Alléén van Amersfoort heb ik beeld...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén van Amersfoort heb ik beeld...
Delft is blauw![]()
Apeldoorn is zwart, maar wel geluid...
Maastricht is helemaal niet in de lucht....
even wachten tot de beeldschermen "testbeeld" geven, dan kun je klikken...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zie niks als ik "naar webcams"klikt zie ik 2 webcams rechtsboven en links onder en 4 tv met grijze schermen wat nu?
Duh, Delfts Blauw.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén van Amersfoort heb ik beeld...
Delft is blauw![]()
Apeldoorn is zwart, maar wel geluid...
Maastricht is helemaal niet in de lucht....
Here neither....quote:
Ben er ook even langsgelopen gisteren... mijn eerste associatie was niet direct een restaurantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef ElZwino het volgende:
Ik liep net langs Golddelicious, even naar binnen gekeken, het ziet er allemaal redelijk 'af' uit...ik denk even 'af' als vorig jaar met flinsteringMaar het feest zal wel doorgaan vanavond, ben benieuwd wat ze voor mysteryact hebben. Waarschijnlijk weten ze dat zelf ook nog niet, maargoed. Lopen nog wel allerlei mensen rond om dingen naar binnen te dragen en ik zag ook nog een hoop niet afgewerkte dingen...aan de andere kant stond er wel iemand achter de bar die druk bezig was. Heb van de keuken niets kunnen zien. Btw Amersfoort gaat door tot 5 uur
Ja Lunizquote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Merel het volgende:
Ik vind die mannen uit Delft maar irritant en ik vnd het eigenlijk onzin om ergens te gaan eten alleen maar omdat het op TV is geweest, maar ik ben toch wel nieuwsgierig, zo in m'n eigen stadje.
En ik denk met weemoed terug aan het oude Luniz, leuke feestjes gehad daar
Maar hoe werkt dat, stel dat je er over een tijd gaat eten terwijl ze nog bezig zijn met opnames enzo, kun je dan zomaar onverwacht met je kop op TV komen? Want dan wacht ik liever even tot de opnames afgelopen zijn, ik hoef mezelf niet kauwend terug te zienquote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja LunizIk ben wel van een plan een keer te gaan eten, gewoon om te kijken hoe het is geworden qua sfeer en eten enzo
Ik heb geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat, stel dat je er over een tijd gaat eten terwijl ze nog bezig zijn met opnames enzo, kun je dan zomaar onverwacht met je kop op TV komen? Want dan wacht ik liever even tot de opnames afgelopen zijn, ik hoef mezelf niet kauwend terug te zien
Maar die webcams hangen er natuurlijk wel!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk zag vandaag al een volle tent zonder camera's zo te zien
Dat welquote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar die webcams hangen er natuurlijk wel!
Ontbijt bedoel jequote:Op maandag 9 maart 2009 10:56 schreef Silver_Shark het volgende:
valt me op dat niemand echt de lunch van 9 tot 12 doet ik zit nu te kijken maar ik hoor alleen maar gebrom van koelingen
Waar is die kaart te vinden?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:52 schreef mooiiiiii het volgende:
De menukaart van Moodz ziet er te goed uit..Moeilijk om te kiezen,ben ik al een half uur mee bezig voordat ik ga bestellenVeel lekkere dingen !
Hier.quote:
Thanks, daar nou net niet gekeken. Ik vond het te voor de hand liggend dat het daar zou staan dus ging maar zoeken naar een website van moodz maar die is niet te vinden volgens mij. Kwam op één of andere sportzaak.quote:
Mja, ik vind het gek dat er niet gewoon een 'echte' site van is, maar alleen op de rtl sitequote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Thanks, daar nou net niet gekeken. Ik vond het te voor de hand liggend dat het daar zou staan dus ging maar zoeken naar een website van moodz maar die is niet te vinden volgens mij. Kwam op één of andere sportzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |