Sulejmani was ziek.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik wel heel dom. Gaat hij Sulejmani die op 10 speelde eruit halen en dan gaat het Leonardo op de favoriete plek van Sulejmai (linksbuiten) brengen. Ik zag daar de logica niet van in.
Sulejmani speelde op links hoor 1e helftquote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik wel heel dom. Gaat hij Sulejmani die op 10 speelde eruit halen en dan gaat het Leonardo op de favoriete plek van Sulejmai (linksbuiten) brengen. Ik zag daar de logica niet van in.
Sneu hoor. Blijkbaar heb je dan bij vorige wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord niet goed opgelet. Dan post ik net zo of misschien nog wel erger. Want vaak kreeg ik rond die wedstrijden een ban.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat toch al weken nergens meer over man. Eén jochie mag voor het eerst naar een uitwedstrijd zonder pappie en mammie en is daar zo van ondersteboven dat hij alleen nog maar over Ajax kan posten. Het wordt steeds sneuer.
quote:'Chelsea denkt aan scout Van der Zee'
zondag 15 februari, door sv, Amsterdam, 20:00u, The Guardian
Met de komst van Guus Hiddink bij Chelsea zouden de Londenaren weleens op zoek kunnen gaan naar Nederlandse versterking voor de club. Volgens The Guardian is Ajax-scout Hans Van der Zee in beeld.
De Londenaren zien volgens de krant Van der Zee als voornaamste kandidaat voor de functie hoofd scouting. Van der Zee is sinds juli 2007 bij Ajax in dienst als scout. Hij kwam over van PSV.
Ik meende aan de hand van de opstelling te zien dat hij op 10 begon.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sulejmani speelde op links hoor 1e helft
Of zie ik het verkeerd?
Hooligan hooliganquote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sneu hoor. Blijkbaar heb je dan bij vorige wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord niet goed opgelet. Dan post ik net zo of misschien nog wel erger. Want vaak kreeg ik rond die wedstrijden een ban.
dat was juist het keerpunt waarna feyenoord helemaal niks meer te zeggen had en ajax gevaarlijk werdquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Sulejmani eruit halen bij rust.Mongool die van Basten, totaal geen tactisch inzicht.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sulejmani en Gabri allebei ziek, maar wouden de klassieker niet missen.. in tegenstelling tot ene tomasson..
Sulejmani was helemaal kapot tijdens de rust..
Urby speelde daar dacht ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik meende aan de hand van de opstelling te zien dat hij op 10 begon.
Zo.. jij bent me wel een boefje hoor..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sneu hoor. Blijkbaar heb je dan bij vorige wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord niet goed opgelet. Dan post ik net zo of misschien nog wel erger. Want vaak kreeg ik rond die wedstrijden een ban.
Ja, maar mijn punt was dat hij Kennedy eruit had moeten halen. Maargoed Sulejmani was dus ziek.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat was juist het keerpunt waarna feyenoord helemaal niks meer te zeggen had en ajax gevaarlijk werd.
Vlaar is er elk jaar lang uit. Dat gemis zou Feyenoord nu wel eens een keer opgevangen moeten hebben. De Guzman missen ze wel echt, omdat er geen creativiteit op het middenveld loopt. El Ahmadi speelt ook echt slecht... al bijna het hele seizoen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord miste Tomasson, Van Bronckhorst, De Cler, Hofland, De Guzman, Vlaar en Landzaat ja. Die zijn er inderdaad al heel lang uit, maar dat maakt het niet minder erg, juist erger.
Makaay niet?quote:Van de huidige basis zouden waarschijnlijk alleen Tiendalli, Fer, El Ahmadi en Biseswar overblijven.
Kan nu niet zeggen dat De Cler en Van Bronckhorst de wedstrijden die ze meededen overtuigend waren.quote:De jonge spelers zijn vooral jong en talentvol, maar nog niet goed genoeg voor het basisniveau van Feyenoord. Alleen Fer en Biseswar kunnen moeiteloos mee, Bruins en Wijnaldum zitten er tegenaan. Maar spelers als Vlaar, De Guzman, De Cler, Van Bronckhorst en Tomasson worden wel heel hard gemist hoor.
mwah....De Guzman misschien maar verder???quote:Dat zijn allemaal goede spelers die ook bij Ajax in de basis zouden staan als ze in vorm zijn.
Van Basten moet hem gewoon linksvoor zetten. Op de 10 kan hij echt helemaal niks, van Basten is echt een zeer zwakke coach, zou me niks verbazen als die het einde van het seizoen niet haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Sulejmani weet volgens mij zelf nieteens meer waar hij moet lopen.
Volgens mij weet Makaay niet meer dat de bal in het doel moet..quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Sulejmani weet volgens mij zelf nieteens meer waar hij moet lopen.
Prima gezien. Sulejmani speelde dra-ma-tisch!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Rots het volgende:
Sulejmani eruit halen bij rust.Mongool die van Basten, totaal geen tactisch inzicht.
Hij had kennedy er ook uit moeten halen maar dat kon niet,quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, maar mijn punt was dat hij Kennedy eruit had moeten halen. Maargoed Sulejmani was dus ziek.
Zo kan hij goed wisselen, is tactiekquote:Op zondag 15 februari 2009 22:02 schreef Rots het volgende:
[..]
Van Basten moet hem gewoon linksvoor zetten. Op de 10 kan hij echt helemaal niks, van Basten is echt een zeer zwakke coach, zou me niks verbazen als die het einde van het seizoen niet haalt.
iddquote:Op zondag 15 februari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima gezien. Sulejmani speelde dra-ma-tisch!
Oké, misschien niet in de basis omdat Ajax natuurlijk ook gelijkwaardige spelers heeft, maar ze zouden iig zo meekunnen en strijden om een basisplek. De Cler was vorig jaar de beste LB van Nederland, Van Bronckhorst scoort altijd een voldoende, Vlaar is een hele talentvolle verdediger (wel gebaseerd op twee jaar oude informatiequote:Op zondag 15 februari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vlaar is er elk jaar lang uit. Dat gemis zou Feyenoord nu wel eens een keer opgevangen moeten hebben. De Guzman missen ze wel echt, omdat er geen creativiteit op het middenveld loopt. El Ahmadi speelt ook echt slecht... al bijna het hele seizoen.
[..]
Makaay niet?volgens mij is die juist onomstreden.. hij schijnt vanuit het niets te kunnen scoren.
![]()
[..]
Kan nu niet zeggen dat De Cler en Van Bronckhorst de wedstrijden die ze meededen overtuigend waren.
[..]
mwah....De Guzman misschien maar verder???
Jij bent echt onzin aan het uitkramen, stil maar weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vlaar is er elk jaar lang uit. Dat gemis zou Feyenoord nu wel eens een keer opgevangen moeten hebben. De Guzman missen ze wel echt, omdat er geen creativiteit op het middenveld loopt. El Ahmadi speelt ook echt slecht... al bijna het hele seizoen.
[..]
Makaay niet?volgens mij is die juist onomstreden.. hij schijnt vanuit het niets te kunnen scoren.
![]()
[..]
Kan nu niet zeggen dat De Cler en Van Bronckhorst de wedstrijden die ze meededen overtuigend waren.
[..]
mwah....De Guzman misschien maar verder???
Ik was ook bang toen de rode kaart viel dat Leo echt iets had..quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij had kennedy er ook uit moeten halen maar dat kon niet,
gabri geblesseerd en suljemani deed nog minder goed om dan gelijk 3 wissels toe te passen voor rust/tijdens de rust is te riskant
Zegt degene die niet goed geinformeerd is...quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Jij bent echt onzin aan het uitkramen, stil maar weer.
rendementen uit het verleden....quote:De Cler speelde vorig seizoen zeer goed,
dat betekent niet dat ie dit seizoen zo geweldig speelt... open your eyes!quote:van Bronckhorst is sowieso een aanwinst als die speelt.
OMGquote:Verder speelt El Ahmadi juist zeer behoorlijk tot nu toe in dit seizoen.
Tja.. hij is Das Fantom...quote:En Makaay moet Feyenoord gewoon dumpen, die gozer bakte er weer 10x niks van vandaag en eigenlijk al de hele tijd dat die bij Feyenoord speelt.
Die bal die hij echt weggaf in het begin van de 1e helft. De tering.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
iddIk had hem net gequote want suljemani was nog nooit zo slecht als vandaag zeg
Godjezus dat sloeg echt helemaal nergens op.
Van Bronckhorst speelt altijd minimaal redelijk hoor, echt onzin om hem nu te gaan bestempelen als een bejaaarde die niks toevoegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zegt degene die niet goed geinformeerd is...![]()
[..]
rendementen uit het verleden....
[..]
dat betekent niet dat ie dit seizoen zo geweldig speelt... open your eyes!
[..]
OMG![]()
[..]
Tja.. hij is Das Fantom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |