Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Dos37 het volgende:
Dramatische klassieker wat een niveau
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voor feyenoorders een held, voor de rest een nobody. "" is dan ook niet op z'n plaats
of te jong... ik kan me voorstellen dat je hem niet herkent als je een jaar of 15 bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.Je bent gewoon een idioot als je hem niet herkent.
Moet je nagaan wat er met Feyenoord zal gebeuren...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax zwaar verdiend gewonnen. Maar wat gaat Ajax het nog zwaar krijgen in de competitie, een betere tegenstander zal dit Ajax makkelijk oprollen.
Ajax proficiat
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Meen je dit nou echt? Ajax viel dreigender aan, maar uitgespeelde kansen zag ik nog steeds nauwelijks, en combinaties waren al helemaal nauwelijks te ontdekken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |