quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen Heracles meen ik me te herinneren dat de spelers tijdens het rustsignaal uitgefloten werden.
0-2 achter staan. WE ZIJN TEVREDEN DUS ALLEMAAL KLAPPEN. mongoolquote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen Heracles meen ik me te herinneren dat de spelers tijdens het rustsignaal uitgefloten werden.
Het is ook niet geweldigquote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef TC03 het volgende:
Hmm, toch kan je niet ontkennen dat 'sfeer' in de Arena meer weg heeft van een bende gillende kinderen in een zwembad dan echt hartstochtelijk achter je club staan, lijkt me. Komt gewoon door het stadion.
Nou ja, ik zie het ook niet vanaf de tribune, dat scheelt natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee eigenlijk. Vind de sfeer juist beter.
Wat ben jij een triest mannetje zeg. Het afschuiven op mijn zogenaamde anti-ajax bril.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Staat ook op bandMaarja het blijkt weer onmogelijk te zijn tegen jou in te gaan want je mening staat al vast he
Jammer dat je er zo op gefocussed bent en hem niet wilt aanpassen maar zoals ik al zei, anti-ajax bril he.
Genoeg keren gezien dat Feyenoorders de spelers uitfloten en ook vroegtijdig weggingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag ook wel tijdens een finale. Zo'n prestatie is dat niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Jasza het volgende:
Je hebt al vaak genoeg gezien tijdens de bekerfinale dat Ajax in de kuip ook een hele zieke sfeer kan creeren.
Hoe wil je dan dat ik het omschrijf schat, want jij basseert het altijd nog steeds op 1 wedstrijdje die je in de ArenA hebt bezochtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest mannetje zeg. Het afschuiven op mijn zogenaamde anti-ajax bril.
Het is gewoon zo wat ik zeg. Leer er nou maar mee leven.
Dat was deze wedstrijd toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Flikker op joh, tegen Heracles ging het publiek er ook achter staan. Tegen Vitesse zongen we Vitesse zelfs weg toen we 3-1 achterstonden dus sst.
Opletten hequote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef koemleit het volgende:
wat zijn jullie een stel zielige jankers zeg
"bij ons is de sfeer beter" "nee bij ons is ie beter"
Je mag toch verwachten dat het tijdens een klassieker juist optimaal is? Of zingen jullie meer als jullie tegen Volendam moeten?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ik het omschrijf schat, want jij basseert het altijd nog steeds op 1 wedstrijdje die je in de ArenA hebt bezocht![]()
Daar bleef jij ook niet staan hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was deze wedstrijd toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's genomen in de 75ste minuut!
Ja we zijn jaloers op vak 410quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat 410 allemaal doet zie ik in de kuip niet hoorEn zuid1 komt ook steeds meer tot leven weer
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
75e minuut zegt iequote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou heb jij gewoon kutoren van de Apres Ski gekregenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef ericajax het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik op Noord zat, maar vond het Feyenoord-publiek 'actiever' dan bij ons helaas...
Moesten jullie toen het vak uit?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daar bleef jij ook niet staan hoor![]()
Daar werd je het vak uitgestuurd door een paar mafkezen waar je niet mee in discussie gaat
Ik weet niet of je hebt opgelet, maar het gras is al weken extreem kut.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef kurk_droog het volgende: dat het gras kut is
Gelukkig bleven de 50.000 supporters gezellig staan tijdens Feyenoord - De Graafschap bij een 0-3 achterstand.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |