schaarquote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
Ook mooi dat Tiendalli(?) die schijnbewegingen ging doen en hem zo uittrapt
Tweede helft was niet saai.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef TheZapster het volgende:
2-0![]()
![]()
Maar wel 1 van de slechtste en saaiste Ajax - Feyenoords die ik ooit gezien heb
Ik heb nou niet echt op het puntje van mijn stoel gezeten en de sfeer in het stadion was nou ook niet echt wat ik gewend ben bij Ajax - Feyenoord.God wat mis ik het Olympisch stadion zegquote:
Er gingen ook mensen van hun houtje door die rookquote:
Was erg druk ja, aangezien je niet ziet hoeveel er nog op de hekjes stonden ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Noshiba het volgende:
http://img.ajaxinside.nl/i2/1234710412.jpg
http://img.ajaxinside.nl/i2/1234710548.jpg
![]()
Jij hebt vandaag niet gekeken?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:54 schreef Nashje het volgende:
Met Anita donderdag kun je de UEFA Cup doorstrepen. Jammer hoor, want het lijkt me zo leuk om daar nog effe in te blijven.
Wat stonk die rotzooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Er gingen ook mensen van hun houtje door die rook
Ook voor het eerst. En feyenoord is niet te vergelijken met Fiorentina hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag niet gekeken?
Anita speelde prima!
Ik dank God nu nog op mn blote knietjes dat ik vanochtend terug naar binnen ben gelopen omdat ik mn sjaal was vergeten. Anders dan had je het écht zwaarquote:
Lekker boeiend of het te vergelijken is of niet. Sulejmani moeten ze er eerst maar eens uittrappen. Tyfusjong. Anita speelt met inzet en was vandaag heel erg sterk. Snap niet waarom je dan juist op hem afgeeft vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook voor het eerst. En feyenoord is niet te vergelijken met Fiorentina hoor.
Er zijn er wel een aantal naar de EHBO geweest inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 17:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dank God nu nog op mn blote knietjes dat ik vanochtend terug naar binnen ben gelopen omdat ik mn sjaal was vergeten. Anders dan had je het écht zwaar
Joden vergassing, NSBquote:Op zondag 15 februari 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal naar de EHBO geweest inderdaad
LEKKERRRRRR!
Waar ergens sta jij normaal op het vak?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal naar de EHBO geweest inderdaad
LEKKERRRRRR!
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef Noshiba het volgende:
Ik zit met smart te wachten op een mooie overall foto van de tifo als wallpaper te gebruiken
Sulejmani is idd een lamlul en moet weer eens gaan voetballen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het te vergelijken is of niet. Sulejmani moeten ze er eerst maar eens uittrappen. Tyfusjong. Anita speelt met inzet en was vandaag heel erg sterk. Snap niet waarom je dan juist op hem afgeeft vandaag.
Hekje 425. Jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar ergens sta jij normaal op het vak?
Ook mooi dat hij voor de rest een uitstekende wedstrijd speeldequote:Op zondag 15 februari 2009 16:57 schreef denthemen het volgende:
Ook mooi dat Tiendalli(?) die schijnbewegingen ging doen en hem zo uittrapt
4-5 rijen boven het plateautje van Sub zeg maar.quote:
Was dat niet precies de rij waar de rookpot afgingquote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
4-5 rijen boven het plateautje van Sub zeg maar.
Dus jou kleding is ook geel!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhh, ja ofzoquote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was dat niet precies de rij waar de rookpot afging
In de Goesjjjjjj!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Vooral de geur die in me kleding is getrokken. Werd hier net al vriendelijk verzocht om mijn jas buiten te hangenquote:
editquote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij voor de rest een uitstekende wedstrijd speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |