Ik weet niet wat er mis is dat je zoveel in het ziekenhuis moet zijn ... maar ik hoop dat je niet voor het nieuwe jaar begint weer terug moet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:36 schreef joers1 het volgende:
Ben wéér thuis....wéér week int ziekenhuis gelegen...
ik wens je het allerbeste en beterschapquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef joers1 het volgende:
éérst geopereerd (8 december), ontslagen uit het ziekenhuis op 12 december en met spoed wéér opgenomen op 18 december, omdat de operatiewond (40 cm.) opengeknapt was en er veel pus uitliep. Ik bleek onder de wond een groot abces te hebben. Dus in het ziekenhuis opgenomen, daar is de wond ope ngelegd (is nu nog steeds open, nu ik thuis ben) en wordt nu 2 x daags door de Thuiszoprg gespoeld, tot ie vanzelf dicht is gegroeid.
niet alle winkels zijn open ...dat weet je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef joers1 het volgende:
nee....al heb ik er niet echt last van. Pijn al helemáál niet. Het is alleen onhandig.
Morgen maar even door het centrum wandelen, heb 3 weken binnen gezeten.
Ik ook! Van welk bouwjaar ben je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef spiderduck het volgende:
k heb op de zonnewijzer gezetenmooie tijden
De Zonnewijzer was een kleuterschool! Die waren 'vroeger' ook nog apart van de basisschool....quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef joers1 het volgende:
Ik heb in Budel op de lagere school gezeten...toen was er nog geen basisschool
Maar die bestaat nog niet zo lang in die vorm, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef joers1 het volgende:
Zonnewijzer is nu een school voor speciaal onderwijs...
Dat de kleuterschool los was van de basisschool hoef je mij, als leerkracht niet te vertellen. Maar dacht dat jullie het over DE Zonnewijzer hadden, die nu dus nog bestaat als SO-school, sorry
Hmm, ik las de post van Spiderduck als in: jaren geleden, mooie tijden vroeger.... Dus ik ging er van uit dat ie de basisschool bedoelde.quote:
jup, speciaal onderwijsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef joers1 het volgende:
Zonnewijzer is nu een school voor speciaal onderwijs...
Dat de kleuterschool los was van de basisschool hoef je mij, als leerkracht niet te vertellen. Maar dacht dat jullie het over DE Zonnewijzer hadden, die nu dus nog bestaat als SO-school, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |