abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:54:49 #226
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_67214160
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef rashudo het volgende:

[...Het broodje carpaccio was interessant gemaakt, het was witbrood zonder korst met daarop carpaccio en pesto e.d. en dan opgerold als een rolmops met een prikker erdoorheen....]
Pinxto?
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:05:11 #227
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67214457
quote:
's Ochtends bij Moodz geweest, om 9 uur. Ze waren nog niet helemaal wakker, maar dat ging al snel beter.
....
Conclusie: Het was goed en lekker maar de bediening moet beter communiceren met de keuken of andersom.
Kijk, een helder en prettig relaas hoe het eten en sfeer bij Moodz is . Zo krijg je weer een andere kijk op een van de tenten.
Qui habet aures audiendi audiat
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:33:39 #228
83951 rashudo
project 2501
pi_67229339
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:54 schreef ElZwino het volgende:

[..]

Pinxto?
Dan wel een reuzenpintxo a la italia.
Their eyes opaque.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:37:49 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67232298
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:30 schreef Quoi het volgende:
Ik ga straks eten bij Moodz. Verslag volgt!
Hihi, ze zaten vol. Raadzaam om te reserveren dus.....

Werd wel supernetjes geholpen en ging met een visitekaartje en een "hopelijk tot snel" en-deur-openhouden de deur uit!

Het geweldige Italiaanse restaurant waar ik vervolgens heb gegeten in Delft, daar kan ik ook wel een lofzang over schrijven, maar da's nie voor hier.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:15:37 #230
83951 rashudo
project 2501
pi_67237048
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hihi, ze zaten vol. Raadzaam om te reserveren dus.....

Werd wel supernetjes geholpen en ging met een visitekaartje en een "hopelijk tot snel" en-deur-openhouden de deur uit!

Het geweldige Italiaanse restaurant waar ik vervolgens heb gegeten in Delft, daar kan ik ook wel een lofzang over schrijven, maar da's nie voor hier.
Laat ons in elk geval weten welke het was?
Their eyes opaque.
pi_67252210
Gulent heeft dinsdag een shirt aan met "Lekker zegg" als ze bij Delft op bezoek gaan !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_67262321
Haha!
Maarre.. Gül of Bülent?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:12:29 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67266706
Gister dan toch bij Moodz geweest. Ik kan je zeggen: ik vond het super!! Precies wat ik zocht: lekker zitten, dj die een beetje 90s aan elkaar mixt, exclusieve hapjes bij de borrel, goede bediening.... Moet ik nog doorgaan?

Enige minpunt is datgene dat ik hier al eerder zag staan. Tegen sluitingstijd zijn ze niet echt handig. Doe gewoon een laatste ronde...

Nog eventjes een praatje gemaakt met George. Even erop gehamerd dat als ze gaan skippen in hun aanbod, ze niet aan de avond moeten komen. Dat dat gewoon super is!

Daarbij geinformeerd of beiden het nog een beetje trokken... (beide heren liepen nl nog in de zaak). Nog wel, zeiden ze, zodra het een beetje ging lopen gingen ze wat meer uitbesteden.

Leuk dus!

en de pesto is geweldig!

Nu stop ik....

Moodz een streepje voor dus.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:16:04 #234
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67266798
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef Quoi het volgende:
Gister dan toch bij Moodz geweest. Ik kan je zeggen: ik vond het super!! Precies wat ik zocht: lekker zitten, dj die een beetje 90s aan elkaar mixt, exclusieve hapjes bij de borrel, goede bediening.... Moet ik nog doorgaan?

Enige minpunt is datgene dat ik hier al eerder zag staan. Tegen sluitingstijd zijn ze niet echt handig. Doe gewoon een laatste ronde...

Nog eventjes een praatje gemaakt met George. Even erop gehamerd dat als ze gaan skippen in hun aanbod, ze niet aan de avond moeten komen. Dat dat gewoon super is!

Daarbij geinformeerd of beiden het nog een beetje trokken... (beide heren liepen nl nog in de zaak). Nog wel, zeiden ze, zodra het een beetje ging lopen gingen ze wat meer uitbesteden.

Leuk dus!

en de pesto is geweldig!

Nu stop ik....

Moodz een streepje voor dus.
Tof

En de prijzen? (Ben ik weer benieuwd naar als student )
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 22 maart 2009 @ 18:55:15 #235
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67301396
Prijzen gewoon te doen. Niet uitzonderlijk duur ofzo.
  zondag 22 maart 2009 @ 20:06:07 #236
331 Merel
Be here now.
pi_67303562
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:12 schreef Quoi het volgende:

Enige minpunt is datgene dat ik hier al eerder zag staan. Tegen sluitingstijd zijn ze niet echt handig.
Jij noemt het "niet echt handig", ik noem het onbeschoft Ligt er misschien ook net aan hoe 't die avond gebracht wordt.

Onze serveerster was trouwens op TV (het stukje over de sollicititaties) een stuk knapper dan in 't echt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_67304213
O
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 08:33 schreef JufMariska het volgende:
Haha!
Maarre.. Gül of Bülent?
. Dat meisje, Bülent denk ik !@
pi_67307427
Gül is de dame.
  maandag 23 maart 2009 @ 19:12:13 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_67333391
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:06 schreef Merel het volgende:

[..]

Jij noemt het "niet echt handig", ik noem het onbeschoft Ligt er misschien ook net aan hoe 't die avond gebracht wordt.
Jij bent genadeloos en ik wat milder misschien...;-)
  maandag 23 maart 2009 @ 19:41:14 #240
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_67334331
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef Svensational het volgende:
Gulent heeft dinsdag een shirt aan met "Lekker zegg" als ze bij Delft op bezoek gaan !
Ah, ik liep gisteren nog te klagen dat ik de studentikoze grappen van Jasper en René van vorig jaar een beetje miste .
pi_67334746
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 03:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is Truffel (de labrador van Herman) dik geworden zeg! hij kon amper lopen en waggelde maar wat
Ze zeggen weleens dat baasjes op hun hond gaan lijken maar dat gaat in dit geval andersom op

En die luitjes uit seizoen 1
[..]

Is het bekend waarom ze de tent verkocht hebben?
Draaide voor geen meter en ze hadden (zo was het op tv te zien en geloof ik ook hier op fok in de recensies in de topics te lezen) weinig kaas gegeten van het runnen van een bedrijf.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 21:42:35 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67372325
En begonnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:43:32 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67372372
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
En begonnen
Al ruim 10 minuten bezig hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:15:05 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67373728
Netto heb ik nu na 3 kwartier kijken ongeveer 15 minuten nieuwe beelden gezien.
De rest is terugblikken, herhalen, instore reclame voor ING en Heineken en nog meer reclameblokken.

Waarom is trouwens een gedeelte van de kleding van de kok en het personeel van die tent in Amersfoort met zwarte tape afgeplakt? Staat daar reclame op van een bedrijf die niet officieel sponsort?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67375043
Damn, echt keihandig die administratie van De Pastinaeck. Ze regelen alles via internet, en krijgen dan gewoon een code via SMS om alles door te voeren !
pi_67375107
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Svensational het volgende:
Damn, echt keihandig die administratie van De Pastinaeck. Ze regelen alles via internet, en krijgen dan gewoon een code via SMS om alles door te voeren !
Ff de salarissen overmaken via mijn ING.
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:24:28 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_67379068
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Netto heb ik nu na 3 kwartier kijken ongeveer 15 minuten nieuwe beelden gezien.
De rest is terugblikken, herhalen, instore reclame voor ING en Heineken en nog meer reclameblokken.

Waarom is trouwens een gedeelte van de kleding van de kok en het personeel van die tent in Amersfoort met zwarte tape afgeplakt? Staat daar reclame op van een bedrijf die niet officieel sponsort?
Zou kunnen, de bedrijfskleding van de buren (Curtis) is van Timberlake dacht ik, en dat staat er ook op
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_67383074
quote:
's Ochtends bij Moodz geweest, om 9 uur. Ze waren nog niet helemaal wakker, maar dat ging al snel beter. Helaas waren een aantal gerechten (3) niet te verkrijgen omdat de voorraad op was. Ook deed de kok er iets lang over maar niet echt te lang, kan daar niet over zeuren.

Sfeer is van binnen erg mooi, lekker fris en nieuw. Niet superbijzonder maar gewoon een gezellig eetcafe met een modern interieur. Op de wc's handdoeken ipv papieren doekjes o.i.d. die je na gebruik in de wasmand deponeert.

Eerst een aantal hapjes besteld. 3 hapjes + brood voor 7.50. Gorgonzola met gecarameliseerde appel, coppa di parma en tomaten-avocado salsa. Bij de gorgonzola zat geen appel en bij de tomaten zat geen avocado. Blijkbaar was dat ook op, zeg dat dan voordat we het bestellen. Het was wel erg lekker. De coppa was echt van zeer hoge kwaliteit, en het brood ook. Er zat overal veel smaak aan. Koffie was ook lekker, zowel normaal als cortado was goed met mooi melkschuim. Cappucino iets minder.

Daarna hebben we een broodje carpaccio en een broodje wasabi-kaas besteld. Deze waren ook erg lekker en kostten rond de 7 euro. Verse jus d'orange erbij was ook in orde. Het broodje carpaccio was interessant gemaakt, het was witbrood zonder korst met daarop carpaccio en pesto e.d. en dan opgerold als een rolmops met een prikker erdoorheen.

Het broodje parmesaanse kaas was zeer goed, een doormidden gesneden ciabatta met op beide binnenkanten eerst een soort kaasroomsaus met mierikswortel/wasabi en daarbovenop een krokante laag parmesaanse kaas. Dit broodje was echt heel erg lekker, wel één van de lekkerste broodjes die ik ken. De smaken blijven nog een poos in je mond doorwerken na elke hap. Gegarneerd met waterkers.

Conclusie: Het was goed en lekker maar de bediening moet beter communiceren met de keuken of andersom.

Dat je dat 's ochtends om negen uur wegkrijgt??!
pi_67383255
Rustig hier en zal gister ook al te denken wat het programma nou netto voorstelt, bar weinig.
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 10:16:18 #250
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_67384307
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:34 schreef versteegrob het volgende:
gister ook al te denken wat het programma nou netto voorstelt, bar weinig.
Inderdaad.
Gisteren ben ik dan ook ergens halverwege gewoon m'n interesse verloren en ben weggezapt.
Dat was toen het tweede reclameblok eraan kwam. Eerst krijg je dan weer zo'n "preview", waardoor je al weet wat er tussen het tweede en derde reclameblok gaat gebeuren en je twéé keer van a dat moois kan genieten. Nou die preview beloofde een hoop gedoe, maar gewoon koken, en vragan als: waaom koos je voor dit gerecht en waarom dit menu en waarom maak je het zo klaar, die kwamen weer niet aan de orde. Veel te weinig koken in het programma. In totaal misschien drie minuten zie je Herman iets wegkanen, waarna hij "prima te nassen" bromt. Verder moeten we voorál weten hoe handig je kan thuisbankieren bij ING etc. Het zou net zo goed over vier kledingzaken kunnen gaan, met een paar kleine aanpassingen. Jammer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')