Opgelost.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Nou weet ik dat ze nooit vreemd zou gaan, dat is fijn, daar is ze te lief voor.. . Ik geef echt ontzettend veel om dr en zij ook om mij dat weet ik wel..
Pics?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef delano.888 het volgende:
Ze is zegmaar wel een meisje die veel jongens zouden willen (lang blond haar, blauwe ogen, gewoon heeeel erg mooi dus)
Elke keer als ik jou zie lopen,quote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag de gehele inhoud van het kaartje zien voor een objectieve beeldvorming.
Iemand die in de eerste mail zegt dat hij z'n hele leven bij haar wilt zijn is duidelijk een stalker. Ik zou me wel zorgen gaan maken nu.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie lopen,
Blijf ik toch maar verder hopen,
Dat je ooit van mij zal zijn
Woow wat lijkt het me toch fijn
Om me hele leven
Bij jou te zijn!
Kus Jouw Valentijn
Dis toch niet leuk voor mij![]()
Enne op de niet-serieuze reacties reageer ik niet
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die in de eerste mail zegt dat hij z'n hele leven bij haar wilt zijn is duidelijk een stalker. Ik zou me wel zorgen gaan maken nu.
Dat is t dus echt niet, ik maak me juist zorgen omdat, (nog niet gezegt) in de 7 maanden dat ik nu met dr heb, ten alle tijde wel minimaal 1jongen haar leuk vind/ heeft gevonden..quote:Op zondag 15 februari 2009 20:50 schreef jorgentol het volgende:
Lol. Denk je nou echt dat die kerel ook maar enige kans maakt.
Zoals we allemaal weten werken valentijnskaarten niet omdatHet de ergste vorm van achter een meisje aanzitten is. Meisjes houden van uitdagingen, hard to get, dat moet je zijn. Het is anoniem, wat laat zien dat je niet eens de ballen hebt om ervoor uit te komen
Tevens kan deze kaart ook gewoon een geintje zijn van vrienden ofzo
Hoezo maak je je daar dan zorgen over? Jij hebt toch met haar, ben je bang dat ze vreemd gaat ofzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is t dus echt niet, ik maak me juist zorgen omdat, (nog niet gezegt) in de 7 maanden dat ik nu met dr heb, ten alle tijde wel minimaal 1jongen haar leuk vind/ heeft gevonden..
Weetje, normaal zou ik dit ook niet doen, maar het zit zo dat ze echt mooi lief en populair is, en ik ben nou niet echt blij met mezelf, ben 99% van me leven gepest enz, en ben gewoon nog steeds niet echt geweldig.. De combinatie van al die dingen doet t gewoon voor me dat ik nu zoo jaloers benquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef Malebolgia het volgende:
gast, hang niet zo de onzekere puber uit. Als je zelf er niet in gelooft dat jij het beste bent wat haar ooit zal overkomen, dan gaat zij daar natuurlijk ook aan twijfelen op termijn. Zeker als je al spastisch gaat lopen doen over dit soort kansloze kaartjes
Blijkbaar ben je in ieder geval geweldig genoeg voor haar! Dus maak je hier niet zo druk van en denk gewoon, mooi dat ze uit al die gasten mij kiest.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weetje, normaal zou ik dit ook niet doen, maar het zit zo dat ze echt mooi lief en populair is, en ik ben nou niet echt blij met mezelf, ben 99% van me leven gepest enz, en ben gewoon nog steeds niet echt geweldig.. De combinatie van al die dingen doet t gewoon voor me dat ik nu zoo jaloers ben
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je in ieder geval geweldig genoeg voor haar! Dus maak je hier niet zo druk van en denk gewoon, mooi dat ze uit al die gasten mij kiest.
Ha! Je vriendinnetje is dus eigenlijk way out of your leaguequote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Weetje, normaal zou ik dit ook niet doen, maar het zit zo dat ze echt mooi lief en populair is, en ik ben nou niet echt blij met mezelf, ben 99% van me leven gepest enz, en ben gewoon nog steeds niet echt geweldig.. De combinatie van al die dingen doet t gewoon voor me dat ik nu zoo jaloers ben
a is geen optie, ze is echt mn alles..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ha! Je vriendinnetje is dus eigenlijk way out of your league![]()
2 opties:
a) een 'minder' vriendinnetje zoeken waar je minder onzeker van wordt
b) je eigen onzekerheids probleem aanpakken. Als je dat niet doet zul je haar gegarandeerd gaan verliezen vanwege je eigen onzekerheid.
Lol. Geef eens foto's en mail van je vriendin sturen we haar wel allemaal een kaartje. zul je zien dat het fucking kansloos is.quote:
Case Closedquote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ha! Je vriendinnetje is dus eigenlijk way out of your league![]()
2 opties:
a) een 'minder' vriendinnetje zoeken waar je minder onzeker van wordt
b) je eigen onzekerheids probleem aanpakken. Als je dat niet doet zul je haar gegarandeerd gaan verliezen vanwege je eigen onzekerheid.
18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..quote:
Aawwhhquote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..
Ik neem aan dat hij een grapje maakte, zoniet, wat is dr naam?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Lol. Geef eens foto's en mail van je vriendin sturen we haar wel allemaal een kaartje. zul je zien dat het fucking kansloos is.
Dat was de vraag ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zij krijgt een kaartje, kan ze verder ook weinig aan doen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
18, en nou weet ik al wat iedereen gaat zeggen, dat het allemaal niks voorstelt en we niks van houden van weten omdat we te jong zijn, dus bespaar je de moeite. Dit is het beste wat me is overkomen, ik hou van dr, en zij van mij. En al 7 maanden, verder lijkt het me onnodig om dit toe te lichten. Ik weet dat dit echt een serieuze relatie is..
Nee maar ik bedoel, geen reden om te denken dat ze je direct verlaat voor een ander. Zij heeft vast niet om die kaart of een geheime aanbidder gevraagd, omdat ze gelukkig is met jou.quote:
Kerel, je snapt me niet. Dit heeft helemaal niets met uiterlijk te maken. Ik zal het even proberen uit te leggen:quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef delano.888 het volgende:
a is geen optie, ze is echt mn alles..
dan maar is aan b gaan werken inderdaad.. alhoewel ze altijd zegt dat het haar niks uitmaakt hoe ik eruit zie, t zal me inderdaad helpen..
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Is ze nog steeds boos op je over dat breezahtopic?
Klopt, ik weet t ook niet meer ff.. Wil je btw voor me dat linkje van vector weghalen?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Sander het volgende:
Maarre, als je vriendin een dik lelijk mokkel was geweest had je daar weer over lopen klagen. Nu heb je een mooie vriendin, en vinden andere mensen dat óók, is het nog niet goed.
Doe gewoon niet zo moeilijk. Denk eens rationeel. Als ze vreemd wilt gaan doet ze dat echt wel en hou jij d'r echt niet tegen, en als een andere kerel verliefd op d'r is doe je daar echt niks aan door haar tegen je aan te klampen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet t ook niet meer ff..
Moet je maar even een TR plaatsen. Dit is officieel niet mijn forum.quote:Wil je btw voor me dat linkje van vector weghalen?
Word ik niet zo vrolijk van
Punt B,quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
a is geen optie, ze is echt mn alles..
dan maar is aan b gaan werken inderdaad.. alhoewel ze altijd zegt dat het haar niks uitmaakt hoe ik eruit zie, t zal me inderdaad helpen..
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:
nou, fijn voor hem. Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
Leg eens uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Vector_SLD het volgende:
Is ze nog steeds boos op je over dat breezahtopic?
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef LoggedIn het volgende:
Jij ligt d'r vanavond te neuken. Zit ie dan, met z'n e-card.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |