Deze week komt mij sowieso niet zo goed uit, ik stel het wel uit tot na de carnavalquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Doenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Misschien moeten ze beide dan maar langskomenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
Noukie en Muis vragen zich beiden af of ze hier moeten komen. Voor een kopje koffie.
Op dequote:
Rummikubenquote:
Ach het gaat toch nooit ergens over. Dus je mist niks.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
Sjeez..
ff douchen en het topic is weer vol. En dan vinden ze het gek dat ik dingen niet meekrijg
Bij het lezen van de TT moest ik trouwens meteen hier aan denken, sommigen van jullie ook nog wel bekend denk ik:
Geen idee. Iets met afspreken met Nouk ofzo.quote:
Kom je hierheen dan?quote:
quote:
Voor mij toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou dawg, wil ik een uitzondering maken...
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou mijn weekend begon op donderdag. Toen ben ik gaan stappen en dat was wel weer eens leuk om op donderdag te stappen. Was alweer een paar jaar geleden. Leuke mensen ontmoet
Sommige mensen hebben een paaldans paal in huis heb ik ondekt![]()
Vrijdag was gewoon normaal.
En zaterdag leek het wel zomerWeer eens lekker wezen scheuren in het zonnetje zonder dat er allemaal pekel op de weg lag. En 's avonds was ook erg leuk
Goed en voor verdere details is er een hele simpele oplossing. Je had erbij moeten zijn
What makes you so sure?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor jezelf, niet voor mij. Noukie en ik halen nog wel in.
Hahahaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Met letters of cijfers?quote:
Oke ik doe ook wel mee.quote:
Oh datquote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Iemand zei dat er twee mensen met elkaar neuken hier en nu ben ik nieuwsgierig wie dan.
Avonden organiseren voor rummikubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Thrar het volgende:
rummikubDat deed ik altijd heeeeeeel vroeger op vakantie!
Wanneer organiseren we hiervoor een avond?
Jij mag altijd koffie komen drinken, Bengeltje.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iig niet bij dawg koffie drinken.
Ben je nog niet weg?!quote:
Omdat ik hele lekkere koffie heb.quote:What makes you so sure?
quote:Hahaha
Nee, volgens mij niet, dat ben ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
wie is muis dan?
Of hoor ik dat gewoon te weten?
Geen idee maar ik ken muis ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
wie is muis dan?
Of hoor ik dat gewoon te weten?
Vertel! Heb je toevallig ook een bezorgservice?quote:
ik ben rhu uiteraardquote:Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, dat ben ik.
Wie ben jij?
Nee sorry. Als ik voor jou een uitzondering maak, moet ik voor iedereen een uitzondering maken, en daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel! Heb je toevallig ook een bezorgservice?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je nog niet weg?!
[..]
Omdat ik hele lekkere koffie heb.
[..]
Volgens mij niet alleen je nieuwsgierigheid...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid wordt in elk geval NIET bevredigd in dit topic merk ik wel
Misschien moet je het iemand eens lief vragen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid wordt in elk geval NIET bevredigd in dit topic merk ik wel
Ik snap niet wat dawg hiermee te maken heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor júllie. En dan verwacht ik ook een wederdienst uiteraard.
nog heel lang weg hahaquote:
Is er nog meer dat bevredigd dient te worden dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen je nieuwsgierigheid...
Hoe ben jij met een strijkijzer?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dawg hiermee te maken heeft![]()
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de wederdienst
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Ben gewoon aan het eten kokenvrouwen weten je altijd dingen te laten doen wat je eigenlijk niet vanplan was
zo te zien ben je toch even ontsnaptquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Ben gewoon aan het eten kokenvrouwen weten je altijd dingen te laten doen wat je eigenlijk niet vanplan was
Wil je me alsjeblieft vertellen wie er met elkaar neuken dawg ?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien moet je het iemand eens lief vragen.
Bij msn praat je altijd anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij mag altijd koffie komen drinken, Bengeltje.
Dat klinkt heul niet speel-achtig!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Slecht hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog heel lang weg haha
Ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik 3 jaar moet balanzen voor ik weer op een foto kan
Die dingen gebruik ik nietquote:
Straks zet je het vuilnis nog buiten!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Dit vraagt ook om meer uitlegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?quote:
Slechte wederdienst gekozenquote:
Moet wel iets kiezen natuurlijk waar ik goed in benquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik verlies van jullie allemaal.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Straks zet je het vuilnis nog buiten!
* ProbeerMe mompelt iets met onder de plak zittenquote:
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat hier veel mensen ook met elkaar op msn praten? Waarom bestaat dit topic dan nog?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zijn er nog veranderingen in het hele wie neukt wie gebeuren zo na het weekend?
Er moe toch iets zijn....quote:
Om dat je dan lekker onder elkaar kan praten over iedereen die hier postquote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Aaah, that's it!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?
update me ff danquote:
Drie-suiker-in-cappuccino-doende-vrouw!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
De dag was fijn
De kindjes hebben veel te veel kadootjes gehad, mijn taart is bijna op
en ik heb nog cappuccino voor 5 weken ongeveer
Je hoeft niet te blijven hierquote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Liever niet, als ze al niet eens willen vertellen wie wie neukt, zal daar vast helemaal niets over gezegd wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vooral om halve hints te geven die verwijzen naar dingen die daar gezegt zijn zodat de rest achter blijft met zo'n huh gevoel?
Er is genoeg!quote:
ook onderonsjes?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Drie-suiker-in-cappuccino-doende-vrouw!
owja die van duim dat wist ik alquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn om voor mijn beurt te spreken maar is een relatie 'af' volgens mij
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn om voor mijn beurt te spreken maar is een relatie 'af' volgens mij
Nieuwschierig Aagjequote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Liever niet, als ze al niet eens willen vertellen wie wie neukt, zal daar vast helemaal niets over gezegd wordenen voor dat soort dingen ben ik veel te nieuwsgierig.
IK heb er niet om gevraagd andersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef mrbox het volgende:
huh ben jij een kloon van JB?quote:
Ja, maar ik had liever geen rust gehad eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef dawg het volgende:
JB!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Nu rust?
A gentleman doesnt speak before his turn. Ik heb ooit een keer iets moois verkloot op die manier, dus ik zeg nietsquote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja die van duim dat wist ik al
Toch?
of weer iets anders?
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
het helpt altijd beter als je dit soort dingen gewoon vraagt als ie toch naast je staat ipv via de computerquote:Op zondag 15 februari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IK heb er niet om gevraagd anders
maar euh kan je niet nog wat langer blijven, bevalt prima zo
Als je voor iedereen een uitzondering zou maken, was het geen uitzondering meer. Dus dat kan best. Bij wijze van uitzondering dusquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee sorry. Als ik voor jou een uitzondering maak, moet ik voor iedereen een uitzondering maken, en daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen.
Heb al meerdere mensen hier zien spreken over een gesprek dat ze op msn hadden, vandaar "veel"quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??
Is dat een hint om op msn te willen geilen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van hier in mijn msn lijstIk moet wel!
ga ik meteen doenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het helpt altijd beter als je dit soort dingen gewoon vraagt als ie toch naast je staat ipv via de computer
Communiceren hoeft namelijk niet perse via fok of msn
Ik kom er wel op...quote:
Ook een stuk of drie, vier hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel? Weet ik niet, ik heb alleen dawg, en nog twee van hier. drie? vier??
Ik ben dinsdag in de buurt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je voor iedereen een uitzondering zou maken, was het geen uitzondering meer. Dus dat kan best. Bij wijze van uitzondering dus
Als ik deze week toch nog thuis ben, (en weet ik veel hoeveel weken die erop volgen.)quote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
De dag was fijn
De kindjes hebben veel te veel kadootjes gehad, mijn taart is bijna op
en ik heb nog cappuccino voor 5 weken ongeveer
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een hint om op msn te willen geilen?
Oh ja. Genoeg afleiding toch, als je wilt?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik had liever geen rust gehad eigenlijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand van hier in mijn msn lijstIk moet wel!
Nee joh. Ik ken geen enkele msn-er via fok.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan moet daar maar eens verandering in worden aangebrachtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Tenminste.. van wat nu aanwezig is dan
Ik gebruik het niet eens, als ik iemand nodig heb bel ik welquote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Dat lijkt me wel leuk...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik deze week toch nog thuis ben, (en weet ik veel hoeveel weken die erop volgen.)
Heb je zin om komende week af te spreken?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hopelijk niet met de koffie van vandaagquote:
Ik luister nou trouwens naar een liedje van Supertramp dat schijnbaar over jou gaat!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pm/msn, niet hier.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hopelijk niet met de koffie van vandaag.
En waarom ben je dan in de buurt? ben heul nie nieuwsgierig trouwens hoor
heej venco! nog leuk gehad verder gisteravond?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ken geen enkele msn-er via fok.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kreeg een PM over wie er neuken met elkaar
oh, vertel.....??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
hoe dan? Ik moet bovendien nog afwassen en strijken.. Je mag komen helpen hoorquote:
Heey, ja was gezellig. We zijn niet al te vroeg gaan slapen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heej venco! nog leuk gehad verder gisteravond?
Stuur eens doorquote:
Oh, er zijn er heel veel die over me zingen hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik luister nou trouwens naar een liedje van Supertramp dat schijnbaar over jou gaat!
Vertelquote:
Ozzy osbourne ookquote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, er zijn er heel veel die over me zingen hoor.
Heb je al wat bedacht?quote:
Ja, maar deze is leukquote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, er zijn er heel veel die over me zingen hoor.
Auto!quote:
Kom maar een keer langs komende weekquote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh ja. Genoeg afleiding toch, als je wilt?
Hey!quote:
PM eens door, of van wie heb je het gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Goede avondquote:
Doe mij ook maar doorsturen dan. Ik dacht altijd dat ik wel redelijk up-to-date was, maar ik wil mijn eigen lijstje wel weer even synchroniseren.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
PM eens door, of van wie heb je het gekregen.Ik wil het nu ook wel weten.
De laatst horen het altijd als eerste hier.
Je wil gewoon kijken wie er nog beschikbaar is.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe mij ook maar doorsturen dan. Ik dacht altijd dat ik wel redelijk up-to-date was, maar ik wil mijn eigen lijstje wel weer even synchroniseren.
Ik heb helemaal geen lijstje.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe mij ook maar doorsturen dan. Ik dacht altijd dat ik wel redelijk up-to-date was, maar ik wil mijn eigen lijstje wel weer even synchroniseren.
Ik heb ook geen lijstje. Maar dat hoef ik ook helemaal niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lijstje.Moet het maar doen met dat wat hier in een topic wordt gezegd.
Volgens mij gaat het gewoon om oud nieuws.. maar dat is mijn vermoeden..quote:Op zondag 15 februari 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
PM eens door, of van wie heb je het gekregen.Ik wil het nu ook wel weten.
De laatst horen het altijd als eerste hier.
Daar heb ik al een heel goed idee van. Wil alleen even wat bevestiging hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil gewoon kijken wie er nog beschikbaar is.
Ik bedoel meer zo van, mocht jij iets gepmd krijgenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lijstje.Moet het maar doen met dat wat hier in een topic wordt gezegd.
* Zucht *quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Updates zijn altijd welkom inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar heb ik al een heel goed idee van. Wil alleen even wat bevestiging hebben.
[..]
Ik bedoel meer zo van, mocht jij iets gepmd krijgen
Ik toch ook?quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
* Zucht *
Lijstje:
Duim en Toyboy (Is weer over na weekend)
Ado en MLI
JB en Dawg
Cue en Civi (Niet zeker)
Murmeli en Kwaak
Dat lijstje klopt niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* Zucht *
Lijstje:
Ado en MLI
JB en Dawg
Cue en Civi (Niet zeker)
Murmeli en Kwaak
Die is heul niet meer up-to-datequote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* Zucht *
Lijstje:
Ado en MLI
JB en Dawg
Cue en Civi (Niet zeker)
Murmeli en Kwaak
He dat van ADO en MLI wist ik nog niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* Zucht *
Lijstje:
Ado en MLI
JB en Dawg
Cue en Civi (Niet zeker)
Murmeli en Kwaak
Het is toch allemaal vrij duidelijk geweest? Niks wat je heb kunnen missen in ieder gevalquote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mij schuld.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik en Civi niet op het lijstje horen?
Die is ook nooit up-to-date geweestquote:
Als haar post virtueel als seks geteld wordt....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He dat van ADO en MLI wist ik nog niet.
Maak de lijstje dan up-to-date.quote:
Volgens mij heeft dit gerucht de potentie in zich om heel hardnekkig te worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is ook nooit up-to-date geweestik heb niks op dat lijstje te zoeken..
Maar MLI komt toch niet meer op Fok! of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als haar post virtueel als seks geteld wordt....
Zal ik vragen of de uitnodigingen er voor de trouwedag al zijn?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit gerucht de potentie in zich om heel hardnekkig te worden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit gerucht de potentie in zich om heel hardnekkig te worden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* Zucht *
Lijstje:
Ado en MLI
JB en Dawg
Cue en Civi (Niet zeker)
Murmeli en Kwaak
Dat stond in haar laatste topic.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar MLI komt toch niet meer op Fok! of heb ik iets gemist?
Ontkennen is veel leuker.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Vul hem eens aan dan.
Cue geef het nou maar gewoon toe, makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik sta niet op het lijstje!Sorry vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouk en Snuit
Q en Vixen ook nog![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik sta niet op het lijstje!En anders zouden we dat toch nooit op Fok! melden, of niet schat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oh dat.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat stond in haar laatste topic.
Hey, waarom neuk jij Cue niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is ook nooit up-to-date geweestik heb niks op dat lijstje te zoeken..
Omdat er niets (meer) van kloptquote:
Ja inderdaadquote:
Waarom niet?quote:
Gewoon openbaar maken.quote:
Hehe. Ik heb niets met Technoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Grijp je kans.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You are asking the wrong questions
As I said; ik hoor er niet op.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry vergeten
Nouk en Snuit
Q en Vixen ook nog
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Ik heb niets met Techno
Ik kan het alleen goed met hem vinden (of naja, dat is mijn mening dan), maar verder is er nietsIk dat Ludootje je voor een date zou vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oh, is dat zo?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dat Ludootje je voor een date zou vragen?
Geen interesse in Cue dan?quote:
Zodat jij wat ademruimte krijgt?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dat Ludootje je voor een date zou vragen?
Zo te horen nog heel vaakquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik en Civi niet op het lijstje horen?
En sta jij nog op een lijstje?quote:
Het gaat om één date!quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
You're asking the wrong questions!
Wie dan wel?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Cue? Pff daar haal ik mijn neus voor op
Ja wie kies jij?quote:
Tot dat ze het daadwerkelijk op date zijn geweest.quote:
Nou dat was het, dus kan er weer vanafquote:
Oke.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik begrijp dat dat lijstje niet klopt?
Beetje irritant zou dat zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot dat ze het daadwerkelijk op date zijn geweest.
Klopt wel, ze durven het alleen niet toe te gevenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat zullen wij eens gaan doen.. heb er namelijk geen zin inquote:
Van geen kant.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Grijsmuisje het volgende:
Gewoon vanaf nu het lijstje in de OP plaatsen. Mensen gaan vanzelf wel zeuren wat wel en niet kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, alleen een lijstje dat totaal niet klopt.
Waar ben jij dan, op het lijstje?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt wel, ze durven het alleen niet toe te geven
Soms moet je mensen een handje helpen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot dat ze het daadwerkelijk op date zijn geweest.
Als mensen niet willen, dan heeft helpen geen nut.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms moet je mensen een handje helpen.
Goed zoquote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat zullen wij eens gaan doen.. heb er namelijk geen zin in
Ik hoor dat jij Brownie hebt gedaan. Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
My bad.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Civilian het volgende:
[..]Dan blijven jullie nog wel ff bezig denk ik
Dat is waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als mensen niet willen, dan heeft helpen geen nut.
Ik kies niemand, ik kan alleen maar hopen dat ik iemand haar hartje kan veroveren en zij dus mij kiestquote:
Pas maar op straks heb je ook iemand bij je op de stoep staanquote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij Brownie hebt gedaan. Nice
Dan zeg ik: Ik had een pizza besteld met kaas, niet met visquote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas maar op straks heb je ook iemand bij je op de stoep staan![]()
Dat doet hij niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oke. Maar is er iemand waarvan jij het hart wil veroveren?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kies niemand, ik kan alleen maar hopen dat ik iemand haar hartje kan veroveren en zij dus mij kiest
Dus het is waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan moet er andersom dus ook iemand gekozen worden..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kies niemand, ik kan alleen maar hopen dat ik iemand haar hartje kan veroveren en zij dus mij kiest
Ahh dat is wel heel lief. Een galante man. Goedzo kerel! (dit is een serieuze post)quote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Ik had een pizza besteld met kaas, niet met vis
Vul maar in...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Kei-hard doen natuurlijk. Duh
Wat eigenlijk?
Doeiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb gewoon WEER onverwacht bezoek!
Heeft niemand iets te doen op zondag?
Wie zijn ze? En waarom zou iemand uberhaupt iets toe moeten geven?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij neemt iedereen die zich aanbiedquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan moet er andersom dus ook iemand gekozen worden..
Maar hoe die je zoiets?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh dat is wel heel lief. Een galante man. Goedzo kerel! (dit is een serieuze post)
we kunnen stiekem in elkaars fotoboek lurken?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat zullen wij eens gaan doen.. heb er namelijk geen zin in
meer?quote:
Maar dat heb je na 2x ook wel gezienquote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
we kunnen stiekem in elkaars fotoboek lurken?
Zo wanhopig is hij nu ook weer niet volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hij neemt iedereen die zich aanbied
Kijken of je updates zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat heb je na 2x ook wel gezien
ook niet minderquote:
Sorry wat?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe die je zoiets?
Dit is een serieuse vraag. Dus graag een serieus antwoord.
Ze, diegene van het lijstje.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Wie zijn ze? En waarom zou iemand uberhaupt iets toe moeten geven?
Daar kom je vanzelf wel een keer achter.quote:
true.. rummikub? twister?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat heb je na 2x ook wel gezien
Fruit is gezond en lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
jezus mn lichaam is zo van slag van afgelopen weekend dat het vrijwillig om fruit vraagt
Het hart van een vrouw veroveren.quote:
rummikub dan maarquote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe die je zoiets?
Dit is een serieuse vraag. Dus graag een serieus antwoord.
Dat is waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel een keer achter.
Met cijfers? Dan doe ik mee.quote:
Uhm ik denk dat dat voor iedere vrouw anders is...quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hart van een vrouw veroveren.
mijn lichaam is niet zo ingesteld op gezond etenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fruit is gezond en lekker![]()
![]()
[..]
Het hart van een vrouw veroveren.
Dat heb ik ook weleens, vooral als ik veel gedronken heb, dan heb ik ooit ineens zo'n zin in fruitquote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
jezus mn lichaam is zo van slag van afgelopen weekend dat het vrijwillig om fruit vraagt
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb serieus geen idee hoe ik zoiets moet aanpakken.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat dat voor iedere vrouw anders is...
Als het mooi weer is.. dan pakken we wel halverwege een terrasje en nemen we het meequote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Thrar het volgende:
[..]
hmm je woont wel een beetje te ver weg om even snel een potje te doen
Dat dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
Spelletjes?
Er is maar één spelletje dat ik leuk vind en het enige wat met spelletjes te maken heeft wat het leuker zou maken is een twisterdekbedovertrek.
ik geloof wel dat ik thuis ben en ook nog heelquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heey, ja was gezellig. We zijn niet al te vroeg gaan slapen.![]()
Jij dus nog heelhuids thuisgekomen?
Ik probeer zo gezond mogelijk te leven. Maar ik compenseer het weer door bijna niet te sporten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lichaam is niet zo ingesteld op gezond eten
Het werkt het best op geur kleur en smaakstoffen
quote:
en elke keer als je je evenwicht verliest dan van het bed afpleurenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
Spelletjes?
Er is maar één spelletje dat ik leuk vind en het enige wat met spelletjes te maken heeft wat het leuker zou maken is een twisterdekbedovertrek.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het mooi weer is.. dan pakken we wel halverwege een terrasje en nemen we het mee
Er zijn natuurlijk wel manieren waar je veeeel meer kans mee maaktquote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
owja en als er een fool proof handleiding was voor het versieren van een vrouw was niemand nog single
M.a.w er is er geen uiteraard
Vice Versa, ik sport wel maar eet niet gezond. Bevalt me wel goedquote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer zo gezond mogelijk te leven. Maar ik compenseer het weer door bijna niet te sporten.
Misschien moet wij er dan maar een gaan schrijven.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
owja en als er een fool proof handleiding was voor het versieren van een vrouw was niemand nog single
M.a.w er is er geen uiteraard
ik vermoed dat hier ook zoiets gaande isquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, vooral als ik veel gedronken heb, dan heb ik ooit ineens zo'n zin in fruit
Terwijl ik dat normaal idd ook nooit heb
Gewoon op de grond verder gaan..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en elke keer als je je evenwicht verliest dan van het bed afpleuren
ook leukquote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en elke keer als je je evenwicht verliest dan van het bed afpleuren
Inderdaad.quote:
Ik doe niks met carnaval, of in elk geval zo min mogelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vermoed dat hier ook zoiets gaande is
drank en junkfood
En dan moet carnaval nog komen pfff
ow ik leef eigenlijk gewoon vooral zoals ik het op dat moment het leukste vindquote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer zo gezond mogelijk te leven. Maar ik compenseer het weer door bijna niet te sporten.
Is minder drinken geen optie?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vermoed dat hier ook zoiets gaande is
drank en junkfood
En dan moet carnaval nog komen pfff
euh neequote:Op zondag 15 februari 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet wij er dan maar een gaan schrijven.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
ik wil ook wel een twisterdekbedovertrek...
spelen met kwaak![]()
Tja dat kan ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ik leef eigenlijk gewoon vooral zoals ik het op dat moment het leukste vind
En dat is vaak niet de gezondste optie
Rechter zwemvlies op rood! Linkervleugel op groen!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
spelen met kwaak![]()
ik drink zeldenquote:
Ja, hoe zit dat nou? Is het al officieel tussen jullie?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
spelen met kwaak![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef Murmeli het volgende:
spelen met kwaak![]()
Maar we kunnen wel tips uitwisselen hier.quote:
is dat niet al 239849845 keer gedaan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel tips uitwisselen hier.
Hahahaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rechter zwemvlies op rood! Linkervleugel op groen!
Misschien iets gezonder gaan eten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik drink zelden
Dus als ik eens een paar glaasjes drink merk ik dat meteen
Dekbed op de grond, that does the trick tooquote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Twistervloerbedekking in je slaapkamer. Dan wel van dat warme hoogpolige spul uiteraard.
Wel de verwarming een beetje hoog zetten dan. Of het zelf een beetje warm maken uiteraardquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dekbed op de grond, that does the trick too
Die heb ik zeker gemist dan. Maar misschien kan je tips voor mij samenvatten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet al 239849845 keer gedaan?
Dat laatste natuurlijk!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel de verwarming een beetje hoog zetten dan. Of het zelf een beetje warm maken uiteraard
waarom niet gewoon t spel zelf op de grond gooien?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dekbed op de grond, that does the trick too
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |