Welke vlaggenmasten ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:47 schreef prupke het volgende:
die vlaggemasten hier voor de deur die zaag ik nog eens om !!!
wat een kloteherrie maken die dingen zeg!!!
zo moest ik ff kwijt
dat hadden ze toch al enkele weken eerder ook al beloofd?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef prupke het volgende:
Als die dingen dus nat worden en het waait dan kraken ze net zo hard als 1000 bejaarden doen als ze : hoofd schouder knie en teen doen
Afijn gemeente gebeld en maandag al worden ze gesmeerd (als het goed is)
Yep vorige weekquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
dat hadden ze toch al enkele weken eerder ook al beloofd?
twitter??quote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef DaMook het volgende:
http://www.twitter.com/buurtschaporuva. Nu jullie(buurtschappen) twitter accounts nog, of is oruva het eerste buurtschap ?
Uiteraard zijn we het eerste, al zal het nog wel tot de bouwperiode duren voor ik/we hem gaan gebruiken
.
Ik las het op je hyve. Sterkte en succes!!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:54 schreef joers1 het volgende:
Aan Twitter beginnen wij niet snel denk ik...kan ik als webmaster van Dommeldal wel zeggen
Onze site zal trouwens enkele weken niet bijgehouden worden, ik word aanstaande maandag opgenomen in het ziekenhuis voor een nogal ingrijpende operatie aan de maag.
Ik ben beginnend webmaster van oruvaquote:Op donderdag 3 december 2009 06:54 schreef joers1 het volgende:
Aan Twitter beginnen wij niet snel denk ik...kan ik als webmaster van Dommeldal wel zeggen
Onze site zal trouwens enkele weken niet bijgehouden worden, ik word aanstaande maandag opgenomen in het ziekenhuis voor een nogal ingrijpende operatie aan de maag.
Oh? Nu ben ik nieuwsgierig... .pm me ff wie?? (wij zijn nogal een vriendenclubje bij Dommelkant, een echt 'ons-kent-ons' clubje dus wil het gewoon ff weten, hihi)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:24 schreef joers1 het volgende:
Dankjewel....by the way....jij bent van Dommelkant he?
Bij onze carnavalsvereniging/vriendenclub zijn twee leden van Dommelkant aangemeld als nieuw lid
Ach wie weet!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef joers1 het volgende:
Done
we zijn by the way een supergezellige vriendenclub/carnavalsvereniging...dus als je zin hebt...haha...meld je OOK aan
Nee ik doe niet aan foto's van mijn vrienden online haha!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef joers1 het volgende:
Haha zeker doen....www.vurdeurtrekkers.nl
Prins van valkenswaard is onze secretaris
Maar als je me vraagt hoe die P. en H.eruit zien? Ik heb geen idee.....hoorde het zondag wel, maar weet niet wie het zijn. heb je geen foto ergens online staan?
Whehe, gerard onderhield de oruva site ook altijd door de html aan te passenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef joers1 het volgende:
Ik ben nog minder onderlegd hoor....ik heb vroeger ooit Frontpage geleerd end aar is onze site nog mee gebouwd.....I know: dat is best oldskool
Maar eerst het ziekenhuis in maandag...en voor ik daar goed van terug ben (hersteld en wel), zijn we paar maanden verder.
Ik hoop carnaval te kunnen "vieren" haha
Zodra de site goed en wel in elkaar zit dan mag je een keer komen kijken hoe die achter de schermen werktquote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef joers1 het volgende:
php fusion? is dé moeilukIk ben nu nl. de enige die de site KAN aanpassen, omda alles op MIJN pc staat....
en CMS is natuurlijk wel superhandig....kunnen we zoiets met meerdere mensen doen. Erg als ik je er eens op aanspreek na mijn ziekenhuisopname?
Volgens mij ken ik die wel, ken iig een maikel uit dommelen die corso bouwtquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef joers1 het volgende:
Ik durfde het al niet te vragen
Fijn man, waarder ik zeer. Weet niet of je Maikel kent van ons buurtschap? We willen eigenlijk onze site samen gaan doen. maar dat is lastig als het niet via CMS kan. Maar fijn dat je het aanbiedt.
"dikke" ?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die wel, ken iig een maikel uit dommelen die corso bouwt.
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef joers1 het volgende:
Ik durfde het al niet te vragen
Fijn man, waarder ik zeer. Weet niet of je Maikel kent van ons buurtschap? We willen eigenlijk onze site samen gaan doen. maar dat is lastig als het niet via CMS kan. Maar fijn dat je het aanbiedt.
Dat weet ik niet, maar die die ik voor me heb staat in jullie smoelenboekquote:
Helaas heb ik destijds zijn corsojaar bij ons gemist. Ik lag thuis met een hernia en heb er helemaal niets van meegekregen...... Maar wel heb ik altijd zijn nummers geluisterd en nu dus voor het eerst in het theater. Magnifiek!quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:01 schreef joers1 het volgende:
Heerlijke nummers maakt die ja. Hij woont vlak bij mijn ouders, in Budel.
Het is sowieso een prachtkerel.
Ja, is helemaal goedgekomen! Wel blijft mijn rug een zwakke plek. Ik merk het vooral als ik te weinig doe (een avondje op de bank hangen bijvoorbeeld, dat is funest). Maar over het algemeen kan ik er goed mee omgaan en vrijwel alles doen (op een paar dingen na, zoals bijvoorbeeld bowlen, hardlopen of aan een te laag aanrecht werken).quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:15 schreef joers1 het volgende:
Phoe...corsow as óók indrukwekkend toen. Maar ja...wat niet kan, kan niet
Nu alles wel okay daarmee?
Ach ja, vertrouwen hebben in de medische wereld en gewoon go with the flow... (meer kun je toch niet doen!) Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:35 schreef joers1 het volgende:
nee, totaal niet. Heb zelfs nog geen spanning
gaat ook niet komen wss. Ik ben in 2005 geopereerd, ook een hele zware buikoperatie en toen had ik dat ook. Ik lag OP de operatietafel nog grappen te maken voor ik weggemaakt werd. De anesthesist zei toen al, dat i keen koele kikker was. Tja, maak me nooit zo druk om dat soort dingen.
Maandagavond zal er wel wat spanning komen....in gezonde mate. Maar dan krijg ik een kalmeringsspuitje en dus voel ik er dan weinig van haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |