Op de klikbare uitslag(en) klikken bij de wedstrijden.quote:
EDIT: Moet je wel je user en wachtwoord intypenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op de klikbare uitslag(en) klikken bij de wedstrijden.
Hij staat erbij vanaf volgend topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zouden we deze link niet eens in de OP gooien?
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Bovendien begrijp ik hem eindelijk. Ik kan verdumme met 1 wedstrijd in de week niet hoger komen dan content.00
Dat heeft alltid niet gedaan...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Best leuk hoe Alltid dat gedaan heeft. De doelpunten terugkijken in 2D
Lekker boeiend.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft alltid niet gedaan...
Komt goed. Die krijg je morgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken![]()
Dat is nog een notitie voor vandaag...
Zou jij btw je xls tussenstand gewoon kunnen uploaden later? Van de gouden schoen heb ik liever een html, voor als Bizkit het leest...
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij staat erbij vanaf volgend topic.
Waarschijnlijk zul je weer net zo veel moeten neerleggen voor een vergelijkbare vervangerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Misschien moet ik mn keeper maar eens doorverkopen, is op TC meer dan twee keer zoveel waard dan waar ik hem voor kocht, zonder getraind te hebben. Net als mn spits overigens
En dan? Zelf weer een nieuwe keeper kopen voor een net zo hoge prijs ?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Misschien moet ik mn keeper maar eens doorverkopen, is op TC meer dan twee keer zoveel waard dan waar ik hem voor kocht, zonder getraind te hebben. Net als mn spits overigens
Of wachten tot de prijzen dalen. In de huidige vorm haalt mijn redelijke keeper betere stats namelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En dan? Zelf weer een nieuwe keeper kopen voor een net zo hoge prijs ?
Daarmee had je de gemiddelde VII ook wel overleefd inderdaad. Ach, nu kun je nog een jaartje doorgroeien met goede resultaten (meer fans) en sla je met je nog betere ratings wanneer je onverhoopt in een hele zware VII terecht mocht komen ook niet meteen een modderfiguur..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef Ender_Wiggin het volgende:
hmmmm had vorig seizoen mischien toch maar gewoon kampioen moeten worden. Team is verder gegroeid dan ik had verwacht:
Main page for F.C. Gokwerk
* Best players
* Dream team
* Ratings & Stars
Manager: Dasphantom
1. in VIII.1995 | 498. of 16384 in VIII |
en gem. 165 hatstats
quote:Alfred Matthijssen (236075762)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 08-06-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 16-02-2009 (4/38), )
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 370 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Mooie pull voor een counterhoerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mooie pull voor een counterhoer
quote:
quote:
als het mijn pull zou zijn geweest en ik verdedigen zou trainen en ook een counterhoer zou zijn met al 10 hele mooie trainees terwijl ik net een hele mooie jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen heb gepromoveerd zou ik denk ik gaan voor die ene trainee die net gestegen is in z'n verdedigingsskill en nu zeg maar zo ongeveer op een leeftijd en niveau zit waarvan je denkt van hmm is dit nog wel rendabel genoeg ten opzichte van m'n nieuwe jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen en dat je dan tot de conclusie komt dat je beter die weg kunt doen zodat je je mooie nieuwe net gepromoveerde jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen op kunt gaan trainenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu all1 bedenken welke van mn trainies ik er uit ga knikkeren om een plekkie voor hem te maken
Tering, zijn je punten en komma's stuk??quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
als het mijn pull zou zijn geweest en ik verdedigen zou trainen en ook een counterhoer zou zijn met al 10 hele mooie trainees terwijl ik net een hele mooie jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen heb gepromoveerd zou ik denk ik gaan voor die ene trainee die net gestegen is in z'n verdedigingsskill en nu zeg maar zo ongeveer op een leeftijd en niveau zit waarvan je denkt van hmm is dit nog wel rendabel genoeg ten opzichte van m'n nieuwe jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen en dat je dan tot de conclusie komt dat je beter die weg kunt doen zodat je je mooie nieuwe net gepromoveerde jeugdpull met redelijk verdedigen en redelijk passen op kunt gaan trainen
Tenminste, dat denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |