Ja lekkerquote:
Hey redquote:
Haha dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik blijf niet aan het lopen voor de koffie
volgens mij kan je beter vragen hie het met iarl is, dan weet je automatisch hoe het met de rest van de familie is
Hey meis, alles goed?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat de ouders een stuk minder geslapen hebbenik zou iig doodsbang zijn dat ik mn kind plette
![]()
Maar ik wil graag horen dat het prima gaat, lijkt me echt de ultieme knusheid zo met zn drietjes in bed
Gezellig hequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
2 uur voetballen afgelopen zondag geeft nu al 2 dagen zere poten![]()
En hoe was het?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Zo, even bijlezen. Ben weer terug van parijs, en na gisteren flink geslapen te hebben zit ik weer op het werk. Vanavond lekker samen tv kijken
Was zeker tof! hebben superweer gehad, dus kunnen genieten van de zon. Verder baal ik nog steeds dat fransen geen engels willen c.q. kunnen spreken... soms zoooo frustrerend. En ik heb weer de geur van de metro in mn neus zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe was het?
Waarom heb ik die domme vakken niet meteen gehaaldStom uitstelgedrag van mij ook
Wat voor herkansing(en?) moet je maken dan? Niet moeilijk maar dom werk ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En hoe was het?
Waarom heb ik die domme vakken niet meteen gehaaldStom uitstelgedrag van mij ook
Het is meer een kwestie van niet willenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:17 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Was zeker tof! hebben superweer gehad, dus kunnen genieten van de zon. Verder baal ik nog steeds dat fransen geen engels willen c.q. kunnen spreken... soms zoooo frustrerend. En ik heb weer de geur van de metro in mn neus zitten. Maar het was wel echt nice!
Flashanimatie, 2 essays, nog wat zooi. Het is niet heel moeilijk ofzo, maar ik heb het domweg uitgesteld zo van 'dat komt nog wel' en dus zit ik er nu meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor herkansing(en?) moet je maken dan? Niet moeilijk maar dom werk ofzo?
Hier thuis roepen we dan keihard 'fecking annoying!!'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Flashanimatie, 2 essays, nog wat zooi. Het is niet heel moeilijk ofzo, maar ik heb het domweg uitgesteld zo van 'dat komt nog wel' en dus zit ik er nu meeeigen schuld dikke bult natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |