Wat ik eerder ook op IRC zei, je ratings na afloop is een gemiddelde over de gehele wedstrijd. De %'s zijn momentopnames in de 45e en 90e minuut. Dat kan dus vertekenen door onder meer conditie, blessures, rode kaarten of bijvoorbeeld onderschatting en WE's..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Al aangekaart op het forum in HT? Ben wel benieuwd, misschien zien we wat over het hoofd..
Nee ik heb mezelf genaaid.... Ik kreeg afgelopen zondagmorgen een sms van de instantie van mijn examen: "Wij wensen u morgen veel succes"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
o.a.
moet jij niet gaan leren ofzo?
Nee. En ik weet ook waardoor het komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Al aangekaart op het forum in HT? Ben wel benieuwd, misschien zien we wat over het hoofd..
Ok, dan hoeft het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. En ik weet ook waardoor het komt.
Inderdaad, anders was ik er gewoon helemaal niet geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef Flappekz het volgende:
Vullie, mazzel dat ze je nog sms-en dan...
Dat denk ik ook. 2 vreemde uitslagen in mijn divisie sowieso...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij was de afgelopen ronde een typische ME-naaironde... er zijn zoveel verrassende uitslagen dat het opvallend is...
In de mijne ook... waar ik er één van ben... gewoon verliezen ondanks 60 hatstats verschil... meest vreemde vind ik nog steeds dat mijn midrating ineens zo achterlijk hoog was vergeleken bij de HAM-voorspelling... kan er maar niet achter komen waar het aan heeft gelegen maar is wel irritant met het bepalen of ik ga counteren ja of neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. 2 vreemde uitslagen in mijn divisie sowieso...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf genaaid.... Ik kreeg afgelopen zondagmorgen een sms van de instantie van mijn examen: "Wij wensen u morgen veel succes"
Toen zat ik in bed van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijk mijn examendatum verkeerd te hebben geboekt.. de 16e ipv de 18e![]()
Gister dus op examen geweest en op 1 fout teveel gezakt
Die link had ik zelf ook al gelegdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]Tis dat het niks met Hattrick van doen heeft anders was het Koei-waardig..
maar goed het blijft wel kut dat je het net niet gehaald hebt.. Volgende keer beter dan maar..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die link had ik zelf ook al gelegd
Als het met HT te maken zou hebben gehad was 't wel koei-waardig geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf genaaid.... Ik kreeg afgelopen zondagmorgen een sms van de instantie van mijn examen: "Wij wensen u morgen veel succes"
Toen zat ik in bed van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijk mijn examendatum verkeerd te hebben geboekt.. de 16e ipv de 18e![]()
Gister dus op examen geweest en op 1 fout teveel gezakt
U heeft mail!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Puala het volgende:
Proud2beDiepfries, net even je ideeën doorgelezen, kan me er best in vinden eigenlijk. Zo maar is die spelers te koop zetten dan. Die trainer is al een keer aangeschaft naar wat ik weet
Waarom niet. Er kan door de wissels zeker een bug in de ME zijn geslopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef foetre het volgende:
Maar heeft het wel uberhaubt zin om het alsnog bij ht aan te kaarten .Bij mij waren er geen blessures kaarten ed .Hierdoor kon ik niet counteren etc
examen Woningfinancieren, inderdaad klote op één foutje maar goed, de volgende keer tikken we hem wel binnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als het met HT te maken zou hebben gehad was 't wel koei-waardig geweest.. Spuit Elf (11)
.
Maar klote dat je het net niet gehaald hebt. Wat voor examen was 't?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
Stand van de gouden schoen is weer helemaal up to date!!
Klik
met de credits voor Realbizkit666 natuurlijk!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
Stand van de gouden schoen is weer helemaal up to date!!
Klik
met de credits voor Realbizkit666 natuurlijk!
nog even terugkomend op de discussie over de waardering.. misschien is een Coen Dillen award wel iets voor de speler die de allermeeste doelpunten binnen de Fok!Fed heeft gemaakt.. zonder enige waarderingen aan doelpunten of hattricks (hattricks leveren dus ook geen punten op)..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Gouden Schoen werd bijgehouden
Maar
Laait dat niet juist weer de discussie op over dat de kans dan groot is dat iemand uit een zogenaamde 'bot-competitie' die award dan te makkelijk wint?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog even terugkomend op de discussie over de waardering.. misschien is een Coen Dillen award wel iets voor de speler die de allermeeste doelpunten binnen de Fok!Fed heeft gemaakt.. zonder enige waarderingen aan doelpunten of hattricks (hattricks leveren dus ook geen punten op)..
mja dat kan natuurlijk.. maar ik vind eigenlijk dat het mensen uit competities met veel bots niet onmogelijk gemaakt moet worden om iets te kunnen winnen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Laait dat niet juist weer de discussie op over dat de kans dan groot is dat iemand uit een zogenaamde 'bot-competitie' die award dan te makkelijk wint?
Dat is met de huidige activiteiten ook niet het geval toch ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat kan natuurlijk.. maar ik vind eigenlijk dat het mensen uit competities met veel bots niet onmogelijk gemaakt moet worden om iets te kunnen winnen..
De mensen die meedoen met VJ/GL doen daar ook automatisch aan mee dacht ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Gouden Schoen werd bijgehouden
Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |