dank, maar boven de Dom uitschijten lijkt ons wel wat!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
Normale pot hoogte is 40 tot 42 cm. Een seniorenpot is meestal 46 tot 48 hoog en die zitten vrij comfortabel.
50 centimeter lijkt mij vrij hoog en heb je waarschijnlijk een vergunning voor nodig.
In je eigen huis? Niemand die het controleert.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef SpiekerJozef het volgende:
50 centimeter lijkt mij vrij hoog en heb je waarschijnlijk een vergunning voor nodig.
Vergeet de hoogte van de bril niet . . .quote:Op zondag 15 februari 2009 19:00 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
dank, maar boven de Dom uitschijten lijkt ons wel wat!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
In je eigen huis? Niemand die het controleert.
[..]
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Broertie het volgende:
hebben laatst de badkamer en wc verbouwd en de pot op 45 cm laten zetten (bovenkant bril....) bevalt ons erg goed! Wel aan denken dat als je op visite bent en daar naar de wc gaat, dat je danniet achterover lazert, omdat die potten vaak lager zijn....
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:51 schreef Cybersijp het volgende:
1.83 mtr en de bovenkant pot(hangend welteverstaan) zit op 43 cm. Daar komt dan nog wel een toiletbril bij, maar die heb je in all soorten en smaken( het hangt er maar vanaf hoe lang hij niet schoongemaakt is![]()
)
Jawel, de meteropnemer gluurt ook altijd even de WC in.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
Je plee op nekken-hoogte in laten stellenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Als ik moet nekken though, vind ik op de knieen wel het prettigst, dus moet de pot niet te hoog zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop