Ik zag het niet eens. Maar ik schrijf hier ook zelden foutloos Nederlands. En zo erg is het nu ook weer niet. Niet iedereen is hier een taalnazi.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMG.... wat erg!
![]()
![]()
![]()
* DR34M3R trekt zich nu terug, gaat heel ver weg in een hoekje zitten tot iedeeen deze flater vergeten is
Kijk eens in het woordenboekquote:
Ja op deze manier komt er natuurlijk niemand hier.quote:
Nee het ligt aan julliequote:Op zondag 15 februari 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij.
Slechte titel.
Vertel. Of probeer het volgende topic te openen.quote:
Suggesties zijn welkom.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij.
Slechte titel.
Topic, het.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:50 schreef JoeyT het volgende:
Kijk eens in het woordenboek![]()
Kansloos Techno
Nee hoor grote vriendquote:
Maar dat doen wij hier ook helemaal niet.quote:
Ruim 10000 inwoners.quote:
Kortom, vrouwen gaan toch weer voor status en geld. Wat zijn die krengen ook materialistisch , hè.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
Nederlandse vrouw gaat voor carrièreman
Uitgegeven: 15 februari 2009 09:29
Laatst gewijzigd: 15 februari 2009 10:44
RODEN - De 'carrièreman' is door de Nederlandse vrouw uitgeroepen tot leukste type man van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van de datingsite Relatieplanet.nl.
De levensgenieter bleef steken op 32 procent. feestbeesten kunnen het helemaal vergeten: zij hebben de voorkeur van maar een paar procent van de ondervraagde dames.
Het is de eerste maal dat Relatieplanet het onderzoek houdt. Aan de enquête deden duizenden vrouwen mee.
© ANP
Vooruit dan: Macht (In de vorm van een functie of het uitdragen daarvan) Erotiseert?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
Nu alleen nog een goede stelling of vraag bedenken.
Sinds wanneer? In de Van Dale die ik heb liggen staat toch echt, het.quote:
Nou, dat geldt iig niet voor mij. Een vuilnisman ken net zo leuk zijn als een advocaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Vooruit dan: Macht (In de vorm van een functie of het uitdragen daarvan) Erotiseert?
Het ligt aan welke functie bijvoorbeeld een SM Meesteres isquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Vooruit dan: Macht (van een functie of het uitdragen daarvan) Erotiseert?
Koeien en schapen zijn geen inwoners maar dieren.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ruim 10000 inwoners.
[..]
Kortom, vrouwen gaan toch weer voor status en geld. Wat zijn die krengen ook materialistisch , hè.
Sinds altijdquote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds wanneer? In de Van Dale die ik heb liggen staat toch echt, het.
En het is zeker ook de onderwerp i.p.v. het onderwerp.
Ben ik niet helmaal met je eens, ik zou bijvoorbeeld eerder voor een stewardess in pak gaan dan een koffieverkoopster in de treinquote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat geldt iig niet voor mij. Een vuilnisman ken net zo leuk zijn als een advocaat.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koeien en schapen zijn geen inwoners maar dieren.
Ik denk wel dat dat voor sommige mensen op gaat.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Vooruit dan: Macht (In de vorm van een functie of het uitdragen daarvan) Erotiseert?
Ik ben wel benieuwd hoe de mannen/vrouwen hier daarover denkenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat voor sommige mensen op gaat.
Macht maakt corrupt. En wat is macht en status nu eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Misschien...maar als je kennismaakt met iemand, en je vind haar leuk dan blijft diegene toch net zo leuk als ze vuilnisvrouw is, of advocate?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:58 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ben ik niet helmaal met je eens, ik zou bijvoorbeeld eerder voor een stewardess in pak gaan dan een koffieverkoopster in de trein
Uit het groene boekjequote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Sinds wanneer? In de Van Dale die ik heb liggen staat toch echt, het.
En het is zeker ook de onderwerp i.p.v. het onderwerp.
quote:to·pic, de en het, to·pics
Ach, iedereen heeft een beetje macht.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Macht maakt corrupt. En wat is macht en status nu eigenlijk.
Ik heb liever een vrouw die gewoon normaal is zonder macht of status.
Speelden jullie het naakt of was het daadwerkelijk zo spectaculair als het klinkt?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb trouwens ook een potje gewonnen van de betoverde doolhof
En daarnaat ook met kaartspelletje Skip bo heel veel gewonnen
Maar een advocaat verdient meer geld. Dat is het enige verschil. En zo belangrijk is geld nu ook weer niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat geldt iig niet voor mij. Een vuilnisman ken net zo leuk zijn als een advocaat.
Jaaa, jij ook gewonnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb trouwens ook een potje gewonnen van de betoverde doolhof
En daarnaat ook met kaartspelletje Skip bo heel veel gewonnen
Jahoor, we speelden naakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Speelden jullie het naakt of was het daadwerkelijk zo spectaculair als het klinkt?
Of hoe dichterbij Dordt hoe rotter het wordt.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Hoe verder van Dordt, hoe beter het wordt.
Als venco en ik spelen hoeft het niet naakt te zijn om het spectaculair te makenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Speelden jullie het naakt of was het daadwerkelijk zo spectaculair als het klinkt?
ik doe niet aan 'laten winnen'quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook gewonnen.Maar ik wilde ff stoer doen met het feit dat ik ook gewonnen heb.
![]()
Enne, dat Skip Boo verhaal is vals spel want jij kent het en ik niet.Eigenlijk had je mij gewoon moeten laten winnen.
Het zijn dan ook de mannen die macht moeten hebben. En dat is geilllquote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Macht maakt corrupt. En wat is macht en status nu eigenlijk.
Ik heb liever een vrouw die gewoon normaal is zonder macht of status.
Stelletje analfabeten hierquote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
Wacht op de geile gesprekken, zie alleen maar nog de en hetjes.
Goeiequote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als venco en ik spelen hoeft het niet naakt te zijn om het spectaculair te maken
Inderdaad. Als alle vuilnismannen vandaag besluiten om morgen niet te gaan werken dan wordt het een zooitje.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft een beetje macht.
Volgende keer gewoon een spelletje doen dat Cue niet kent.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook gewonnen.Maar ik wilde ff stoer doen met het feit dat ik ook gewonnen heb.
![]()
Enne, dat Skip Boo verhaal is vals spel want jij kent het en ik niet.Eigenlijk had je mij gewoon moeten laten winnen.
Pics or it did not happenquote:
Hoe was het gisterenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe niet aan 'laten winnen'Vind ik nergens op slaan
Och het is net als pubertijd en puberteit. ( ook beide goed dus.quote:
Elkaar vingeren met broekje nog aanquote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als venco en ik spelen hoeft het niet naakt te zijn om het spectaculair te maken
Dat doe je bij kleine kinderen soms. Maar dat is weer iets totaal anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe niet aan 'laten winnen'Vind ik nergens op slaan
Jij vindt mannen met macht geilquote:Op zondag 15 februari 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de mannen die macht moeten hebben. En dat is geilll![]()
.
Nee hoor, heel ander verhaalquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och het is net als pubertijd en puberteit. ( ook beide goed dus.)
quote:Puberteit en pubertijd zijn beide correcte Nederlandse woorden, die in veel naslagwerken staan. Het zijn niet zomaar spellingvarianten; ze hebben een verschillende betekenis.
De puberteit is 'de periode waarin de geslachtsrijpheid intreedt en zich ontwikkelt'. Dit woord komt van het Latijnse pubertas, dat 'het man-zijn' betekent. Het Latijnse achtervoegsel -tas is in het Nederlands -teit geworden.
Pubertijd is een samenstelling van puber en tijd en betekent 'de tijd dat je puber bent', waardoor het synoniem is aan puberjaren. Mogelijk heeft het tv-programma 'Pubertijd', dat in de jaren tachtig werd uitgezonden, bijgedragen aan de populariteit van het woord pubertijd.
Puberteit gebruiken we meestal als we het over de lichamelijke of psychologische veranderingen hebben die we in die periode doormaken: 'In mijn puberteit had ik veel last van jeugdpuistjes.' Pubertijd duidt meer op de periode waarin de puberteit zich voltrekt: 'Ik heb een leuke pubertijd gehad.' Vaak zijn ook beide mogelijk: 'In zijn pubertijd/puberteit was mijn broer vaak erg opstandig.'
Overigens is het verschil tussen puberteit en pubertijd ook te horen: in puberteit ligt de klemtoon op de laatste lettergreep, in pubertijd op de eerste.
Bij deze nogmaals speciaal voor jouquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe was het gisteren, of moet ik topics gaan teruglezen.
ik wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zag het niet eens. Maar ik schrijf hier ook zelden foutloos Nederlands. En zo erg is het nu ook weer niet. Niet iedereen is hier een taalnazi.
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh crap, geen foto's. Guess it didn't happen then.
oh, ik heb net gespeeldquote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
Al dat gepraat over spelletjes. Ik wil ook een spelletje doen.
Een keer een spelletjesmiddag/avond organiseren?
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt mannen met macht geil
Eens!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals speciaal voor jou
Het was erg gezelligEen leuke club bij elkaar, incl gewoon wat 'gewone' vrienden en het liep allemaal lekker
Herhaling ervan is wenselijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor spelletjes?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zo heeft iedereen wel iets.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:11 schreef DR34M3R het volgende:
Geile gesprekken? Dan kom ik na het eten nog even langs
[..]
ik wel.
Ik kan het niet uitstaan van mezelf als ik taalfouten maak, zeker niet zo![]()
Bij anderen lees ik daar veel makkelijker overheen. Hmz. Ook een interessant gegeven denk ik.
Iddquote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wij kunnen zelfs een potje dammen spectaculair maken.Enne, 'laten winnen' is ook onzin.
Het was best een leuk spelletje, volgens mij kan je daar zwaar verslaafd aan raken.
Ik ga denk ik zo ook ff... Bezwaar als ik het 'op' jouw foto's doe?quote:
Met hoeveel personen kan dat eigenlijk?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd![]()
en verslavend is het zeker.. vooral als het lekker snel doorgaat en dan speel je zo een avondje door
Ga je nog even je ongelijk toegeven meneerquote:
Met jezelf zeker?quote:
Goed om te wetenquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Spelletjesmiddag.
Zo kun je het ook noemen ja.
Kolonisten van Catan en meer van dat soort spelletjes.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij deze nogmaals speciaal voor jou
Het was erg gezelligEen leuke club bij elkaar, incl gewoon wat 'gewone' vrienden en het liep allemaal lekker
Herhaling ervan is wenselijk
Het is dus wel beide goed.quote:
Hmm geen idee. Gok max 4, maar met z'n tweeen is geloof ik het leukstquote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met hoeveel personen kan dat eigenlijk?
Saaiquote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Kolonisten van Catan en meer van dat soort spelletjes.
Er worden geen spelletjes gedaan in mijn huis.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maar je zei "net als". Dus helaas...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
Het is dus wel beide goed.ik had het niet over de betekenis.
![]()
Eigenwijs mannetje ben jij zeg.
Andere spelletjes mogen ook. Wat voor spelletjes vind jij leuk dan?quote:
Ja precies. en er waren leuke mensen. Hele, leuke, mensen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Fijn, niks beters dan een reuze gezellig verjaardagsfeestje.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er worden geen spelletjes gedaan in mijn huis.
Over welk spel gaat dit??quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met hoeveel personen kan dat eigenlijk?
Heyquote:
Ja ik had verwacht dat de 'geile' singles wel aanwezig zouden zijn. Ik zou om de paar uur hier ff komen checken.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef ProbeerMe het volgende:
De TT had beter [SINGLES] Spelletjes gesprekken in de topic ipv PM! kunnen zijn
Klinkt erg sarcastisch.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja precies. en er waren leuke mensen. Hele, leuke, mensen.
Skip Boquote:
Jahaaa rondracen in levensweg is spannennnnnnndquote:
Gelukkig bedoeld ze het niet zoquote:
Kwamen Cue en ik ook achter ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jahaaa rondracen in levensweg is spannennnnnnnd.
Wie zijn dat dan? Behalve jij zelf natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht dat de 'geile' singles wel aanwezig zouden zijn. Ik zou om de paar uur hier ff komen checken.
Niet iedereen blijft zonder iets te doen zo jong van geest.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
De of Het
Spelletjesmiddag?
Djeejs, stelletje bejaarden!
Je bent een mierenneukertje.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je zei "net als". Dus helaas...
![]()
I knowww
Mijn hond lust spelletjes rauw, vooral de kleine onderdelen.quote:
Nee dat was ook saaiquote:Op zondag 15 februari 2009 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jahaaa rondracen in levensweg is spannennnnnnnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |