Ajax staat voor in de aankondiging, maar dat is alleen omdat ze thuis spelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef sezten het volgende:
tvp, volgens mij staat ajax voor zo te zien aan jojoortje.
Ze zijn wel lekker fel.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef DeTolk het volgende:
Luister het via de radio, dus krijg niet alles mee. Hoe is de wedstrijd qua inzet van Ajax kant?
Nee gekkiequote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef sezten het volgende:
Was het maar waar.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef sezten het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef SCH het volgende:
Klassieker betekent toch ook dat dit vroeger een belangrijke wedstrijd was?
Heeft het ook nog niet erg lastig gehad. Maar heeft ook nog niet echt fouten gemaakt inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Vink doet het tot dusver uitstekend.
Zeker, nog steeds. Alleen niet op de manier waar jij op doelt.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef SCH het volgende:
Klassieker betekent toch ook dat dit vroeger een belangrijke wedstrijd was?
Maar er is ook een tijd geweest dat het ondanks de stand op ranglijst een boeiende pot voetbal was. Dat is vandaag wel anders.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker, nog steeds. Alleen niet op de manier waar jij op doelt.
Maar dat hoeft toch niet? Op basis van het verleden is dit "de" klassieker, ongeacht de stand van de clubs op de ranglijst.
Hm ... mijn eerste bericht is verwijderd.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Barca het volgende:
Die Vink fluit anders 1000x beter dan de pannenkoeken die ik gisteren heb zien knoeien!
Double Jquote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Blawh het volgende:
Feyenoordpubliek nadrukkelijker aanwezig op vocaal gebied aldus Double J.
Beide vooral bang om te verliezen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar er is ook een tijd geweest dat het ondanks de stand op ranglijst een boeiende pot voetbal was. Dat is vandaag wel anders.
Je eerste bericht was de OP, en daar is een aparte voor in deze reeks en die heb ik er even neergezet.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... mijn eerste bericht is verwijderd.Mag ik niet zeggen dat het rust is, maar we hier vrolijk verder lullen?
Niemand heeft een hoge pet op van timmer.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:29 schreef kasper het volgende:
Die Menzo heeft geen hoge pet op van Timmer, da's inmiddels wel duidelijk.
Maar ze hebben toch niets meer te verliezen?quote:
Dat dus. Gewoon vol voor gaan en vol op de aanval. DOELPUNTEN MAKENquote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch niets meer te verliezen?
Het is ook eerder andersom denk ik, Feyenoord wil er geen mooie wedstrijd van maken en Ajax kan het niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:29 schreef xFriendx het volgende:
Las net iets over de 1 'kan niet' en de ander 'wil niet'. Nogal apart dat je als Ajax zijnde niet wil. Het is de klassieker (en je speelt nog thuis ook), je wil graag wil opkrabbelen na die vorige wedstrijden, je weet dat Twente gewonnen heeft en AZ en PSV bij winst 2 punten op je moeten inleveren dus lijkt mij alle reden om dan juist een tandje bij te zetten.
Of was die term 'wil niet' gewoon slecht gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roep even als je klaar bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef DirkZz het volgende:
Ik moet poepen.
Spannendere dingen zijn er idd niet te doen in tukkerland...quote:
Ik houd je wel op de hoogte. Neem je je mobiel mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef DirkZz het volgende:
Ik moet poepen.
Nu staat er gewoon een Turkse zender op. Die gast is gewoon een beetje aan het zappen in de rust.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef erikh het volgende:
en daar gaat het normale geluid van de stream weer, volgens mij is het een turkse stream als ik het geluid zo hoor
Ik voel me lichtelijk aangevallenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spannendere dingen zijn er idd niet te doen in tukkerland...
AT5?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu staat er gewoon een Turkse zender op. Die gast is gewoon een beetje aan het zappen in de rust.
Als je beiden zwaar uit vorm bent dan is die instelling nog wel te begrijpen. Het zal erger zijn als Ajax verliest dan als Feyenoord verliest, Feyenoord heeft gezien de ranglijst een groter excuus om te verliezen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
banquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Silver_Shark het volgende:
JAAAAAAA 0-1 FEYENOORD =D =D=D
Oh, okay. Ja, ik kon zo snel die plaatjes en zo niet vinden. Ook weinig moeite voor gedaan trouwens. Wilde zo snel mogelijk het nieuwe topic openen! (Dat moet immers als je het laatste bericht had geplaatst?)quote:Op zondag 15 februari 2009 13:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je eerste bericht was de OP, en daar is een aparte voor in deze reeks en die heb ik er even neergezet.
Sorry dat je post daardoor verdween
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad.quote:
Lol, Gabri is 10x beter dan Anitaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Anita erin is gekomen voor Gabri zal volgens Fräser niet veel uitmaken.![]()
![]()
als ze scoren is het niet meer valsquote:
Sulejmani eruitquote:Op zondag 15 februari 2009 13:33 schreef Butterfly91 het volgende:
Leonardo erin, Sulejmani eruit
Gewoon niet meer doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
als ze scoren is het niet meer vals
Op dit moment is het vals, dus het is vals.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
als ze scoren is het niet meer vals
Heeft hij nog gelijk ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Anita erin is gekomen voor Gabri zal volgens Fräser niet veel uitmaken.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Bokita het volgende:
Volgens radio rijnmond was het geen strafschop.. Is dat zo?
Sterf, banquote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Silver_Shark het volgende:
JAAAAAAA 0-1 FEYENOORD =D =D=D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Waarom wens je 't 'm toe? Toch niet vanwege die 'penalty' van zojuist he?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Vink, ik zal gebanned worden als ik je toewens hier wat ik je toewens...
Sorry lieverdquote:
Die zijn objectief dus moet wel waar zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:35 schreef Bokita het volgende:
Volgens radio rijnmond was het geen strafschop.. Is dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |