Eerst gronden.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mosterdgeel over wit.... maar dekt voor geen meter....
Ik heb nog nooit zo'n kwast in handen gehad, voor muren dan hequote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind verven 1 van de meest vrouwelijke klusjes in huis.
Dat kunnen homo's toch juist?
Dat doe je bij hout, eventueel kun je voorstrijken bij muurverf, maar dat is alleen nodig bij zuigende ondergronden ergo die nog nooit zijn geverfd...quote:
Als ik op woensdag of donderdag werk ben ik de lul om nagels te lakken. Maar ook van dat maken we een feestje!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inderdaad, zwart, voor carnaval.
Maar het stinkt en ik weet niet of ik 't kan
eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Xiance het volgende:
Ang3l.. de meeste homos doen toch decadent en huren daar iemand voor?
Ik tot de dag van vandaag ook niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n kwast in handen gehad, voor muren dan he
vertel eens wat jij uberhaubt ooit aan werk met je handen hebt gedaan dat niet sex gerelateerd was?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n kwast in handen gehad, voor muren dan he
heb je van de vrachtwagen gevallen verf gekocht dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
niet vet, maar ik ben opgelicht.
Gronden? De ondergrond is al witquote:
Haha, ik wilde net een post met dezelfde strekking postenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens wat jij uberhaubt ooit aan werk met je handen hebt gedaan dat niet sex gerelateerd was?
Denk het....quote:Op maandag 16 februari 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je van de vrachtwagen gevallen verf gekocht dan?
wie nietquote:Op maandag 16 februari 2009 23:24 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Haha, ik wilde net een post met dezelfde strekking posten.
Gronden is om een hechtlaag te krijgen tussen ruw/onbehandeld hout en de uiteindelijk laklaag. Dus gronden is ook niet nodig als er al een laklaag op je hout zit. Daar volstaat schuren en opnieuw lakkenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gronden? De ondergrond is al wit
ik heb ooit als straf eens de paardenstallen moeten schoonmaken van mijn vaderquote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens wat jij uberhaubt ooit aan werk met je handen hebt gedaan dat niet sex gerelateerd was?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat doe je bij hout, eventueel kun je voorstrijken bij muurverf, maar dat is alleen nodig bij zuigende ondergronden ergo die nog nooit zijn geverfd...
Grondverf is ruwer, dat pakt beter... Dacht ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gronden? De ondergrond is al wit
Nja... je kunt ook een wand 'gronden'. Bijvoorbeeld als je een witte wand rood wil verven, schilder je em eerst grijs... dat noemen ze ook vaak grondenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gronden is om een hechtlaag te krijgen tussen ruw/onbehandeld hout en de uiteindelijk laklaag. Dus gronden is ook niet nodig als er al een laklaag op je hout zit. Daar volstaat schuren en opnieuw lakken
dank jullie allemaalquote:
Ik weet nie hoe jij je mailtjes en evt rapporten typt... maar met je lul alle toetsen van je toetsenbord bereiken wordt op den duur ook vermoeiend...quote:
Voor iemand die nog nooit eerder heeft geverfd ben je wel redelijk eigenwijs.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat doe je bij hout, eventueel kun je voorstrijken bij muurverf, maar dat is alleen nodig bij zuigende ondergronden ergo die nog nooit zijn geverfd...
mailen kan sexgerelateerd zijn..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet nie hoe jij je mailtjes en evt rapporten typt... maar met je lul alle toetsen van je toetsenbord bereiken wordt op den duur ook vermoeiend...
En toetsen aanslaan met je neus, kin of elleboog is ook lang net altijd accuraat
is dat echt het enige, nooit hoeven klussen, koken enz, en dat durf je schaamteloos te vermelden?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ooit als straf eens de paardenstallen moeten schoonmaken van mijn vaderoh en ik pak de telefoon op met mijn handen en doe mij emails, rapporten etc
Het huis is gerenoveerd en opgedeeld in appartementen in 1985, toen was witkalk al "uit" maar er zat latex op. (geen wit afgifte en een hele zachte glans) Dus dat moet lukkenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef Ooinaru_Isan het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit eerder heeft geverfd ben je wel redelijk eigenwijs.
Heb je wel eerst uitgezocht wat voor soort verf er nu op de muren zit? En is de verf die je erop smeert wel compatibel met de laag die er al op zit? Als het een oud huis is, dan is het mogelijk witkalk, en daar hecht verf niet zo maar op.
Ik heb het graag en alleen maar over mijn huisjequote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Pieter. het volgende:
Moet hier nou echt telkens elke sneer worden uitgediept?
Laat het lekker bij die ene sneer en move on please!
[insert YouTube filmpje van Cris Cocker]
waarom denk je waar ik ben waar ik benquote:Op maandag 16 februari 2009 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
Maar serieus nuno.. ik geloof wel dat je meer kan dan alleen sex hoor![]()
als er een glans op zat duidt dat vaak op vet of kunststof in de onderlaagquote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het huis is gerenoveerd en opgedeeld in appartementen in 1985, toen was witkalk al "uit" maar er zat latex op. (geen wit afgifte en een hele zachte glans) Dus dat moet lukken
En als het witkalk is komt het gewoon naar beneden zetten. De kleur is gewoon niet dekkend
t zijn en blijven homo's he..quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Pieter. het volgende:
Moet hier nou echt telkens elke sneer worden uitgediept?
Laat het lekker bij die ene sneer en move on please!
[insert YouTube filmpje van Cris Cocker]
ik kan ook liegen en zeggen dat ik mijn auto repareer of zoquote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat echt het enige, nooit hoeven klussen, koken enz, en dat durf je schaamteloos te vermelden?
beetje snobbistisch
Veel lagen over elkaar heen verven danquote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het huis is gerenoveerd en opgedeeld in appartementen in 1985, toen was witkalk al "uit" maar er zat latex op. (geen wit afgifte en een hele zachte glans) Dus dat moet lukken
En als het witkalk is komt het gewoon naar beneden zetten. De kleur is gewoon niet dekkend
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als er een glans op zat duidt dat vaak op vet of kunststof in de onderlaag
latex is licht glimmend, komt door het rubber of plastic(weet niet meer wat er nu tegenwoordig erinzit) kalkverf en kalkwit en alle andere verfsoorten op basis van kalk zijn compleet matquote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als er een glans op zat duidt dat vaak op vet of kunststof in de onderlaag
Ik heb hem in de poedervariant gebruikt. Eerst afnemen met st-marc en dan met water... (anders verf je over de dennenhars heen)quote:
Nee zit nu weer in Ede.... Ben vandaag overigens wel officeel Wageninger/wagenaar(wat is het???)quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef Xiance het volgende:
jaaaa hoor.. het criminele Wageningen weeR!
snobbistisch?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat echt het enige, nooit hoeven klussen, koken enz, en dat durf je schaamteloos te vermelden?
beetje snobbistisch
bovendien zie ik niet wat er fout aan is..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
snobbistisch?
Het is toch gewoon eerlijk?
zeg vooral wat je te zeggen hebt..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok ik zeg er niets meer over en nee dat bedoel ik niet prikkelbaar
je mag zeggen wat je wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok ik zeg er niets meer over en nee dat bedoel ik niet prikkelbaar
Hey bitchquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? Op 1 oor?
Ik moet hier wel posten om aan mijn notering te komen in de dagcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |