Het is ook zo typische, deze week vonden alle mensen het eten lekker in Apeldoorn en volgende week komen er kritische gasten en dan is het eten weer helemaal niks, logisch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gisteren ben ik dan ook ergens halverwege gewoon m'n interesse verloren en ben weggezapt.
Dat was toen het tweede reclameblok eraan kwam. Eerst krijg je dan weer zo'n "preview", waardoor je al weet wat er tussen het tweede en derde reclameblok gaat gebeuren en je twéé keer van a dat moois kan genieten. Nou die preview beloofde een hoop gedoe, maar gewoon koken, en vragan als: waaom koos je voor dit gerecht en waarom dit menu en waarom maak je het zo klaar, die kwamen weer niet aan de orde. Veel te weinig koken in het programma. In totaal misschien drie minuten zie je Herman iets wegkanen, waarna hij "prima te nassen" bromt. Verder moeten we voorál weten hoe handig je kan thuisbankieren bij ING etc. Het zou net zo goed over vier kledingzaken kunnen gaan, met een paar kleine aanpassingen. Jammer.
Het was dus een shirt dat Geoffrey en George zelf gemaakt hadden, maakt het al een stuk minder leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Svensational het volgende:
Gulent heeft dinsdag een shirt aan met "Lekker zegg" als ze bij Delft op bezoek gaan!
Ach, ik ga allang niet meer met de intentie kijken dat het een uurtje vermaeck is. Het is gewoon lekker om op te hebben staan, en het blijft leuk om de beginnende tenten te blijven volgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef peterfan het volgende:
Het kan mij eerlijk gezegd ook niet echt meer boeien.
Die vreselijke toneelstukjes om de ING, Heineken en weet ik het wat te promoten. Het onverstaanbare gebrabbel van Herman er tussendoor en vier koppels met wie ik niets heb.... ik neem het voortaan op en kijk het versneld want dit is echt pure tijdverspilling. Jammer!
die actie van de pastinaak-pakken vond ik toch tegenvallen. En dat bioscoopfilmpje was ook een lachertje. Konden ze beter een 2e take van nemen in plaats van meteen de eerste te showenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:04 schreef Ephemera het volgende:
Delft had de leukste actie vond ik zelf, Apeldoorn vond ik ook ok.
Amersfoort maakte zich er wel degelijk makkelijk van af (ookal vonden ze zelf van niet)
Ach, ik vind het nog steeds meer dan prima vermaakquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het programma steeds meer tegenvallen
Acteren kunnen ze inderdaad ook al nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Damn, echt keihandig die administratie van De Pastinaeck. Ze regelen alles via internet, en krijgen dan gewoon een code via SMS om alles door te voeren![]()
!
Dat was tochal duidelijk vanaf uur 1.quote:
haha wij zaten ons ook echt zo aan haar te ergeren gisterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat was tochal duidelijk vanaf uur 1.
Ik vind die vrouw van Amiral (of hoe heet die toko, apeldoorn?) echt zó irritant
Die Gul is een ongelofelijke domme muts. Dat dat vrolijke duo kaartjes ging uitdelen in Amersfoort! Ik had ze eruit geslagen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:16 schreef Cyan het volgende:
Ik vind die Gul zooo ontzettend irritant! Dat is voor mij al een reden om daar nooit te gaan eten.
Ik kan me voorstellen dat er best wat spanning opstaat voor zo'n chagrijnig kijkende jury die je net op de flikker heeft gegeven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat verschrikkelijk slecht zeg, als gastvrouw niet weten wat mousserende wijnen zijn en dan ook nog niet weten waar ze vandaan komen![]()
Maastricht
Lekker op uitzendingRTLgemist terugkijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Shoombak het volgende:
Wat is dit programma ontzettend afgezakt zeg, het kan me totaal niet boeien. Saaie personen, teveel (sluik)reclame, en teveel recaps na elk reclameblok. Volgens mij is de 'pure' uitzending maximaal 20 minuten.
Ben jij dan hun enige publiek? Nee, dus Reimerts heeft gelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef peterfan het volgende:
Gul denkt dat ze met lief glimlachen en het vrolijke meisje spelen een zaak kan runnen en kan winnen...
Ik heb me zitten ergeren aan de regels van onze hospitality consultant,, meneer Reimerts...
Zo kan ik het ook, voor alle soorten horecagelegenheden dezelfde regels hebben: mevrouw, meneer zeggen, goedenavond, geen wijntje maar wijn...![]()
Als ik gewoon ergens gezellig wil gaan eten in een tent a la Pastinaak en ik word begroet met
" Goedenavond mevrouw" voel ik me al meteen minder op mijn gemak... Aanpassen aan je publiek zou ik zeggen!
Jij vind dat omdat ze tegen jou "goedemiddag", "hoi", "hallo" mogen zeggen dat dat ook wel tegen de 80 jarige oma met complete andere moraal/standaarden mag, of tegen de directeur die weer andere moraal/standaarden heeft. Die vlieger gaat dus niet op, je zult iemand neutral moeten begroeten waar iedereen mee kan leven.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:37 schreef peterfan het volgende:
Omdat ik dat vind heeft Reimerts gelijk??
Ik vond sommige vragen trouwens ook wel erg overdreven hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |