ME kopte ook aardig wat flessenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik wel iemand met een bloedend hoofd staan bij een frietpatattentje ja.
beter nietquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef Noshiba het volgende:
Ik wil de politie beelden wel weer zien zoals 2 jaar geleden toen die documentaire werd gemaakt!
Ik vond het wel heftig hoor. Wist ik veel dat Noord A dicht was. Lekker gezellig voor oudere mensen en kinderenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ME kopte ook aardig wat flessen![]()
n00bquote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond het wel heftig hoor. Wist ik veel dat Noord A dicht was. Lekker gezellig voor oudere mensen en kinderen. Maar goed, heeft ook wel weer 'iets'.
hihiquote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
n00b![]()
Net als de mensen die dachten op de poortjes bij noord A te kunnen gaan staan om voor een duppie op de eerste rij te staan
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond het wel heftig hoor. Wist ik veel dat Noord A dicht was. Lekker gezellig voor oudere mensen en kinderen. Maar goed, heeft ook wel weer 'iets'.
Moet je ook maar durven hoor, ertussen lopen en er fluks 1tje uit de groep trekken en arresteren. Dat kan ernstig misgaan. Vooral als de groep nuchter is. Ik zou het niet durven.quote:
Ze hebben dan ook klappen gehad..quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Moet je ook maar durven hoor, ertussen lopen en er fluks 1tje uit de groep trekken en arresteren. Dat kan ernstig misgaan. Vooral als de groep nuchter is. Ik zou het niet durven.
daar zijn die gasten ook niet voor. alleen om dingen te constateren.... of als je alleen loopt om je dan te pakken met ze allequote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Moet je ook maar durven hoor, ertussen lopen en er fluks 1tje uit de groep trekken en arresteren. Dat kan ernstig misgaan. Vooral als de groep nuchter is. Ik zou het niet durven.
Geen jood die kakkerlakken spaartquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef DiemenZijde het volgende:
Weet iemand trouwens wat erop het spandoekje stond op zuid 1 kon het niet zien??
En je kind daar ook tussen laten staan. Dan mag je ook een cursus opvoeden nemen dacht ik zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met je kleine kind daar staan die kanker kakkerlakken roept?
Als jij iets doet terwijl je in een groep staat dan communiceren ze met elkaar en dan trekken ze je er gewon uit en meteen een busje in.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Apfel. het volgende:
[..]
daar zijn die gasten ook niet voor. alleen om dingen te constateren.... of als je alleen loopt om je dan te pakken met ze alle
Geen jood die kakkerlakken spaartquote:Op zondag 15 februari 2009 21:03 schreef DiemenZijde het volgende:
Nee ik bedoel niet die grote maar een kleinere die volgens mij na de 1-0 werd ingezet.
Aha, bedankt!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen jood die kakkerlakken spaart
met zijn AH-bonuskaart
Zekers, hoort erbij. Blijft natuurlijk een riskante onderneming, tussen een paar 100 supporters er wat gasten uit trekken. Vandaar dat ik het niet zou durven.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook klappen gehad..
Echt wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef Apfel. het volgende:
[..]
daar zijn die gasten ook niet voor. alleen om dingen te constateren.... of als je alleen loopt om je dan te pakken met ze alle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |