Deze week komt mij sowieso niet zo goed uit, ik stel het wel uit tot na de carnavalquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Doenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Misschien moeten ze beide dan maar langskomenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Op dequote:
Rummikubenquote:
Ach het gaat toch nooit ergens over. Dus je mist niks.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeez..
ff douchen en het topic is weer vol. En dan vinden ze het gek dat ik dingen niet meekrijg
Bij het lezen van de TT moest ik trouwens meteen hier aan denken, sommigen van jullie ook nog wel bekend denk ik:
Geen idee. Iets met afspreken met Nouk ofzo.quote:
Kom je hierheen dan?quote:
quote:
Voor mij toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou dawg, wil ik een uitzondering maken...
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou mijn weekend begon op donderdag. Toen ben ik gaan stappen en dat was wel weer eens leuk om op donderdag te stappen. Was alweer een paar jaar geleden. Leuke mensen ontmoet
Sommige mensen hebben een paaldans paal in huis heb ik ondekt![]()
Vrijdag was gewoon normaal.
En zaterdag leek het wel zomerWeer eens lekker wezen scheuren in het zonnetje zonder dat er allemaal pekel op de weg lag. En 's avonds was ook erg leuk
Goed en voor verdere details is er een hele simpele oplossing. Je had erbij moeten zijn
What makes you so sure?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Hahahaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Met letters of cijfers?quote:
Oke ik doe ook wel mee.quote:
Oh datquote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Iemand zei dat er twee mensen met elkaar neuken hier en nu ben ik nieuwsgierig wie dan.
Avonden organiseren voor rummikubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Thrar het volgende:
rummikubDat deed ik altijd heeeeeeel vroeger op vakantie!
Wanneer organiseren we hiervoor een avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |