abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 14:48:59 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66084476
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef MaxC het volgende:
Vond Van Basten vandaag wel goed, al had hij natuurlijk Kennedy eruit moeten halen in plaats van Suljemani. Die gast kan echt helemaal niks
Nee... idd... Mikki was goed vandaag.
  zondag 15 februari 2009 @ 14:49:21 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66084491
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb vorige week al gezegd dat ik je niet serieus meer neem, aangezien je een directe vraag aan jou verdomde fatsoenlijk te antwoorden, dus was ik wel heel benieuwd wat je deze week weer te zeuren hebt.
Oh ja, ik was ff vergeten dat ik hier ben om door jou serieus genomen te worden... bemoei je dan niet met mij ipv elke keer die kansloze persoonlijke aanvallen.

Kom eens met een argument dat sterker is dan dat ik er geen verstand van heb.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_66084495
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die van urby is natuurlijk leuk, maar je wint door de 1-0 .

En heel dichtbij is gewoon mis hoor, of ben jij ook al bijna ontmaagd? .
Hihi, maar het blijft gewoon een beetje een gezochte reden. De meeste goals van ons worden gescoord door aanvallers, het is echt geen ramp als een keer anderen scoren. Als er maar gescoord wordt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 15 februari 2009 @ 14:51:22 #44
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66084559
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef lighted het volgende:
Ja waarom dat enorme optimisme? Ik zit nog steeds met dat kampioensschap wat we vergooid hebben in me hoofd. Een klassieker wat geen klassieker was die we gewonnen hebben doet me eigenlijk niet zo veel. Heracles was kwalitatief nog beter, als je van dit F'noord niet had gewonnen......
Omdat als je constant aan de vergooide kampioenschap denkt je geen normale leven meer kunt leiden.

Begraaf het en move on. Ik ben al blij als we tweede kunnen eindigen op dit moment
AFC AJAX
  zondag 15 februari 2009 @ 14:51:33 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66084565
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hihi, maar het blijft gewoon een beetje een gezochte reden. De meeste goals van ons worden gescoord door aanvallers, het is echt geen ramp als een keer anderen scoren. Als er maar gescoord wordt.
Dat zei ik toch ook? Winnen is winnen... over redenen om mij aan te vallen gesproken, wie zoekt er nou?

Het is toch triest opzich dat in 5 wedstrijden spelers als Suarez en Suljemani geen potten kunnen breken, of is dat echt zo'n rare opmerking?

Zou echt fijn zijn als iedereen hier eens eerst leest wat ik zeg en dan pas reageert, jullie zijn net scheidsen bij Suarez, oh het is HW, dus het zal wel iets zijn waar ik het niet mee eens ben...
Get woke, go broke!
pi_66084577
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ehm Verdediging is geen eens getest door die geweldige makaay.
hmm ja dat is waar, maar wat ze moesten doen deden ze iig goed
AJAX AMSTERDAM!
pi_66084592
Eindelijk weer eens 3 punten.
pi_66084602
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

HW heeft gelijk. Onze aanvallers faalden in de afronding .. en de ander was niet zichtbaar.

En bij een man meer situatie speel je dat niet goe duit enzo.. Het was niet echt denderend wat Ajax tegen dit armoedig feyenoord liet zien.

Maar de 3 punten in de tas en hoe boeit me eigenlijkniet. 3 punten = 3 punten
pi_66084621
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook? Winnen is winnen... over redenen om mij aan te vallen gesproken, wie zoekt er nou?

Het is toch triest opzich dat in 5 wedstrijden spelers als Suarez en Suljemani geen potten kunnen breken, of is dat echt zo'n rare opmerking?

Zou echt fijn zijn als iedereen hier eens eerst leest wat ik zeg en dan pas reageert, jullie zijn net scheidsen bij Suarez, oh het is HW, dus het zal wel iets zijn waar ik het niet mee eens ben...
  zondag 15 februari 2009 @ 14:53:32 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66084623
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, ik was ff vergeten dat ik hier ben om door jou serieus genomen te worden... bemoei je dan niet met mij ipv elke keer die kansloze persoonlijke aanvallen.

Kom eens met een argument dat sterker is dan dat ik er geen verstand van heb.
Persoonlijke aanvallen?

Vorige week heb ik jou een serieuze vraag gesteld en toen vond jij het nodig om er belachelijk op te reageren. Dus neem ik jou niet serieus, want door geen antwoord te willen geven op die vraag heb je je ware aard getoond. Heeft niks met persoonlijke aanvallen te maken. Ik houd alleen niet van mensen die veel roepen, maar als er dan een serieuze vraag komt ineens niet thuis geven. Dat is alles. En als je niet meer weet wat ik bedoel, moet je het allemaal nog maar eens teruglezen.
pi_66084656
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:52 schreef toma het volgende:
Eindelijk weer eens 3 punten.
En de 0
  zondag 15 februari 2009 @ 14:54:52 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66084669
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef peaceman het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen?

Vorige week heb ik jou een serieuze vraag gesteld en toen vond jij het nodig om er belachelijk op te reageren. Dus neem ik jou niet serieus, want door geen antwoord te willen geven op die vraag heb je je ware aard getoond. Heeft niks met persoonlijke aanvallen te maken. Ik houd alleen niet van mensen die veel roepen, maar als er dan een serieuze vraag komt ineens niet thuis geven. Dat is alles. En als je niet meer weet wat ik bedoel, moet je het allemaal nog maar eens teruglezen.
Oh, boeiend .

WIl je mij het contract even laten zien waarin staat dat ik iets verplicht ben aan jou dan?

Bemoei je met mijn posts qua inhoud zoveel je wil maar dat jij mij niet meer serieus neemt is echt net zo boeiend als dar korstje op mijn arm dat ik er net af trek....
Get woke, go broke!
  zondag 15 februari 2009 @ 14:57:02 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66084741
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, boeiend .

WIl je mij het contract even laten zien waarin staat dat ik iets verplicht ben aan jou dan?
Verplicht niet... maar in een discussie waarbij je op elkaar reageert stop je meestal niet als je een serieuze vraag wordt gesteld.
quote:
Bemoei je met mijn posts qua inhoud zoveel je wil maar dat jij mij niet meer serieus neemt is echt net zo boeiend als dar korstje op mijn arm dat ik er net af trek....
Je verwijt mij nu precies wat je zelf vorige week deed.

Maar goed... we hebben gewonnen
  zondag 15 februari 2009 @ 14:57:29 #54
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66084753
De minst slordige ploeg heeft gewonnen

Maar ze moeten echt eens wat minder ballen richting tegenstander spelen, je komt er niet altijd mee weg zoals tegen Feyenoord.

Wie begon ook even te zweten toen Mols erin kwam?
  zondag 15 februari 2009 @ 14:58:02 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66084773
laten we het daar bij houden, we hebben gewonnen. Daar gaat het om hier..

Je PM't maar als je verder nog iets kwijt wil ok?
Get woke, go broke!
  zondag 15 februari 2009 @ 14:58:10 #56
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66084780
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef KirkLazarus het volgende:
De minst slordige ploeg heeft gewonnen

Maar ze moeten echt eens wat minder ballen richting tegenstander spelen, je komt er niet altijd mee weg zoals tegen Feyenoord.

Wie begon ook even te zweten toen Mols erin kwam?
Mols zelf?
  zondag 15 februari 2009 @ 14:59:09 #57
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66084818
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
laten we het daar bij houden, we hebben gewonnen. Daar gaat het om hier..

Je PM't maar als je verder nog iets kwijt wil ok?
nee, niet nodig hoor. ik weet genoeg.
pi_66084942
Wat ie zegt klopt toch?

Onze aanval was nergens als het ging om productie en effectiviteit. Al een paar wedstrijden achter elkaar. Suarez is heel de wedstrijd aan de verkeerde kant gedekt

Sulejmani was nergens.... Suarez denkt nog steeds dat hij beach voetbal speelt. In plaats van dat hij een kans afmaakt en de marge vergroot moet hij het op een moeilijke manier doen.. bal afspelen moet hij ook op eem moeilijke manier doen waardoor die vaak net niet goed is.
Dat zijn punten die niets met kwaliteit te maken hebben maar met instelling. Mentaliteit.

kennedy kon een rebound niet eens op de slof nemen of binnenkant voet op 4 meter van het doel af..

En over Suarez hij moet leren denken in belang van het elftal. Soms zie je hem lopen denk je waarom stapt ie uit het centrum terwijl hij er juist voor moet zorgen dat de bal vertraagd wordt door de afspeelmogelijkheid vooruit eruit te halen.

Als je dit allemaal zegt wil het niet zeggen dat je niet blij bent met de 3 punten. Uiteindelijk gaat het om winst.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:03:11 #59
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66084944
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mols zelf?
pi_66084955
Over inzet viel vandaag weinig te klagen. Kennedy maakte duidelijk waarom het inderdaad een juiste beslissing is om hem te laten gaan. Fijn dat de 0 is gehouden.

Verder irritant dat ik tot het einde toe toch nog enigszins nerveus was. Zo'n hoge bal zou maar plotseling eens goed vallen en je staat 1-1.

Die tweede goal leek wel een fout van Timmer, maar tot dan toe had Suarez ook iedere keer geprobeerd om zelf te scoren, dus ik snapte zijn beslissing wel om uit te komen naar die hoek.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66084965
Mensen die dachten dat Feyenoord ging winnen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 15 februari 2009 @ 15:07:01 #62
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_66085056
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef Chadi het volgende:
Wat ie zegt klopt toch?
Luister... ik ga er verder niet meer op in, maar hij heeft wat mij betreft zijn geloofwaardigheid vorige week volledig verspeeld. Niks meer en niks minder. Verder houd ik er over op..

Wat heeft Gabri eigenlijk? Lichte hersenschudding ofzo? t zag er niet ernstig uit ofzo.
pi_66085142
Leonardo heeft bewezen dat hij gewoon moet blijven. Ook dapper van Van Basten om Sulejmani erf te halen.

Urby speelde aardig, met goede corners en vrije trap en Oleguer deed zijn verdedigende taken naar behoren.
pi_66085167
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

Luister... ik ga er verder niet meer op in, maar hij heeft wat mij betreft zijn geloofwaardigheid vorige week volledig verspeeld. Niks meer en niks minder. Verder houd ik er over op..

Wat heeft Gabri eigenlijk? Lichte hersenschudding ofzo? t zag er niet ernstig uit ofzo.
Hij was volgens mij een beetje dizzy. Anita viel sterk in en speelde vele malen beter dan in de afgelopen wedstrijden. Suárez heeft nog niet de topvorm terug die hij aan het begin vh seizoen had. En Sulejmani heeft zn draai ook nog niet gevonden.
pi_66085177
Urby

Dat doelpuntje verzegelde zijn super wedstrijd, al had het natuurlijk 4-0 moeten worden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 15 februari 2009 @ 15:12:33 #66
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66085231
Met Oleguer houden we de nul
pi_66085289
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Je kan lachen maar voor de winterstop gebeurde dat vaker dan zonder Oleguer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_66085297
quote:

[..]

Ajax kon in 5 wedstrijden geen potten breken, niet per se alleen Suarez (scoorde vorige week nog toch?) of Sulejmani.
quote:
Bullshit, ik ben het gewoon vaak niet met je eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_66085301
Mmm, alleen een medische keuring kan een transfer van Leonardo naar het clubje van ten Cate nog tegenhouden.
pi_66085312
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef lighted het volgende:
Ja waarom dat enorme optimisme? Ik zit nog steeds met dat kampioensschap wat we vergooid hebben in me hoofd. Een klassieker wat geen klassieker was die we gewonnen hebben doet me eigenlijk niet zo veel. Heracles was kwalitatief nog beter, als je van dit F'noord niet had gewonnen......
Opluchting na de wedstrijd tegen Vitesse..
pi_66085346
Ik vond Anita vandaag trouwens minder goed spelen dan in een aantal voorgaande wedstrijden (bijv. Heerenveen of Heracles). Vreemd.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:16:42 #72
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66085364
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je kan lachen maar voor de winterstop gebeurde dat vaker dan zonder Oleguer.
Het valt wel op in ieder geval.
pi_66085383
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Anita vandaag trouwens minder goed spelen dan in een aantal voorgaande wedstrijden (bijv. Heerenveen of Heracles). Vreemd.
Minder slecht bedoel je?
pi_66085396
Eerlijk is eerlijk, Oleguer was ook gewoon goed vandaag. Al heb ik het idee dat zelfs mijn vader Makaay nog uit de wedstrijd kon spelen vandaag.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:18:18 #75
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66085409
Ze winnen nooit van de Jeuden
pi_66085422
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Minder slecht bedoel je?
Nee.
pi_66085427
Mooie regelmatige overwinning Had niets anders verwacht
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_66085447
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Echt he
pi_66085469
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Oleguer was ook gewoon goed vandaag. Al heb ik het idee dat zelfs mijn vader Makaay nog uit de wedstrijd kon spelen vandaag.

Hij was goed vandaag. kort erop en lef. Alleen soms in de opbouw maar ja dat wisten w eal.
pi_66085507
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Fiskus het volgende:
Opluchting na de wedstrijd tegen Vitesse..
Hij heeft wel gelijk. En als de scheids de 1e goal affluit mag je eigenlijk ook niet klagen, en daarna begon het pas ergens op te lijken. Suarez is weer op dreef, dat scheelt een hele hoop, Leo viel goed in, maar het lijkt me sterk dat het lek boven is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')