Nee dat denk ik niet. Ik zat op De Zonnewijzer toen het nog een kleuterschool was in de Seringenstraat..... (pakweg 30 jaar geleden dus)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef spiderduck het volgende:
[..]
ik heb op de oude locatie en op de nieuwe lacatie gezetenmiss ken ik jou
![]()
maarja ik hoor het wel
...de locatie die ik bedoelde dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef spiderduck het volgende:
[..]
ik heb op de oude locatie en op de nieuwe lacatie gezetenmiss ken ik jou
![]()
maarja ik hoor het wel
Bij ons op het brouwerij terrein is vandaag anders lekker gestrooid, geschoven en geveegd door 2 tractorsquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef joers1 het volgende:
Nee?
Behalve dat er afgel;open dagen wáárdeloos gestrooid is door de gemeente (zout-tekort?) ook in het Dommelse weinig nieuws.
Nee ze hebben idd een stuk minder gestrooid dan een paar weken terug. Toen kwam er elk half uur ofzo wel een strooiwagen langs.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:50 schreef joers1 het volgende:
Haha dan heeft Dommelsch kennelijk zout genoeg
Of ben i kde enige die ziet dat de gemeente afgelopen dagen beduidend minder strooit en aan de weg/fietspaden doet, dan voorheen?
Uitgaansleven is wel aardig op vrijdag en zaterdagavond, ik ben er iig bijna elke weekquote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Valkenswaard
Gaan jullie daar ook uit?
Het afgelopen jaar een paar keer uit geweest daar. Goeie frituur ook
Die tussen de cafe's in. met vooraan nog een serre.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Uitgaansleven is wel aardig op vrijdag en zaterdagavond, ik ben er iig bijna elke week
En welke frituur bedoel je?
De Mert dus, als je echt lekkere friet wilt ga je gewoon naar het Konijntjequote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die tussen de cafe's in. met vooraan nog een serre.
Friet is friet vind ik hoor! Als je een vette hap wilt dan smaakt ie wat mij betreft overal hetzelfde! (Tenminste, als we het hebben over diepvriesfriet. Verse frieten dat proef je natuurlijk wel)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
De Mert dus, als je echt lekkere friet wilt ga je gewoon naar het Konijntje![]()
De Mert is trouwens erg overpriced door zijn ligging
Nou, ik zou zeggen gaan een keer naar het Brouwhuis, als je daar friet hebt gehad weet ik toch zeker dat je het verschil proeft tussen goede en slechte frietquote:Op maandag 11 januari 2010 18:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Friet is friet vind ik hoor! Als je een vette hap wilt dan smaakt ie wat mij betreft overal hetzelfde! (Tenminste, als we het hebben over diepvriesfriet. Verse frieten dat proef je natuurlijk wel)
Haha... ik ben misschien te veel verwend. Ik hou van versgesneden frietjes (thuis maken). En ik vind snackbar friet vaak allemaal hetzelfde smaken... Maar een smaaktestje kan geen kwaad, toch (is alleen niet goed voor de lijn)quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen gaan een keer naar het Brouwhuis, als je daar friet hebt gehad weet ik toch zeker dat je het verschil proeft tussen goede en slechte friet
Ach ik zit elke dag bij Bakker Bart/Hung/Konijntje/Emté en ik kom niks aanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha... ik ben misschien te veel verwend. Ik hou van versgesneden frietjes (thuis maken). En ik vind snackbar friet vaak allemaal hetzelfde smaken... Maar een smaaktestje kan geen kwaad, toch (is alleen niet goed voor de lijn)
Paparazzi, Old Dutch, Bora Bora, Sleutel....quote:Op maandag 11 januari 2010 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Als je gezopen hebt smaakt alles.
Noem eens een paar kroegen daar in die straat.
Kan ik zeggen waar ik vaker ga
Hung is zoooooooooooo lief!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:15 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ach ik zit elke dag bij Bakker Bart/Hung/Konijntje/Emté en ik kom niks aanMaarja ik ben een jongen in de groei dus dat zal ook niet voor eeuwig blijven
Bora Bora was die drugskroeg, daar zijn we niet geweest dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Paparazzi, Old Dutch, Bora Bora, Sleutel....
De Bora is gewoon een kindertent, maar als je iets nodig hebt hoef het maar aan de eigenaar te vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bora Bora was die drugskroeg, daar zijn we niet geweest dat weet ik zeker.
Volgens mij Old Dutch
Ooow dat kan maar één tent zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Old Dutch was het.
En nog ene.
Meer een ietwat "chiquere" club.
Althans zo zag het interieur eruit.
Ik weet dat Frans weer aangekomen is, maar om nou meteen in meervoud te praten.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef prupke het volgende:
ik hoorde gister dat frans bauer op de zomerfeesten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |