Als je in korte hoek langs de keeper wilt schieten en de paal raakt is dat niet echt pech maar gewoon kwestie van een niet voldoende schot.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:02 schreef sjimz het volgende:
Het had zomaar 4-0 kunnen staan met die paal/lat gevallen
Wéér geblesseerd. Afgelopen twee wedstrijden speelde hij.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Silver_Shark het volgende:
is Tomasson nog steeds geblesseerd?
Als het niet meezit spreek je doorgaans over pech.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef sezten het volgende:
Een ajax uit vorm dat beter speelt dan de tegenstander nog verder uit vorm.
Tja, logisch dat het dan niet meezit hé.Moet je maar in vorm zijn.
Het is zeker geen pech
Hij is ziekquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wéér geblesseerd. Afgelopen twee wedstrijden speelde hij.
Ik zie al dat een discussie totaal geen zin heeft omdat het je toch niet zou bereikenquote:
griepquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Silver_Shark het volgende:
is Tomasson nog steeds geblesseerd?
ziek hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wéér geblesseerd. Afgelopen twee wedstrijden speelde hij.
Dus als we verliezen is het Leo's schuldquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Volgens mij heeft leonardo zijn broekje verkeerom aan, adidas-teken op de kont
Zou op basis van de tweede helft ook erg onterecht zijn, als het nog gelijk wordt.quote:
Het is maar waar je op letquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Volgens mij heeft leonardo zijn broekje verkeerom aan, adidas-teken op de kont
De bal gaat niet tien meter over de doel hoor. De paal.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef sezten het volgende:
Een ajax uit vorm dat beter speelt dan de tegenstander nog verder uit vorm.
Tja, logisch dat het dan niet meezit hé. Moet je maar in vorm zijn.
Het is zeker geen pech
bij ajax wel jaquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het niet meezit spreek je doorgaans over pech.
Neeh, het zit niet mee omdat je uit vorm bent, niet scherp etc.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het niet meezit spreek je doorgaans over pech.
Waarom niet? Het was gewoon geen vrije trap, klaarquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie al dat een discussie totaal geen zin heeft omdat het je toch niet zou bereiken
Geen idee, maar niets in onmogelijk.. en ik zie het nog gebeuren ook zo, dit Ajax blijft sowieso weinig bespaard. Maar ja, dan moet je met de voorhoede van 30 miljoen maar eens een goal makenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou op basis van de tweede helft ook erg onterecht zijn, als het nog gelijk wordt.
Maar wie moet er voor Feyenoord scoren dan?
Biseswar met z'n maandelijkse pegel?
Dus heb je pech.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Neeh, het zit niet mee omdat je uit vorm bent, niet scherp etc.
Als Suarez/Ajax in vorm was geweest had die bal op de lat er gewoon in gegaan.
Mols met z'n traditionele schwalbequote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou op basis van de tweede helft ook erg onterecht zijn, als het nog gelijk wordt.
Maar wie moet er voor Feyenoord scoren dan?
Biseswar met z'n maandelijkse pegel?
Zo jammer, had bij ons een wereldseizeon kunnen spelenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Sulejmani is ook een wereldaankoop van 16 miljoen
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
Schilder er in.. Kennedy er uit!
Waarom heb ik dat gevoel ookquote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef venomsnake het volgende:
Mols veroorzaakt wel een pingel zometeen
Ongelofelijk iddquote:Op zondag 15 februari 2009 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach jezus, MvB gaan de voorsprong verdedigen, met Schilder.
Suarez vergeten?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Mols met z'n traditionele schwalbe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |