dat hoorde ik dus voorbij komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef DaMook het volgende:
tvp.
Er is trouwens weer brand, zag net 1 wagen en 1 hoogwerker voorbij komen
.
15:40:43 15-02-09 Melding : PRIO 1 : BINNENBRAND: KLINKERSTRAAT VALKENSWAARD : 757 727 SCHUUR IN BRAND
EDIT: de hoogwerker is alweer op terugweg dus zal wel niet zo'n grote brand zijn.
Ik hoop het niet iig. Krijgen we hier allemaal van die belgen die drugs komen kopenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef suuske343 het volgende:
Ik las van de week voorop een of ander weekblad dat we een coffeeshop krijgen op de leenderweg?
Nou ben ik net de leenderweg op en neer gereden, maar niks gezien.....heb ik dat gedroomd???
Witte gullie d'r wa van?
als ie nog moet komen dan is hij er nu nog niet hequote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef suuske343 het volgende:
Ik las van de week voorop een of ander weekblad dat we een coffeeshop krijgen op de leenderweg?
Nou ben ik net de leenderweg op en neer gereden, maar niks gezien.....heb ik dat gedroomd???
Witte gullie d'r wa van?
Ik ook.quote:
denk het wel. sinds 1935 mag dat : Dommelen is een kerkdorp van de Nederlandse gemeente Valkenswaard in de provincie Noord-Brabant.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Ik woon in dommelen
Kan ik ook niet als Valkenswaarder worden gerekend?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
Ik woon in dommelen
Kan ik ook niet als Valkenswaarder worden gerekend?
consider it done...quote:
Ik alleen vanavondquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:49 schreef Mozy het volgende:
Wie gaat er waar carneval vieren.
Ikzelf...
nergens.
nu niet meerquote:
of zondag atm...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef TheScienceMan het volgende:
carnaval is ondertussen ook weer een week voorbij, dus daar kan het niet aan liggen. misschien is iedereen al duf omdat het woensdag is?
eens... eens...quote:Op zondag 19 april 2009 22:41 schreef PKfotografie het volgende:
wat kunnen sommige mensen slecht sturen
....
Welkomquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:28 schreef joers1 het volgende:
Ik ben nieuw op FOK, maar óók uit Valkenswaard/Dommelen...én amateurfotograaf (vandaar dat ik de foto's van het rallyrijden erg waardeer)
Erg druk in de carnavals-en corsowereld in Valkenswaard
Nope, Valkenswaardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef joers1 het volgende:
Dank U wel....jij komt uit Dommelen te zien aan je onderschrift(ik trouwens ook)
Nee, dat is HIER in de straat!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Mozy het volgende:
Drama op kinderboerderij
Das hier in de straat.
En ik wou mijn degu aan hun geven wanneer ik op vakantie zou gaan, zodat hun 2 weken voor Emo konden zorgen.
Dat is naast onze bouwplek van de corsoquote:
Haha vanaf zaterdag 13 juni staat de blauwe tent er weer en bouwen we hard aan onze nieuwe creatie (die zn eerstye prijs al binnenheeft)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |