Waarom had ie die dan af moeten fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. En als de scheids de 1e goal affluit mag je eigenlijk ook niet klagen, en daarna begon het pas ergens op te lijken. Suarez is weer op dreef, dat scheelt een hele hoop, Leo viel goed in, maar het lijkt me sterk dat het lek boven is.
Ik vond het leuk dat hij ergens in de eerste helft de bal telkens terug kreeg van Wielaert als hij 'm aanspeelde, leek echt alsof Wielaert wilde zeggen: "nee, speel 'm maar eens diep!". Hij deed het nog ook, helaas niet bepaald goedquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij was goed vandaag. kort erop en lef. Alleen soms in de opbouw maar ja dat wisten w eal.
Ja maar terecht ook dat ie hem niet inspeelt. Dat kwam omdat die middenvelders te ver stonden van Suraez die zich aanbood. Dat was vragen om balverlies en in de counter lopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat hij ergens in de eerste helft de bal telkens terug kreeg van Wielaert als hij 'm aanspeelde, leek echt alsof Wielaert wilde zeggen: "nee, speel 'm maar eens diep!". Hij deed het nog ook, helaas niet bepaald goed
Suarez gaf een forse zet, en dat is niet volgens de regels.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:23 schreef peaceman het volgende:
Waarom had ie die dan af moeten fluiten
Oke.. niet gezien, vanavond nog maar eens terugkijken dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Suarez gaf een forse zet, en dat is niet volgens de regels.
En Lindgren te laag beoordeeld imo.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef koningdavid het volgende:
Anita en Gabri iets te hoog beoordeeld, maar verder eens.
Lindgren heb ik totaal niet gezien. Hij maakte het Feijenoord wel lastig door veel ballen af te pakken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Lindgren te laag beoordeeld imo.
Redelijk wat aanhoudingen nog, ging het erg los?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Een degelijk Ajax. Verdedigend stonden we gewoon prima, Oleguer is terug he
Urby speelde ook weer prima, en Leo met een erg goede invalbeurt
gezellig nog voor de wedstrijd
Dat lijkt mij ook zijn voornaamste taak.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Lindgren heb ik totaal niet gezien. Hij maakte het Feijenoord wel lastig door veel ballen af te pakken.
Lindgren was echt goedquote:Op zondag 15 februari 2009 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Lindgren heb ik totaal niet gezien. Hij maakte het Feijenoord wel lastig door veel ballen af te pakken.
Als het Ajax was overkomen had de scheids weer een weekje rust moeten krijgen, misschien werkt het toch, al die intimidatie. Niks waar ik trots op ben overigens.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef peaceman het volgende:
Oke.. niet gezien, vanavond nog maar eens terugkijken dan.
Nou als het idd een duw was met zijn handen en niet zijn schouder had er gewoon afgefloten moeten worden. Simpel mijn inziens... maar ook hier eens te meer een bewijs dat hulpmiddelen de voetbalsport eerlijker zouden maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het Ajax was overkomen had de scheids weer een weekje rust moeten krijgen, misschien werkt het toch, al die intimidatie. Niks waar ik trots op ben overigens.
Die leo deed geen ene tyfus alleen al kwam de bal naar hem toe dan ging hij voor de actie en voorderest stond ie alleen maar, RUSTIG RUSTIG RUSTIG. NEE GODVERDOMME OMDAT JE DE 2-0 NIET MAAKT KAN JE NIET RUSTIG AAN DOENquote:Op zondag 15 februari 2009 15:29 schreef toma het volgende:
Stekelenburg: 6,5
van der Wiel: 6,5
Wielaert: 7,5
Oleguer: 7,5
Vermaelen: 8
Lindgren: 7.5
Gabri: 8
Emanuelson: 7
Kennedy: 2,3
Suárez: 7
Sulejmani: 2,2
Leonardo: 6,5
Anita: 6,5
Schilder: 6
35 zelfs volgens At5. Ik vond het op sommige momenten echt los gaan. Maar meer momentjes. Wel erger dan vorig jaar..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:36 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Redelijk wat aanhoudingen nog, ging het erg los?
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die leo deed geen ene tyfus alleen al kwam de bal naar hem toe dan ging hij voor de actie en voorderest stond ie alleen maar, RUSTIG RUSTIG RUSTIG. NEE GODVERDOMME OMDAT JE DE 2-0 NIET MAAKT KAN JE NIET RUSTIG AAN DOEN
Al kan jij mij 1 moment opnoemen dat leo de bal is gaan halen en dus niet naar hem gebracht werd vind ik het puik werk!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
whaha, daar ben ik het dus totaal niet mee eens.
Rond de 82ste minuut haalt hij de breedte pass eruitquote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al kan jij mij 1 moment opnoemen dat leo de bal is gaan halen en dus niet naar hem gebracht werd vind ik het puik werk!
Was daarom twijfel of hij zou spelen ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:46 schreef Suijk het volgende:
Sulejmani had eigenlijk griep?
ervan uitgaande dat al deze spelers in potentie stukken beter zijn, mag er van een aantal spelers wel een punt af qua beoordeling.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:29 schreef toma het volgende:
Stekelenburg: 7
Heeft weinig te doen gehad maar maakte geen fouten.
van der Wiel: 5,5
Had het moeilijk met Biseswar en werd er een paar keer uitgelopen. Ook aanvallend bracht hij niet veel.
Wielaert: 7
Solide maar schoof te weinig in.
Oleguer: 7
Idem.
Vermaelen: 7
Won veel duels en het was leuk voor hem dat ie scoorde. Aanvallend gezien bracht ie weinig.
Lindgren: 6,5
Onzichtbaar zoals we van hem gewend zijn maar hij was weer een constante factor.
Gabri: 8
Speelde ijzersterk en heeft een geweldige mentaliteit, jammer dat ie geblesseerd raakte.
Emanuelson: 8
Trekt het spel vaak naar zich toe en hij heeft goede voorzetten en een goed overzicht.
Kennedy: 5
Bracht niet veel, de vrije trap bij de 1-0 was het enige goede van zijn kant.
Suárez: 7,5
Wilde te vaak gaan voor eigen succes maar had ook vaak pech in de afronding. Ondanks zijn matige vorm komt de meeste dreiging van zijn kant.
Sulejmani: 5,5
Speelde slecht en werd terecht gewisseld.
Leonardo: 8
Toen hij er in kwam veranderde het spel helemaal. Met zijn snelheid en behendigheid kwam er meer dreiging in het spel.
Anita: 7,5
Viel goed in en deed weinig onder voor Gabri.
Schilder: -
Te weinig gezien voor een beoordeling.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat al deze spelers in potentie stukken beter zijn, mag er van een aantal spelers wel een punt af qua beoordeling.
Het was zeker een duw met zijn handen, op het moment dat de corner werd genomen, maar er gebeurt wel vaker iets wat niet mag bij een corner. Ik vind dat verder ook geen punt, ik schaam me er alleen voor dat als Ajax zoiets overkomt, de wereld te klein is, en er totaal geen aandacht voor is als het andersom is.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:41 schreef peaceman het volgende:
Nou als het idd een duw was met zijn handen en niet zijn schouder had er gewoon afgefloten moeten worden. Simpel mijn inziens... maar ook hier eens te meer een bewijs dat hulpmiddelen de voetbalsport eerlijker zouden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |