Ik sta op jouw fotoquote:
Huh, die met dat gele hesje ? Anders zou ik niet weten welkequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh, die met dat gele hesje ? Anders zou ik niet weten welke. Ik wilde ook daarheen, maar wilde niet door de sloot en van de agent mocht ik er niet via de weg heen
.
Ik zag ook pas na een half uur ofzo de melding. Toen keek ik omdat er een brw wagen langskwam vanuit ehv en toen zag ik de rookwolk. Meteen ook maar besloten op de fiets te gaan en niet met de auto. Via het bos kon ik zo dichtbij komen.
Zal proberen je de volgende keer te herkennenquote:
@foto 3, daar stond ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 01:27 schreef Emme-r-tje het volgende:
Kortom, het was aardig warm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar even snel een pic gemaakt, was echt veel en veel te link daar....quote:
Ik heb even (5 min) gewacht totdat de wind wat draaide, toen heb ik daar zeker 15 minuten goed uit de rook kunnen staan.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:32 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
daar even snel een pic gemaakt, was echt veel en veel te link daar....
slechts een paar meter van de brand terwijl de wind een beetje draaide richting die plek...
Ik heb je ook niet gezien. Maarja, ben ook maar even op die plek geweest... De BBQ thuis had toch iets hogere prioriteit voor mequote:Op zondag 31 mei 2009 02:12 schreef DaMook het volgende:
emmertje zou ik wel herkend hebben denk ik, maar die heb ik dan weer niet gezien.
vond ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 02:35 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet gezien. Maarja, ben ook maar even op die plek geweest... De BBQ thuis had toch iets hogere prioriteit voor me
ow, vandaar dat de weg was afgezet...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ik woon ook in Valkenswaard!![]()
gaan jullie naar gala kijken vanavond?
bij ons was het weer beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef joers1 het volgende:
Ik moet er zelfs heen om foto's te maken....jammer, maar afgelopen woensdag was het leuker! Bij het Wilhelminapark is de sfeer beter....
Niet mee eens...ik heb beide gala's gezien en gefotografeerd. De sfeer rond het Wilhelminapark is gewoon veel leuker, ondanks het weer. Jurken waren overal "hetzelfde" (zoals op alle gala's).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
bij ons was het weer beter![]()
en eerlijk gezegd ook mooiere jurken etc .. (maar dat is persoonlijk)
Er komt steeds minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |