Deze week komt mij sowieso niet zo goed uit, ik stel het wel uit tot na de carnavalquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Doenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Misschien moeten ze beide dan maar langskomenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Op dequote:
Rummikubenquote:
Ach het gaat toch nooit ergens over. Dus je mist niks.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeez..
ff douchen en het topic is weer vol. En dan vinden ze het gek dat ik dingen niet meekrijg
Bij het lezen van de TT moest ik trouwens meteen hier aan denken, sommigen van jullie ook nog wel bekend denk ik:
Geen idee. Iets met afspreken met Nouk ofzo.quote:
Kom je hierheen dan?quote:
quote:
Voor mij toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou dawg, wil ik een uitzondering maken...
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou mijn weekend begon op donderdag. Toen ben ik gaan stappen en dat was wel weer eens leuk om op donderdag te stappen. Was alweer een paar jaar geleden. Leuke mensen ontmoet
Sommige mensen hebben een paaldans paal in huis heb ik ondekt![]()
Vrijdag was gewoon normaal.
En zaterdag leek het wel zomerWeer eens lekker wezen scheuren in het zonnetje zonder dat er allemaal pekel op de weg lag. En 's avonds was ook erg leuk
Goed en voor verdere details is er een hele simpele oplossing. Je had erbij moeten zijn
What makes you so sure?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Hahahaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Met letters of cijfers?quote:
Oke ik doe ook wel mee.quote:
Oh datquote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Iemand zei dat er twee mensen met elkaar neuken hier en nu ben ik nieuwsgierig wie dan.
Avonden organiseren voor rummikubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Thrar het volgende:
rummikubDat deed ik altijd heeeeeeel vroeger op vakantie!
Wanneer organiseren we hiervoor een avond?
Jij mag altijd koffie komen drinken, Bengeltje.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iig niet bij dawg koffie drinken.
Ben je nog niet weg?!quote:
Omdat ik hele lekkere koffie heb.quote:What makes you so sure?
quote:Hahaha
Nee, volgens mij niet, dat ben ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
wie is muis dan?
Of hoor ik dat gewoon te weten?
Geen idee maar ik ken muis ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
wie is muis dan?
Of hoor ik dat gewoon te weten?
Vertel! Heb je toevallig ook een bezorgservice?quote:
ik ben rhu uiteraardquote:Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, dat ben ik.
Wie ben jij?
Nee sorry. Als ik voor jou een uitzondering maak, moet ik voor iedereen een uitzondering maken, en daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel! Heb je toevallig ook een bezorgservice?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je nog niet weg?!
[..]
Omdat ik hele lekkere koffie heb.
[..]
Volgens mij niet alleen je nieuwsgierigheid...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid wordt in elk geval NIET bevredigd in dit topic merk ik wel
Misschien moet je het iemand eens lief vragen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid wordt in elk geval NIET bevredigd in dit topic merk ik wel
Ik snap niet wat dawg hiermee te maken heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor júllie. En dan verwacht ik ook een wederdienst uiteraard.
nog heel lang weg hahaquote:
Is er nog meer dat bevredigd dient te worden dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen je nieuwsgierigheid...
Hoe ben jij met een strijkijzer?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dawg hiermee te maken heeft![]()
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de wederdienst
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Ben gewoon aan het eten kokenvrouwen weten je altijd dingen te laten doen wat je eigenlijk niet vanplan was
zo te zien ben je toch even ontsnaptquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Ben gewoon aan het eten kokenvrouwen weten je altijd dingen te laten doen wat je eigenlijk niet vanplan was
Wil je me alsjeblieft vertellen wie er met elkaar neuken dawg ?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien moet je het iemand eens lief vragen.
Bij msn praat je altijd anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij mag altijd koffie komen drinken, Bengeltje.
Dat klinkt heul niet speel-achtig!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Slecht hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog heel lang weg haha
Ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik 3 jaar moet balanzen voor ik weer op een foto kan
Die dingen gebruik ik nietquote:
Straks zet je het vuilnis nog buiten!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Dit vraagt ook om meer uitlegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?quote:
Slechte wederdienst gekozenquote:
Moet wel iets kiezen natuurlijk waar ik goed in benquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik verlies van jullie allemaal.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks zet je het vuilnis nog buiten!
* ProbeerMe mompelt iets met onder de plak zittenquote:
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zijn er nog veranderingen in het hele wie neukt wie gebeuren zo na het weekend?
Er moe toch iets zijn....quote:
Om dat je dan lekker onder elkaar kan praten over iedereen die hier postquote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Aaah, that's it!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?
update me ff danquote:
Drie-suiker-in-cappuccino-doende-vrouw!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
De dag was fijn
De kindjes hebben veel te veel kadootjes gehad, mijn taart is bijna op
en ik heb nog cappuccino voor 5 weken ongeveer
Je hoeft niet te blijven hierquote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Liever niet, als ze al niet eens willen vertellen wie wie neukt, zal daar vast helemaal niets over gezegd wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?
Er is genoeg!quote:
ook onderonsjes?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Drie-suiker-in-cappuccino-doende-vrouw!
owja die van duim dat wist ik alquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn om voor mijn beurt te spreken maar is een relatie 'af' volgens mij
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn om voor mijn beurt te spreken maar is een relatie 'af' volgens mij
Nieuwschierig Aagjequote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Liever niet, als ze al niet eens willen vertellen wie wie neukt, zal daar vast helemaal niets over gezegd wordenen voor dat soort dingen ben ik veel te nieuwsgierig.
IK heb er niet om gevraagd andersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
huh ben jij een kloon van JB?quote:
Ja, maar ik had liever geen rust gehad eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef dawg het volgende:
JB!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Nu rust?
A gentleman doesnt speak before his turn. Ik heb ooit een keer iets moois verkloot op die manier, dus ik zeg nietsquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja die van duim dat wist ik al
Toch?
of weer iets anders?
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
het helpt altijd beter als je dit soort dingen gewoon vraagt als ie toch naast je staat ipv via de computerquote:Op zondag 15 februari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK heb er niet om gevraagd anders
maar euh kan je niet nog wat langer blijven, bevalt prima zo
Als je voor iedereen een uitzondering zou maken, was het geen uitzondering meer. Dus dat kan best. Bij wijze van uitzondering dusquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee sorry. Als ik voor jou een uitzondering maak, moet ik voor iedereen een uitzondering maken, en daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen.
Heb al meerdere mensen hier zien spreken over een gesprek dat ze op msn hadden, vandaar "veel"quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??
Is dat een hint om op msn te willen geilen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van hier in mijn msn lijstIk moet wel!
ga ik meteen doenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het helpt altijd beter als je dit soort dingen gewoon vraagt als ie toch naast je staat ipv via de computer
Communiceren hoeft namelijk niet perse via fok of msn
Ik kom er wel op...quote:
Ook een stuk of drie, vier hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??
Ik ben dinsdag in de buurt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je voor iedereen een uitzondering zou maken, was het geen uitzondering meer. Dus dat kan best. Bij wijze van uitzondering dus
Als ik deze week toch nog thuis ben, (en weet ik veel hoeveel weken die erop volgen.)quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
De dag was fijn
De kindjes hebben veel te veel kadootjes gehad, mijn taart is bijna op
en ik heb nog cappuccino voor 5 weken ongeveer
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een hint om op msn te willen geilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |