Hihi leek me nou niets voor jouquote:
quote:Ajax vreest Gabri even kwijt te zijn
zondag 15 februari, door AFCAvak410, AS, 16:00u, voetbalprimeur.nl
Ajax moet het mogelijk enige tijd doen zonder Gabri. De middenvelder viel al voor rust met een hoofdblessure uit in de wedstrijd tegen Feyenoord en werd direct naar het ziekenhuis gebracht.
De Spanjaard kreeg twee keer een flinke tik op zijn hoofd tijdens kopduels, waarna hij de strijd moest staken. Coach Marco van Basten gaf na afloop aan dat er nog geen duidelijkheid is over zijn kwetsuur, maar: "We zijn bang dat hij een lichte hersenschudding heeft."
Het is dan ook nog maar zeer de vraag of Gabri donderdag inzetbaar is voor het UEFA Cup-duel met Fiorentina. Mocht hij niet tijdig fit geraken, dan is Vurnon Anita zijn meest waarschijnlijke vervanger.
Was wel een goede vrije trapquote:Op zondag 15 februari 2009 16:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Lekkere teringzooi op noord, was alweer een tijd geleden.
Kennedy is niet alleen lichamelijk traag, geestelijk ook. De tering.Verder was Ajax niet zo goed, F was gewoon heel slecht.
Flikker op man, er werd alleen maar rotterdam is klote en kutkakkerlakken gezongen wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:25 schreef Bullebak het volgende:
Vanmiddag zijn er bij de ArenA 30 personen aangehouden voor openlijke geweldpleging.De meesten van hen werden al voor de wedstrijd opgepakt, toen ze de aanhang van Feyenoord die bij het stadion aankwam, onder andere bekogelden met flessen.
Het was vandaag erg onrustig rondom de ArenA. Bij het vertrek van de Feyenoord-supporters zijn er spreekkoren gehoord. De politie zal dit morgen aan burgemeester Cohen voorleggen.
Cohen liet gisteren weten hard te zullen optreden tegen spreekkoren. De burgemeester zal er deze week over praten met de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben benieuwd
Nee, ik wil een oerkreetquote:
Bij de 2e trein hoorde ik even hamas, ik stond boven en wilde bij die rand kijken, mocht niet van de beveiligingquote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Flikker op man, er werd alleen maar rotterdam is klote en kutkakkerlakken gezongen wat ik heb gehoord.
Ja de kakkies riepen vanuit de trein en in de tunnel:
KK JODEN
Jammer dat de ME ze niet tegenhield in hun vak, was vorig jaar wel redelijk vermakelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef denthemen het volgende:
Ik hoorde trouwens niemand over "Joden lopen altijd weg" na de 2-0, uitvak was snel leeg
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAA TWEE NUL OEOEOEOEOEOEOE
Dat stond er dusquote:Op zondag 15 februari 2009 16:35 schreef Noshiba het volgende:
'Geen jood die kakkerlakken spaart, met z'n AH bonuskaart'
Die andere is nog wel grappig, maar deze is echt triestquote:Op zondag 15 februari 2009 16:35 schreef Noshiba het volgende:
'Geen jood die kakkerlakken spaart, met z'n AH bonuskaart'
Wil je nog weten hoe we over Biseswar denken?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, meer dan verdiend
Neem van mij aan, die gasten zijn een reden aan het zoeken om die 5 jaar in te laten gaan en het gaat een keer gebeuren. Als ze het hierom gaan doen, hadden ze dit al vanaf het begin kunnen doen want dit is altijd al zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:25 schreef Bullebak het volgende:
Vanmiddag zijn er bij de ArenA 30 personen aangehouden voor openlijke geweldpleging.De meesten van hen werden al voor de wedstrijd opgepakt, toen ze de aanhang van Feyenoord die bij het stadion aankwam, onder andere bekogelden met flessen.
Het was vandaag erg onrustig rondom de ArenA. Bij het vertrek van de Feyenoord-supporters zijn er spreekkoren gehoord. De politie zal dit morgen aan burgemeester Cohen voorleggen.
Cohen liet gisteren weten hard te zullen optreden tegen spreekkoren. De burgemeester zal er deze week over praten met de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben benieuwd
Dankjewel Jorienquote:Op zondag 15 februari 2009 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, meer dan verdiend
Bquote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef Breach het volgende:
Jasza, stond jij niet toevallig bij Noord C tijdens die charges?
Vind hem juist af zo. Met die fakkel dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vette tifo!
Jammer van die fakkel er tussen, maar goed
Verder 125 doet weer niet mee hahahaha
Noord B op de hekjesquote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef Breach het volgende:
Jasza, stond jij niet toevallig bij Noord C tijdens die charges?
Een keiharde fail, want ik heb het niet gehoord (424). Wat probeerde ze dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef denthemen het volgende:
Het pannenkoeken lied van feyenoord was wel een fail
Wat zongen ze dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef denthemen het volgende:
Het pannenkoeken lied van feyenoord was wel een fail
Dan heb ik je niet gezien ouwe. Althans stond op 2e hekje van C. En er stond iemand praktisch naast me die nogal op jou leek.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Noord B op de hekjes
Wel het laatste hekje van Noord B, dus vrij dichtbij C.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef denthemen het volgende:
Op het deuntje van Rap das armas: parapapapa pannenkoek
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef denthemen het volgende:
Op het deuntje van Rap das armas: parapapapa pannenkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |