Dat zijn allemaal weinig positieve punten.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:47 schreef Natalie het volgende:
Hij:
a) Wacht op de ware
b) Zegt te wachten op de ware
c) Is lelijk. Vrouwen willen 'm niet
d) Komt nooit buiten en zit de hele dag te gamen.
e) Is onzeker en slaat dicht bij vrouwen
f) Etc etc etc
Er kunnen zoveel redenen zijn
Alleen de eerste is nog positiefquote:Op zondag 15 februari 2009 @ 16:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal weinig positieve punten.
dan emigreer je toch gewoonquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Heb je wel al eens een vriendin gehad?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
waarom ik nog maagd ben? wist ik het maar. ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Maar vind je dat zelf ook ?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
waarom ik nog maagd ben? wist ik het maar. ik zal wel lelijk gevonden worden door de vrouwen van nederland.
Die analyse klopt niet denk ik. Ik zie genoeg lelijke gasten die aan de vrouw zijn hoor. Sterker nog, ik denk dat er weinig verschil is tussen lelijke en knappe kerels. Boven een bepaald minimumniveau dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef j17 het volgende:
Helemaal waarquote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die analyse klopt niet denk ik. Ik zie genoeg lelijke gasten die aan de vrouw zijn hoor. Sterker nog, ik denk dat er weinig verschil is tussen lelijke en knappe kerels. Boven een bepaald minimumniveau dan.
Het lijkt me eerder een gebrek aan zelfvertrouwen, versier skills, op de juiste plaatsen zoeken, etc.
Dus heeft TS een gebrek aan versierskills. Want als je uiterlijk niet meezit komen ze niet op jou af.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal waarVrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen en dan hoeven de versierskills niet eens goed te zijn
Ligt eraan hoedie deruit zietquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
quote:
Sommige post zijn wel tegenstrijdig overigens...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helemaal waarVrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen en dan hoeven de versierskills niet eens goed te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |