Ik heb daar dan weer helemaal geen problemen meequote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef WjeroneW het volgende:
Ik ben toch bang dat we niet verder dan een gelijkspel komen bij Sparta, altijd lastige pot.
ik haal ze morgen. weet je hoeveel kaarten er al verkocht zijn?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor bekerwedstrijd tegen De Graafschap zijn binnen
nee, geen idee... wilde er zelf 5 naast elkaar; dat was in vak 102 nog mogelijk, vak 103 en 104 niet meerquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik haal ze morgen. weet je hoeveel kaarten er al verkocht zijn?
quote:PSV is bang voor hoge vraagprijs Elia
PSV vreest ervoor dat het aantrekken van Eljero Elia een onbegonnen missie is. De aanvaller tekende tijdens de afgelopen winterstop een nieuw contract, waardoor de Eindhovenaren denken dat de vraagprijs niet op te hoesten is.
"We vinden Elia een zeer interessante speler, maar we denken dat hij al te duur is. De kans dat het gaat lukken, acht ik daarom eigenlijk nihil", zo zegt manager transfers en scouting Adrie van Kraay in gesprek met De Telegraaf.
De 22-jarige Elia, die ook de belangstelling geniet van Ajax, tekende afgelopen winter een contract dat hem in principe tot 2012 in Enschede houdt. De jeugdinternational gaf eerder al aan dat hij, ondanks het tekenen van een nieuw contract, in de zomer hogerop wilde.
Bij FC Twente is Elia bezig aan zijn tweede seizoen. De vleugelaanvaller speelde voorheen al drie seizoenen voor ADO Den Haag.
ik ben hard aan het werkquote:
grote jongenquote:
en op wembleyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8188
doet me denken aan de installatie die in bij de ArenA heb gezien afgelopen oktober...
quote:"FC Twente is sterker dan PSV"
Erik Gerets heeft in aanloop naar de UEFA-Cup wedstrijd van zijn Olympique Marseille tegen FC Twente de supporters gewaarschuwd voor onderschatting van de relatief onbekende club uit Nederland.
"FC Twente is dit seizoen sterker dan PSV. Ze laten de bal goed gaan en hebben in Kenneth Perez een aanvallende middenvelder die een goed gevoel heeft voor positie. Hij is een beetje de Sylvain Wiltord van FC Twente. Ze hebben een sterke as en snelle spelers op de flanken. Ze zijn sterk aan de bal en laten weinig ruimte. Ze spelen met een offensief en een defensief blok", zo luidde de waarschuwing van Gerets.
Ondanks het blessureleed van Karim Ziani kan de oefenmeester van de formatie uit Marseille toch een beroep op de middenvelder doen. "Ik ga geen risico nemen als het gewricht niet honderd procent is, ik hou niet van percentages. Maar als ik het idee heb dat ik kan spelen, dan speel ik", aldus Ziani.
zowquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:51 schreef Robinhoo het volgende:
over andererhalve week
4 x Twente thuis in 10 dagen![]()
![]()
26-02 FC Twente - Olympique Marseille
01-03 FC Twente - ADO
04-03 FC Twente - De Graafschap
07-03 FC Twente - PSV
dat is dan weer het nadeel van zoveel (thuis)wedstrijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zow![]()
daar heeft het veld ook van te lijdendie lampen zijn eigenlijk wat te laat gekomen, duurt 6 weken voor het effect heeft.
quote:Eljero Elia: 'Blij dat ik in winterstop niet ben gegaan naar Ajax'
Hij is een voetbalfreak. Maar wel één die in zijn eigen wereldje leefde. Fred Rutten brak hem vorig seizoen open bij FC Twente met als gevolg dat Eljero Elia (22, foto links) momenteel een gewilde speler is. In de nieuwe Sportweek een interview met de vleugelspeler die in de winterstop werd gelinkt aan Ajax, Manchester City en Espanyol, maar zijn contract bij FC Twente verlengde tot medio 2013.
Je had al een gesprek met Ajax-coach Marco van Basten. Was je al met je gedachten in Amsterdam?
“Ajax was heel dichtbij. Maar toen ze voor Robbie (Wielaert) gingen en dat verliep moeizaam, wist ik dat ze mij niet meer zouden laten gaan.”
Als je nu naar Wielaert en heel Ajax kijkt, ben je dan niet blij dat het is afgeketst?
“Het is altijd moeilijk in het begin. Zeker als het zo stroef draait en de sfeer niet goed is. Ik ben blij dat ik niet ben gegaan. Er zit heel veel druk op dit seizoen bij Ajax. Veel mensen hebben me daarvoor gewaarschuwd.”
FC Twente liet je toch niet gaan?
“Als ik het echt gewild had, was het wel doorgegaan.”
Oh? Via een arbitragezaak?
“Dat heb ik nooit echt overwogen. Bij FC Twente zit ik goed, ik heb zelfs mijn contract verlengd. De sfeer hier ademt voetbal uit zonder die overdreven druk. Bij Ajax moet je elke wedstrijd weer iets heel bijzonders laten zien. Als je met 1-0 wint is het nog niet goed daar. Ze eisen dat het team net zo goed is als in 1995.”
Zie je het dan wel zitten om daar komend seizoen te spelen?
“Ik heb nog niets besloten. Het is de bedoeling om deze zomer een stap te maken. Dat zien we tegen die tijd wel. Eerst wil ik met FC Twente iets heel moois neerzetten. Dit seizoen verloopt beter dan verwacht. Iedereen dacht dat Twente zou instorten zonder Engelaar, El Ahmadi en Rutten. Maar we staan tweede en zitten nog in de UEFA Cup.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |