zet ik ze gelijk op volgorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |