Ik kon het ook al niet gelovenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef sammeh het volgende:
Redding timmer??
HOAX!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:08 schreef HocBarr het volgende:
Supporters aangehouden bij Ajax-Feyenoord
AMSTERDAM - De Mobiele Eenheid (ME) van de politie heeft zondag voor de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam Arena moeten optreden omdat er ongeregeldheden waren uitgebroken.
Zij hield 22 personen aan wegens openlijke geweldpleging, liet een woordvoerder weten.
Alle arrestanten zijn aanhangers van Ajax. De meeste van hen werden opgepakt omdat ze de supporters van Feyenoord die bij het stadion aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen.
Ja, dat hebben we afgelopen woensdag gezienquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Vrij schieten vanaf 20-25 meter noem ik niet echt kansen hoor
Ze hebben allebei hetzelfde shirt aan he..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef borisz het volgende:
Theo
Gabri en Kennedy door elkaar halen.
Urby speelt toch al tijden geen linksback meerquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Misschien dat van Basten eindelijk eens ziet dat het geen verdediger is.
Het is echt om te huilen jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Reitsma: Bakircioglu ligt op de grond.... of is het Kennedy? ehh Gabri..
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand een stream met engels commentaar oid ? ik kan die ouwe lul op eredivisielive niet meer aanhoren
wat één depressieve mono-tone smerige takke hond bah, verpest de hele wedstrijd
Je bandje blijft hangen, droeftoeterquote:Op zondag 15 februari 2009 13:11 schreef VatosLoco het volgende:
De stilte in het stadion![]()
![]()
![]()
Dat kan alleen bij Ajax, daar hoor je spelden vallen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |