Dat wou ik ook net gaan zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Etcetera het volgende:
Deze TT is vervelendIk krijg er steeds dat nummer van in m'n hoofd. Of eigenlijk alleen dat zinnetje
Flauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef B.ertha het volgende:
Wat een domme trien, echt waar. We moesten zelf groepen van 3 maken voor werkgroepen. Dus op het discussieforum iemand geregeld die bij mij in het groepje wou, samen met een vriendin van me. Maar, in de tussentijd had een of andere troela zich al bij mijn werkgroepje ingeschreven. Nouja, prima dan. Dus ik haar mailen om te vragen wie ze was enzo.
Week later, eindelijk antwoord. Het blijkt een fout te zijn geweest, ze wilde zich eigenlijk ergens anders inschrijven. Maar ze nam niet de moeite om ons dat te laten weten of om zich weer uit te schrijven zodat dat eerste meisje er alsnog bij kon. En nu heeft iedereen al een groepsgenoot en zitten wij met z'n tweeën. Asociaal
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik zit waarschijnlijk niet in de positie om er ook maar iets van te zeggen (geen kinderen) maar was het niet best gevaarlijk voor een kindje om tussen de ouders te slapen? Meen ik me te herinneren van een campagne van een stichting
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef B.ertha het volgende:
Wat een domme trien, echt waar.
Dat is slimquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
klopt, een piepklein baby'tje gewoon zomaar tussen twee volwassenen in is geen goed idee. Daarom ligt Jair op z'n verschoningskussen
Keek ik vroeger altijd maar vraag me nu wel pas af waarom het ooit op tv mocht aangezien Hitler Dolf er in zatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Net even Alfred Jodocus Kwak gekeken
Wat doe je dan hier op fok?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:23 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, ik had gehoopt vandaag om 17:00 weg te kunnen - blijkt er kantooroverleg te zijnhelemaal vergeten
![]()
Ach, later op de dag / vroege avond is het tenminste rustiger op de weg
Had hij krampjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
klopt, een piepklein baby'tje gewoon zomaar tussen twee volwassenen in is geen goed idee. Daarom ligt Jair op z'n verschoningskussen (heeft van die opgekrulde randen) tussen ons in, onze kussens liggen op gelijke hoogte als zijn hoofd, dus komt de deken ook niet over zijn gezicht. En dan m'n linkerarm om hem heen gekruld, zachtjes tegen hem aan masserend. Af en toe lekker ruiken aan z'n gezichtje, en een kusje op z'n bolletje
![]()
![]()
Weet het niet, maar zou best kunnen. Warm knuffelen gaf rust, hij had eerder op de avond best goed gegeten, en weinig teruggegeven (doettie sowiezo bijna niet, boeren wel).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Had hij krampjes?
(Cosibag in de aanval!)
(Of de doek. Ik kom met liefde een keer langs om samen te oefenen)
Fantastisch nummerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van
Ik vind het zo'n heerlijk nummerEn ik heb ook dat andere nummer geprobeerd, waarvan ze het gejat zouden hebben? Maar ik hoor dat echt niet hoor
Een goede reden om de betere Anton Corbijn clip te plaatsen:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef Etcetera het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van
Ik vind het zo'n heerlijk nummerEn ik heb ook dat andere nummer geprobeerd, waarvan ze het gejat zouden hebben? Maar ik hoor dat echt niet hoor
Je hebt zoveel muziek tegenwoordig er zal altijd wel iets op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fantastisch nummer
En die plagiaatclaims.... Gezeik, mensen die een graantje mee willen pikken. Dat zijn dan van die heel technische dingen die de luisteraar niet eens hoort... Ik heb veel vaker dat ik het echt duidelijk hoor en dat er dan niets eens moeilijk over is gedaan
Enjoy the silencequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een goede reden om de betere Anton Corbijn clip te plaatsen:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een goede reden om de betere Anton Corbijn clip te plaatsen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |