Nee... idd... Mikki was goed vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef MaxC het volgende:
Vond Van Basten vandaag wel goed, al had hij natuurlijk Kennedy eruit moeten halen in plaats van Suljemani. Die gast kan echt helemaal niks
Oh ja, ik was ff vergeten dat ik hier ben om door jou serieus genomen te worden... bemoei je dan niet met mij ipv elke keer die kansloze persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al gezegd dat ik je niet serieus meer neem, aangezien je een directe vraag aan jou verdomde fatsoenlijk te antwoorden, dus was ik wel heel benieuwd wat je deze week weer te zeuren hebt.
Hihi, maar het blijft gewoon een beetje een gezochte reden. De meeste goals van ons worden gescoord door aanvallers, het is echt geen ramp als een keer anderen scoren. Als er maar gescoord wordt.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van urby is natuurlijk leuk, maar je wint door de 1-0.
En heel dichtbij is gewoon mis hoor, of ben jij ook al bijna ontmaagd?.
Omdat als je constant aan de vergooide kampioenschap denkt je geen normale leven meer kunt leiden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef lighted het volgende:
Ja waarom dat enorme optimisme? Ik zit nog steeds met dat kampioensschap wat we vergooid hebben in me hoofd. Een klassieker wat geen klassieker was die we gewonnen hebben doet me eigenlijk niet zo veel. Heracles was kwalitatief nog beter, als je van dit F'noord niet had gewonnen......
Dat zei ik toch ook? Winnen is winnen... over redenen om mij aan te vallen gesproken, wie zoekt er nou?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hihi, maar het blijft gewoon een beetje een gezochte reden. De meeste goals van ons worden gescoord door aanvallers, het is echt geen ramp als een keer anderen scoren. Als er maar gescoord wordt.
hmm ja dat is waar, maar wat ze moesten doen deden ze iig goedquote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
EhmVerdediging is geen eens getest door die geweldige makaay.
HW heeft gelijk. Onze aanvallers faalden in de afronding .. en de ander was niet zichtbaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hihi, maar het blijft gewoon een beetje een gezochte reden. De meeste goals van ons worden gescoord door aanvallers, het is echt geen ramp als een keer anderen scoren. Als er maar gescoord wordt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Winnen is winnen... over redenen om mij aan te vallen gesproken, wie zoekt er nou?
Het is toch triest opzich dat in 5 wedstrijden spelers als Suarez en Suljemani geen potten kunnen breken, of is dat echt zo'n rare opmerking?
Zou echt fijn zijn als iedereen hier eens eerst leest wat ik zeg en dan pas reageert, jullie zijn net scheidsen bij Suarez, oh het is HW, dus het zal wel iets zijn waar ik het niet mee eens ben...
Persoonlijke aanvallen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was ff vergeten dat ik hier ben om door jou serieus genomen te worden... bemoei je dan niet met mij ipv elke keer die kansloze persoonlijke aanvallen.
Kom eens met een argument dat sterker is dan dat ik er geen verstand van heb.
Oh, boeiendquote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen?
Vorige week heb ik jou een serieuze vraag gesteld en toen vond jij het nodig om er belachelijk op te reageren. Dus neem ik jou niet serieus, want door geen antwoord te willen geven op die vraag heb je je ware aard getoond. Heeft niks met persoonlijke aanvallen te maken. Ik houd alleen niet van mensen die veel roepen, maar als er dan een serieuze vraag komt ineens niet thuis geven. Dat is alles. En als je niet meer weet wat ik bedoel, moet je het allemaal nog maar eens teruglezen.
Verplicht niet... maar in een discussie waarbij je op elkaar reageert stop je meestal niet als je een serieuze vraag wordt gesteld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, boeiend.
WIl je mij het contract even laten zien waarin staat dat ik iets verplicht ben aan jou dan?
Je verwijt mij nu precies wat je zelf vorige week deed.quote:Bemoei je met mijn posts qua inhoud zoveel je wil maar dat jij mij niet meer serieus neemt is echt net zo boeiend als dar korstje op mijn arm dat ik er net af trek....
Mols zelf?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef KirkLazarus het volgende:
De minst slordige ploeg heeft gewonnen![]()
Maar ze moeten echt eens wat minder ballen richting tegenstander spelen, je komt er niet altijd mee weg zoals tegen Feyenoord.
Wie begon ook even te zweten toen Mols erin kwam?
nee, niet nodig hoor. ik weet genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
laten we het daar bij houden, we hebben gewonnen. Daar gaat het om hier..
Je PM't maar als je verder nog iets kwijt wil ok?
Luister... ik ga er verder niet meer op in, maar hij heeft wat mij betreft zijn geloofwaardigheid vorige week volledig verspeeld. Niks meer en niks minder. Verder houd ik er over op..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef Chadi het volgende:
Wat ie zegt klopt toch?
Hij was volgens mij een beetje dizzy. Anita viel sterk in en speelde vele malen beter dan in de afgelopen wedstrijden. Suárez heeft nog niet de topvorm terug die hij aan het begin vh seizoen had. En Sulejmani heeft zn draai ook nog niet gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister... ik ga er verder niet meer op in, maar hij heeft wat mij betreft zijn geloofwaardigheid vorige week volledig verspeeld. Niks meer en niks minder. Verder houd ik er over op..
Wat heeft Gabri eigenlijk? Lichte hersenschudding ofzo? t zag er niet ernstig uit ofzo.
Je kan lachen maar voor de winterstop gebeurde dat vaker dan zonder Oleguer.quote:
Ajax kon in 5 wedstrijden geen potten breken, niet per se alleen Suarez (scoorde vorige week nog toch?) of Sulejmani.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook? Winnen is winnen... over redenen om mij aan te vallen gesproken, wie zoekt er nou?
Het is toch triest opzich dat in 5 wedstrijden spelers als Suarez en Suljemani geen potten kunnen breken, of is dat echt zo'n rare opmerking?
Bullshit, ik ben het gewoon vaak niet met je eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Zou echt fijn zijn als iedereen hier eens eerst leest wat ik zeg en dan pas reageert, jullie zijn net scheidsen bij Suarez, oh het is HW, dus het zal wel iets zijn waar ik het niet mee eens ben...
Opluchting na de wedstrijd tegen Vitesse..quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef lighted het volgende:
Ja waarom dat enorme optimisme? Ik zit nog steeds met dat kampioensschap wat we vergooid hebben in me hoofd. Een klassieker wat geen klassieker was die we gewonnen hebben doet me eigenlijk niet zo veel. Heracles was kwalitatief nog beter, als je van dit F'noord niet had gewonnen......
Het valt wel op in ieder geval.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan lachen maar voor de winterstop gebeurde dat vaker dan zonder Oleguer.
Minder slecht bedoel je?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Anita vandaag trouwens minder goed spelen dan in een aantal voorgaande wedstrijden (bijv. Heerenveen of Heracles). Vreemd.
Nee.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Oleguer was ook gewoon goed vandaag. Al heb ik het idee dat zelfs mijn vader Makaay nog uit de wedstrijd kon spelen vandaag.
Hij heeft wel gelijk. En als de scheids de 1e goal affluit mag je eigenlijk ook niet klagen, en daarna begon het pas ergens op te lijken. Suarez is weer op dreef, dat scheelt een hele hoop, Leo viel goed in, maar het lijkt me sterk dat het lek boven is.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Fiskus het volgende:
Opluchting na de wedstrijd tegen Vitesse..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |